Gå til innhold

Samsung F330, så utrolig dårlig...

Anbefalte innlegg

Byttet abbonement for litt siden, og fant ut at det var like greit å kjøpe en ny mobil også.. Dette var et veldig spontant kjøp, så jeg gikk for en Samsung F330, uten å ha lest noen tester i forkant.

Det var en tabbe skulle det vise seg...

Her er noen "feil" ved mobilen som jeg irriterer meg mer eller mindre daglig over:

1. Utrolig dårlig batterikapasitet.Holder noen dager hvis man ikke snakker mye, men så fort man tar et par samtaler, så er det tomt på dagen.

2. Batteri-indikatoren har tre streker for å vise batteristyrken. Den er som regel på tre og går ned til ingen omtrent en halvtime før batteriet er tomt, da sier den ifra altfor ofte om at det er lite batteri.

3. Dette er en skyvetelefon, hvor tastelåsen går på når den skyves i sammen. Problemet er at det kun er en knapp for å låse opp mobilen, og det er den største jævla knappen på hele telefonen. Endte med at jeg sendte ut en privat melding til halve telefonlista mi mens den lå i lomma. Mulig dette kan endres, men ikke som jeg har funnet ut, og at det i hele tatt er slik ved "default" er helt merkelig.. Hele poenget med en tastelås faller bort.

4. Touch-knappene. det er 8 av dem, og de er mer i veien enn de er til nytte. I et par tilfeller har de heller ikke fungert i det jeg har skrudd på mobilen, så en "boot" måtte til. Jævlig irriterende system...

5. Treg. Veldig treg! Bare å gå inn for å skrive en melding tar en evighet, i relativ forstand. Trodde dette var tilfellet kun på "high-end" mobilene som har tyngre programvare, men det er feil.

6. Pratet litt i telefonen akkurat, mens laderen stod i, og den ble utrolig varm.. Klarte nesten ikke holde den tilslutt.

Dette ble et stort tilbakeskritt fra min forrige Sony Ericsson K800i, som var så utrolig mye bedre på absolutt alle punkter.. Har hatt Samsung før, som jeg har vært fornøyd med, men dette var bare skrap, helt utrolig..

Det er sikkert mer jeg har glemt, som jeg ikke kommer på i farta.. Nokia eller SE neste!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...