Slitenkæll Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 (endret) Hva tror du om dette ? http://www.adressa.no/nyheter/utenriks/article1093103.ece Vet ikke hva jeg skall tro men man kan jo begynne og lure. Endret 1. juni 2008 av cola98 2 Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Det jeg tror er at dette er en elendig emnetittel.. fiks den før moderator ser den. Ellers er dette som alt annet fra usa, bare piss... Lenke til kommentar
Slitenkæll Skrevet 1. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2008 Det jeg tror er at dette er en elendig emnetittel.. fiks den før moderator ser den. Ellers er dette som alt annet fra usa, bare piss... Done. 2 Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Hvem som helst kan jo sette opp et overvåkningskamera av helt andre påståtte grunner, fikse seg en stige og maske av noe slag og dukke opp i løpet av natten. Tror like mye på det som dommedagen i 2012. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Samtidig har Romanek, som filmet vesenet utenfor vinduet, hevdet at han har hatt over hundre møter med romvesener....og der ble all tvil fjernet... Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Jeg tror det er løgn. Skapt av menneskelig fantasi. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Vil se videoen jeg... Folk som skaper dritt om UFO'er og Romvesener ødelegger de skikkelige nyhetene. Lenke til kommentar
chberge Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Stilig bilde var det iallefall om det var ekte eller ikke Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 En dårlig MindFuck kanskje... Lenke til kommentar
WASD Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Det der en en litt forvrengt B&Ws zeppeliner høyttaler Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 You'll shit bricks. Samtidig har Romanek, som filmet vesenet utenfor vinduet, hevdet at han har hatt over hundre møter med romvesener....og der ble all tvil fjernet... Tenkte akuratt det samme Lenke til kommentar
MagicCheeseball Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Oioi perverst romvesen 7. juli 2003 satte Stan Tiger Romanek opp et kamera mot vinduet i boligen sin i Nebraska, fordi han trodde noen gikk rundt huset for å kikke på hans to tenåringsdøtre. - - Vesenet hevet sakte hodet og kikket inn før det raskt trakk hodet ned - noe som kan ha vært for å unngå å bli oppdaget, Lenke til kommentar
aklla Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 og hvorfor er samtlige slike bilder av elendig kvalitet? og, har han sittet i ukesvis og sett på opptak gjort med webcam fra det vinduet som er overvåket, for den endringen som er gjort der er for liten til at de fleste overvåkings-programmer tar det regner jeg med. hvis han har satt at den skal ta opp ved nesten enhver endring på bildet vil jo dette medføre mange timer opptak hver dag, da det vil ta opp samtlige endringer på været, skyer, folk som går inn på rommet(refleksjon i vinduet) osv... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå