Mompen Skrevet 16. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2008 Haha, den skjønte jeg Er det ikke mer enn 1500,- for den? Har virkelig lyst på en spiller med AUX in og USB.Får se om det blir et kjøp snart Har en gammel pioneer fra før, lyst på en som er litt mer moderne. Se her! Fortsatt god pris på den, er utrolig fornøyd med den selv. http://www.torshovbil.no/ Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Det var da en meget aktuell julepressang til meg selv... Lenke til kommentar
theresaaa Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Rasaføre @ fredan? Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 16. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2008 Rasaføre @ fredan? Skal ikke se bort ifra det! Lurte på en ting til, når jeg startet bilen i dag tidlig (eller, skulle starte), var den tom for strøm. I ISO-kontakten koblet jeg kun på + og -, ingen andre kabler enn pluss og minus bortsett fra høyttalerkablene. Noe jeg har gjort feil? Lenke til kommentar
Brian Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Vuderer sterkt en slik spiller selv for tiden, var faktisk å så på akkurat den spilleren for kun et par uker siden. Begynner å bli litt lei av mp3 cd'er som ligger å flyter, vært mye kjekkere med en 8+Gb minnepinne å stappe i spilleren. Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 16. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2008 Go for it! Da var forresten bilen levert for å få byttet 2x simringer bak på diffen samt begge tårnlagerne bak og et feste omtrent midt på til eksosanlegget. Lenke til kommentar
Brian Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Ja, tenkte å vente til neste år, som er rett rundt hjørnet, kommer sikkert masse fint til en hyggelig pris i januar. Da kan jeg også kjøpe en enda dyrere spiller. Meeen, når kommer bildene av nyspilleren montert da? Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Det lurer jeg også på Må jo se åssen den tar seg ut i en bil, før eventuelt kjøp Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 16. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2008 (endret) Steike, tenkte ikke på det i det hele tatt i dag, leverte bilen og greier, satser på å få den igjen i morgen, skal se hva jeg kan få ordnet da :!: Endret 16. desember 2008 av Mompen Lenke til kommentar
Atald Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Har Pioneer DEH-5000UB selv, og er strålende fornøyd med alt untatt de grelle fargene man kan vlege mellom. Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 18. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2008 (endret) I DEH-4000UB er det kun en fast farge, og den passer bra med BMW-belysningen! Sendte forresten en sms til han som driver med bilen min, lurte på hvordan det gikk. "Er nesten ferdig mangler batteri og så fikk jeg ødelagt leseren til spedometer gikk av en liten plast bit..." Faenfaenfaenfaenfaenfaenfaenfaenfaenfaen. Batteriet viste seg å være dårlig iflg mekaniker, sa da er nytt på vei. Fatter ikke og begriper ikke hva han skulle inni der å gjøra, skulle jo bare skiftes understellsdeler for f*cks sake! Endret 18. desember 2008 av Mompen Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Leseren/sensoren til speedometeret er vel på girkassa så vidt jeg veit. Eller var det ikke det han mente? Uansett må han jo ordne det uten ekstra kostnader.. Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 18. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2008 (endret) Aha, jeg vet ikke jeg men, det fikk ihvertfall roet ned meg! Trodde jaggu han hadde greid å knekke speedometernåla Endret 18. desember 2008 av Mompen Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Jeg tenkte også "hva skulle han inni speedometeret å gjøre? " Ellers begynner det å bli et krav at du skaffer bilder av spilleren! Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 18. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2008 :!: Bilder av spilleren kommer så snart jeg har fått tilbake bilen! Heldigvis hadde han ikke tukla med speedometeret Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 7. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2009 Jaja, god jul og godt nyttår kjære lesere, har vært alt for lenge siden en update nå, men siden jeg knapt har hatt tid i jula til å drive med bilen så ble det dessverre lite, så da kommer jeg med en update her ihvertfall! For en liten stund tilbake kjøpte jeg 2x originale diskanter, og fikk montert opp alt med delefilter og knot og styr, men den høyre diskanten fungerte ikke, så da ble den gamle sendt i retur til Koed for ombytte, fikk den nye her om dagen, monterte alt i dag. Har brukt en "litt" midlertidig løsning med en Kenwood tweeter jeg har hatt liggendes som fulgte med komponentsettet jeg kjøpte - slik var det arrangert.. Før og etter! Mye bedre! Så, som jeg skrev i Anaxyds tråd, så skulle jeg vaske bilen i dag, men da ble det heller montering av... Ja, gjett hva detta er! Her starter vi: Av med bakfanger - to skruer og bare trekkebakover, utrolig enkelt "Hva pokker er det her?" Utluftingsluke til bagasjerom så det ikke blir trykk inne når man smekker att lokket Så kobler vi på en liten dulp og en plæng på ryggelyset.. Napper av lista bak, borrer 2x 20mm hull med medfølgende hullbor... Og vips.. Parkeringssensor! Bipbipbip Egentlig ganske genialt, har lite lyst til å bulke når jeg rygger inntil ting, så det ender alltid med at jeg parkerer 2 meter unna vegger o.l, nå kan jeg nærme meg helt ned til 40 cm før pipinga går fra bip bip bip til BIIIIIP Fulgte med sånn dings med display for avlesning av avstand i meter samt måling av hvor nærme man er med farger osv.. den gjemte jeg bak setet bak, egentlig en kul sak men den passer overhodet ikke i dashbordet på bilen, alt er skjult Er vel en av de litt mer større uoriginale mods jeg har gjort på bilen, sett bort ifra nye høyttalere Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Haha smart! Park.sensore er noe av det herligste utstyret på en bil synes jeg... alt blir så mye enklere Ta et bilde av det display oppsettet også da Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 7. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2009 Skal få ordnet det etterhvert, men det ligger bare skjult bak setet akkurat nå og piper OG, noen har også forespurt bilder av den nye cd-spilleren! Her har vi et par! Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 *gnafse popcorn* - hohoho, det her er spennende! Good work, mompen Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 7. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2009 (endret) Hehe takktakk Spørs litt hvordan det blir med updates fremover.. førstegangstjenesten nærmer seg med stormskritt, og jeg drar til Stavanger / Madla nå på søndagen, mulig jeg ordner en siste vask og photoshoot.. Endret 7. januar 2009 av Mompen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå