Mompen Skrevet 4. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2008 Da var 2x brukte diskanter til A og B-stolpen bestilt, samt en brukt original nøkkel til verktøysettet. Originalt seff, v\h side Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 4. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2008 (endret) Blir pent med noe sånt, har delefilter og saker liggendes, gleder meg til å koble litt Par bilder av gårsdagens pakke fra GSbildeler og påfølgende herjinger. Atter strøkent! Endret 4. desember 2008 av Mompen Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Tihi, det her er til å få ståpels av Btw, hørt noe mer om E36en? Lever den enda? Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 4. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2008 Den lever i beste velgående, har sett den kjøre rundt her noen ganger, god venn av meg som eier den, så jeg får se den stadig vekk! Savner gamlebilen litt da.. Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Haha, du er villmann Mompen! Var den der så stygg da? Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 4. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2008 Ja, i mine øyne så det der helt jævlig ut Merker at etter alt jeg har gjort med bilen så henger jeg meg veldig veldig lett opp i småplukk og detaljer, hehe. Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Du er fryktelig nøye på det meste må jeg si. Er det den minste sprekk eller tegn til stygghet- bytt med noe nytt med en gang -Får jo en strøken bil da! Lenke til kommentar
Brian Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 (endret) Det ligger i detaljene. Er litt slik selv til tider, litt perfeksjonist kan man si. Endret 5. desember 2008 av Brian Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Da blir det jo bra da! Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 6. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2008 Klart det blir bra! Det som er så artig På onsdags morgen skal jeg levere bilen inn til en sjekk av understell, har på følelsen at hjula må justeres da sommerdekka er skikkelig "skakkslitt", spesielt venstre foran og høyre bak, kompis av meg påpekte at hjula så skakke ut, og jaggu var de skakke og.. Tror også at jeg har noen bakdempere som ikke er helt gode, bilen virker så alt for myk og "vaklete".. Er det noe kødd med demperne, om mulig og om ikke det er så alt for alt for dyrt blir det kanskje komplett Powerflex foringskit og nytt M-technic understell, må bare høre lit om pris, det det kommer ann på! Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Nye dempere kan gjøre seg det altså. Du kan enkelt sjekke om de er slitte selv! Bare smekk opp panseret, ta godt tak i en av dempertårnene og dytt bilen nedover. Står den å gynger etterpå, kan du be lommeboka ta seg råd til nye dempere. Det bør sjekkes på alle demperne dog. Understell er viktig for komforten! Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 9. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2008 (endret) Jeg syntes den gynger Var ute og knipset litt bilder i dag Er så fint med hardtop, elsk edit! Diskantene kom til Oslo 06:58 i dag, håper å få dem i morgen! Endret 9. desember 2008 av Mompen Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Uansett hva du kjøper deg, så blir det bare bra. Utrolig flott bil... Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 16. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2008 (endret) Uansett hva du kjøper deg, så blir det bare bra. Utrolig flott bil... Joggu vart det bra og! Diskantene! Den ene var defekt, så den skal sendes tilbake til Koed. Her har vi litt delvis ferdig koblet anlegg sett fra baksiden av cd-spilleren. Tro meg, alt så helt rævpult ut baki der hvor anlegget har vært koblet før, bare tvinnet sammen kabler og teipa igjen. Så jeg gjorde det litt mer gjennomført Fant tilslutt ut hvor alle kablene førte hen, og samlet alle i en sukkerbit, derfra koblet jeg resten over til en universal ISO-kontakt (hann-kontakt). Denne ble så koblet til den medfølgende ISOkabelen til den nye cdspilleren. I den andre iso-kontakten koblet jeg på strøm. Monterte deretter ny festeramme for cdspilleren og dyttet resten av kabelsurret inn i dashen og koblet på cdspilleren. Til alt hell fungerte det helt fint, radio, cd, instillinger, høyttalerne, alt ok! Det hadde jeg egentlig ikke trodd i det hele tatt, så jeg var ekstremt glad akkurat der og da Lydbildet ble også helt annerledes, mye mer "rund og myk" lyd med MYE mer trøkk i enn den forrige spilleren, ingen merkbar forvrengning / klipping når jeg spiller forholdsvis høyt, så jeg er kjempefornøyd! Bilde av spilleren montert kommer senere i dag, men for de nysgjerrige er det en mulighet å google litt etter DEH-4000UB... Endret 16. desember 2008 av Mompen Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Måtte bare Google USB og AUX in må bare være elsk Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Bilde av spilleren montert kommer senere i dag, men for de nysgjerrige er det en mulighet å google litt etter DEH-4000UB... Det er spilleren sin det! Ellers veldig bra Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 16. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2008 Var på ordentlig guttetur her om lørdagen med en kompis til Oslo, og da var første stopp Torshov, kjøpte cd-spilleren der, videre til Biltema, for så å svinge innom McDonalds, så til Bilxtra og avsluttet med Mekonomen. På Torshov solgte de spilleren til 1195,- med en 4gb minnepenn medfølgende (vanlig pris 1495,-), men de var tom for minnepenner, så jeg fikk spilleren med 150kr avslag (og minnepenner har jeg fra før av). Skal ettehvert få lagt opp en lydkabel fra hanskerommet til spilleren, så er det bare å koble til f.eks telefon med jackutgang eller MP3-spiller! Nå har jeg jo ordnet ISO-kontakt i bilen, så evt montering av nyere spiller om det vil være ønskelig burde ikke være no stress, kjekt for neste eier! Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Nå har jeg jo ordnet ISO-kontakt i bilen, så evt montering av nyere spiller om det vil være ønskelig burde ikke være no stress, kjekt for neste eier! NO WAY! Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Er det ikke mer enn 1500,- for den? Har virkelig lyst på en spiller med AUX in og USB. Får se om det blir et kjøp snart Har en gammel pioneer fra før, lyst på en som er litt mer moderne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå