Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Worklog \ showcase - BMW E30 318i Cabriolet, update 3/5-14

Anbefalte innlegg

Vill og gal :D

Vel, jeg har ikke med meg alt det utstyret uansett hvor jeg er, men det ligger alltid en Quick Detailer og noen mikrofiberkluter baki der.. :whistle:

Fikk også pakke fra Koed i dag med nytt luftfilter, fire nye hjulkapsler, gummimatter til å ha foran samt en nøklepung fra en 92 mod E34 M5 ( :D )

Var ute i dagslys og knipset et par bilder i dag! Blitt veldig fornøyd med utseendet på den nå, skikkelig gammeldags stil med ballongdekk og kapsler, stilig syntes da jeg! :)

post-53560-1227279580_thumb.jpg

post-53560-1227279582_thumb.jpg

post-53560-1227279584_thumb.jpg

post-53560-1227279587_thumb.jpg

(siste bildet er noe høyere oppløsning enn de andre)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Satte opp en liste over alt jeg har kjøpt og kostet på bilen siden jeg kjøpte den.. Lista ble jaggu lang. Regnet sammen sånn ca hvor mye jeg har brukt på den, og jeg ble rett og slett sjokkert. :wow:

Førstepost litt oppdatert

Endret av Mompen
Lenke til kommentar

På vaskefronten.. Gir meg aldri! Mørket stopper ikke meg! :!:

post-53560-1227930734_thumb.jpg

Her fra pakken jeg mottok.

post-53560-1227930731_thumb.jpg

post-53560-1227930722_thumb.jpg

post-53560-1227930726_thumb.jpg

Uten kapsler vs med kapsler, foretrekker MED for å si det sånn!

post-53560-1227930724_thumb.jpg

Byttet filter, gammelt vs nytt.

post-53560-1227930728_thumb.jpg

Nye gummimatter foran!

post-53560-1227930737_thumb.jpg

Jeg stemplet meg selv som gal og la på et lag voks på kapslene. Vel, de er jo enklere å rengjøre nå da :roll:

Endret av Mompen
Lenke til kommentar

Hahah, når er det du ikke vasker og polerer? Neste blir vel vasking utendørs i minusgrader med glykolbasert vann. :D Tenkte på å vaske bilen selv i dag, men det er 3 blå ute, så blir litt vanskelig det.

Voksingen av kaspelene ble faktisk pent det, mangler bare neon lys bak dekslene nå. :p Blir jo enkelt å rengjøre de som du sier, bare å bruke høytrykk så løper møkka av av seg selv.

Har du tenkt på å montere hvite sideblinkers forresten?

Lenke til kommentar

Merket det veldig godt når jeg spylte av møkka i går, alt bare forsvant og kapslene så ut som nye igjen!

Neonlys bak dekslene, haha moroklumpen :p

Mottok sideblinkers fra Schmiedmann, men de passet ikke overhodet, er jo mye større enn de som sitter på originalt. Håper på å få sendt de tilbake og byttet med noen som passer..

post-53560-1227966436_thumb.jpg

Vel, står ikke lenger ute og vasker bil, men har heldigvis tilgang på oppvarmet vaskehall med høyttrykk og verksted med løftebukk ved siden av :D

Fikk også testet de nye vinterdekkene godt i dag (Nokian RSI 185/70-14, snør som pokkern her. Virker som de har veldig godt grep på snøføre, sitter som et skudd selv om de er piggfrie!

Endret av Mompen
Lenke til kommentar

Haha, den vasken minte meg om meg selv for noen uker sida... :roll: Mens jeg vaska for hånd, frøys det til is samtidig! Men neida, jeg slang like godt på et lag med polish og voks på bilen også jeg.. :wee: Det var mørkt, og jeg brukte arbeidslampe!

Men voks på felgene? Nå begynner vi å snakke her.. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...