Mompen Skrevet 12. november 2008 Forfatter Del Skrevet 12. november 2008 (endret) Takker Vel, som jeg sa skulle jeg ikke holde dere på pinebenken så altfor lenge (som visse andre ) Jeg gikk inn på Finn.no i går, under Torget, bare for moro skyld søkte jeg på "hardtop", og jaggu var det ikke en hardtop som var lagt ut på kvelden dagen før. Jeg bokstavelig talt løp rundt i huset for å finne en telefon og ringte fyren umiddelbart. Hardtoppen var heldigvis ikke solgt, og jeg sa at jeg kommer med penger og henter toppen senere i dag. Som sagt så gjort! Såvidt jeg vet vokser ikke disse på trær lenger, så da slo jeg jaggu til med en gang. Etter en kjøretur på ca 2 timer (Aurdal) var jeg fremme og så over toppen før jeg overleverte penga og sa takk og farvel. Monterte den i dag uten problem, bare å ta ned kalesjen, legge hardtopen oppå og feste med to håndtak, enkelt og greit! Skal også få koblet opp med varmetråder også, må bare finne ut hvor stikket til kontakten er. Om noen vet så si ifra! Forøvrig var det en enorm forskjell å kjøre med hardtop enn vanlig "softtop", er veldig veldig stille og rolig i kupeen, nesten overraskende stille. Godt og varmt blir det også inni der. Bilde kommer snart Endret 12. november 2008 av Mompen Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Jeg som faktisk tenkte å gjette hardtop! Godt det ikke var noen premie her. ^^ Hardtopen i samme farge som bilen din òg eller? Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 12. november 2008 Forfatter Del Skrevet 12. november 2008 Hehe Nei, hardtopen er grå, men den ser veldig bra ut påmontert Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 BILDEEEEEEEEEERRRRRRRRR Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 13. november 2008 Forfatter Del Skrevet 13. november 2008 Haha :!: Vel, jeg er litt træg av meg. Menmen, sjå her! Senterkoppene er tatt av på disse bildene, dette pga at jeg la om til vinterdekka like etter at jeg monterte hardtoppen. Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Dette tror jeg må være en av de få bilene som ser bra ut med hardtop. Skikkelig flott! Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Veel, da var det ikke cab lengre da? Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 13. november 2008 Forfatter Del Skrevet 13. november 2008 Nå kjører jeg coupe! Lenke til kommentar
Brian Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 ble pent det der. Hadde egentlig ikke så mye å si at det ikke var samme farge i grunn. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Jeg tror ikke en i samme farge som bilen hadde blitt like pent Lenke til kommentar
Brian Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Nei, det skal være litt kontraster. Må ha noe som bryter opp rødfargen litt her og der. Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 13. november 2008 Forfatter Del Skrevet 13. november 2008 (endret) Skal se om jeg kan få tatt en litt nøyere vask både innvendig og utvendig av hardtopen i morgen. Kjenner en svak duft av Wunderbaum inni bilen nå Nye hjulkapsler, gulvmatter i gummi og nytt luftfilter er forøvrig bestilt, skal straks legge inn bestilling på hvite sideblinkers og Sånn, sideblinkers og sølvpærer som lyser oransje til frontblinkersene er bestilt! Endret 13. november 2008 av Mompen Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Vil du fjerne wonderbaum lukta? Kjøp deg Meguiars vindusrens, og vask vinduet med den! Den lukter rett og slett DIGG! Deilig med hardtop om vinteren tenker jeg... Er ikke mange cab's ute om vinteren akkurat.. Det drar seg til snart nå! Bilder av anlegget? Fått subb forresten? Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 16. november 2008 Forfatter Del Skrevet 16. november 2008 JA. Wunderbaum-essensen skal VÆKK. Skal tenke litt på den vindusrensen, dog jeg har et par flasker med rens fra før av.. Deilig med hardtop, visst pokkern er det digg, blir akkurat som å kjøre med vanlig tak, hardtopen er også helt potte tett. Stått ute en natt i tungt regnvær samt kjørt med den når det har regna en del, ikke en dråpe som kom inn, helt knusktørt! Så jeg er kjempefornøyd. Skal se om jeg kan får ordna bilder av montering av anlegget i morgen, dog det er ikke så veldig mye spennende å se Får vurdere det med sub, litt usikker akkurat der enda. Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 17. november 2008 Forfatter Del Skrevet 17. november 2008 http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkod...amp;WT.svl=Link En prikk lik hardtop til salgs.. Noen vet å prise disse.. Hehe Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 20. november 2008 Forfatter Del Skrevet 20. november 2008 (endret) Vel.. her i går mottok jeg mine hvite blinkers og nye pærer til å ha foran, men jeg må skuffe dere.. ingenting passa. Vet ikke om jeg skal le eller gråte. Har sendt mail til Schmiedmann, og håper at dette løser seg.. Uansett, en liten update. Så møkkete har dere aldri sett bilen tror jeg... Here goes: Litt avfetting må til Går så møkka spruter Og et par "moneyshots"... Endret 20. november 2008 av Mompen Lenke til kommentar
Brian Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 (endret) Er det bare meg eller er du over gjennomsnittet glad i å vaske og polere bilen? Synd at lysa ikke passa, er så irriterende når slike ting skjer. Endret 21. november 2008 av Brian Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 21. november 2008 Forfatter Del Skrevet 21. november 2008 (endret) Polering gjør jeg vel en gang eller fire i året, men jeg er en jævel til å vaske og holde poleringsjobben vedlike. Så ja, jeg kaller meg selv litt gal i å ha ren og blank bil, men det er så sinnsykt artig å se resultatet av en god jobb! Ser forøvrig at pakken min fra Koed har ankommet! HURRA! Endret 21. november 2008 av Mompen Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Jeg er veldig glad i å vaske bilen min jeg også, men jeg er ikke så råtass at jeg har alt mulig av bilpleie i bagasjen! Du er en villmann! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå