Mompen Skrevet 3. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2008 Vet at det er mulig å få tak i noen BBS RS replikafelger, hva med de? Gud.. Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 3. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2008 Tøffe felger her og.. Ser forøvrig hvordan det blir med den nye IS-leppa som ant kommer i morgen! Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 4. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2008 (endret) 04.07.08 08.48 ANKOMMET POSTKONTOR 2712 BRANDBU (SPAR BRANDBU) Fikk også byttet olje samt filter og fyllt på kjølevæske i dag Endret 4. juli 2008 av Mompen Lenke til kommentar
Brian Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Update, update, jeg vil se den nååååå. Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 6. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2008 Update, update, jeg vil se den nååååå. Beklager at det ikke har blitt noe update, er på Sørlandet om dagen, og da ligger leppa 5 timer unna Så fort jeg kommer hjem, skal det lakkeres, ant i morgen! Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 8. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2008 (endret) Hu og hei Ny leppe lakket og montert. Begynte på lakkering i går, men gikk tom for lakk. Kjøpte ny boks i dag og sprayet videre Ja, tragisk bilde, men skal få vasket og dullet med den i morgen, så da blir det photoshoot! Endret 8. juli 2008 av Mompen Lenke til kommentar
Brian Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Hehe, fin snøplog du har skaffet deg. Men lakken ble ikke så værst til at du gjorde det selv da, tror det hadde blitt værre hvis jeg skulle gjort det. Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 8. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2008 Takktakk Den er noe møkkete på bildet, grunnet støvete hender som monterte plogen Nylakkert og "hengt" til tørking, ble kjempefornøyd med resultatet selv! Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Har du hatt på et lag med klarlakk også, eller? Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 9. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2008 Har du hatt på et lag med klarlakk også, eller? Nei, på det bildet er et kun sprayet på svart matt farge, den er blank der og da, men når den fikk tørket var den matt igjen Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Okay.. Du burde vel ta ett lag med klarlakk, for å beskytte malinga litt? Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 9. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2008 (endret) Har ikke så mye greie på lakkering selv, men klarlakk er kun for beskyttelse altså? Fikk lakkert den nederste svarte delen av bakfangeren i dag, kjempefornøyd! Før \ etter Og et litt bedre bilde av fronten Tror jaggu jeg skal bestille nye lister til bakfangeren.. Endret 9. juli 2008 av Mompen Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Ser ut som de listene trenger litt hjelp ja.. Du kan jo reparere de da, bare dra ned på landbruk og verktøy og kjøp deg pussepapir. Noe grovt, 150-400 korn og finpussepapir (800-1200 korn) som du pusser vekk skadene med. Når det er gjort, er det bare å lakke over igjen! Mulig du trenger noe glassfibersparkel også, men dette finner du på bensinstasjoner. En liten tube, men holder til å reparere småriper i plastikken! Når du er fornøyd, og føler at det er klar til å lakkes igjen, sprayer du på et par lag med den fargen du vil, deretter et par lag med klarlakk for å beskytte. (Blir som ei hinne av glass over selve fargen) Gjerne flere lag. Finnes også klarlakk som er matt.. Hvis jeg ikke husker helt feil. Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 9. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2008 Blir fort mye jobb og styr, lister kan da vel ikke være så dyrt Fikk tatt meg tid til en liten photoshoot av kjerra i dag, nyvasket og vokset! Ble jo brukbare bilder gitt Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 (endret) Åssen wax eller sealer bruker du? Anbefaler Meguiars NXT Tech Wax, den er helt ekstrem..! Endret 10. juli 2008 av AnaXyd Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 10. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2008 Har vært mye borti Meguiars selv, men har gått over til andre produkter når de var tomme, brukte selv denne voksen. Har sealer, quick detailer osv osv men gikk kun over med vask og voks denne gangen. Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 10. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2008 La inn en bestilling på noe fler småting Sigarettenner Støtfangerlist E-30 h.s bak Støtfangerlist E-30 v.s bak Støtfangerlist v.s E-30 fram 88- Støtfangerlist h.s E-30 fram 88- Bakruterens Cabriolet Poleringspasta ( Autosol) (for krom \ metalldeler) Kortholder Carbon Kulepenn svart Herre M-collection t-shirt XL Tenkte jeg skulle bestille spredere, men det kosta jo nesten 3000kr. Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 13. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2008 (endret) Droppa planene om felger (inntil videre), og bestilte heller nye senterkopper. GSbildeler skulle ha 2000kr pr stk, men jeg fikk splitter nye, originale fra eBay til 1500kr (for 4stk!!), og da var også nye ventilhetter med BMW-logo inkludert Endret 13. juli 2008 av Mompen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå