WheelMan Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 (endret) Du kan ikke selge E36 en! Endret 26. juni 2008 av WheelMan Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Støttes! Er den flotteste E36 jeg vet om.. Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Er helt enig med dere, men det er dette med å få nye nytt og spennende.. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Men.. men.. Han får ikke lov! Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 26. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2008 Tenker på E36`en ja.. Har veldig lite lyst til å selge den, har vært en utrolig flott bil, aldri hatt noe kluss med den bortsett fra clutchen. Kommer til å bli en trist dag når jeg kvitter meg med den! Ønsker at neste eier blir en BMW-entusiast, som steller pent med den, slik som jeg har gjort den siste tiden Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 27. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2008 Da var forøvrig 318is-leppe bestilt! Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Pen bil! Vet at den er i gode hender nå Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Det å selge E36en ses på, i mine øyne, som en forbrytelse. Om du allikevel velger å selge den, kan det få store følger. Alt fra psykisle lidelser, til tvangstanker og i værste fall voldtekt.. Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 27. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2008 Takktakk Rs125, skal nok stelle så pent jeg kan med den Og Wheelman, jeg har så sinnsykt lite lyst til å selge E36`en, for det har vært en utrolig flott bil å ha, fått masse kommentarer om den, kommer nok aldri til å finne et lignende eksemplar selv tror jeg, skal bli trist når den drar fra gårdsplassen Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Den får ikke dra fra gårdsplassen.. E(nd) O(f) D(iscussion)! Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 30. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2008 Fin worklogg Takker, gjør så godt jeg kan Fikk handlet inn nye plugger og oljefilter i dag, så det skal byttes. Fikk også en SMS fra GSbildeler om at 318is-leppa og klips er på vei, gleder meg! Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 30. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2008 (endret) Må nok polere noe mer ja Er en grunn til at jeg bruker vaskevott Da var nye plugger montert, virker som om bilen går litt "renere" nå, tok også en motorvask dagen før. Ble noe forskjell etter motorvasken ja! I morgen er det filter og oljeskift som står for tur. Endret 30. juni 2008 av Mompen Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Motorvask gjør det til en helt annen bil. Flott bil! Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 3. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2008 (endret) Takk Da har jeg muligens sett meg ut noen nye felger jeg har lyst på.. På koed.no har de 17" Alpina replika-felger til 2200kr stk, de ser slik ut: Innspill? Fikk egentlig lyst til å kjøre full Alpina-stil, front, skjørt og bakfanger! Endret 3. juli 2008 av Mompen Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 3. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2008 Ingen inspill? Vel vel.. Kjedet meg litt i dag, så da ble det lakkering av kanalskjørt, burde kjede meg litt oftere Vil ikke ha noe svartlakk på rødlakken nei! Se bort i fra den pikken midt på bildet der Svart lakk fra Clas Ohlson \ Torshov, funker som fjell! Skjørt før (var slik på begge sider, matt og fæl. Noe freshere ja! Var og handlet noe klær og styr i stad, og parkerte ved siden av en Mercedes SUV av noe slag.. 295/30/22 profil på dekka, og jævlig kantkjørte bak! Mine ble så små i forhold :!: Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Jeg synes dem du har er mye fetere i hvert fall. Har du bilder med disse felgene på andre biler? Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 3. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2008 Vel, de blir seendes omtrent slike ut. Når jeg tenker over det blir jeg skeptisk med en gang Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Midten på dem ødelegger det totalt etter min mening. Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Enig. Alt for stor diameter på sirkelen i midten, blir litt for spesiell look for meg.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå