Mompen Skrevet 7. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2010 Herlige bilder Rublings Kikket på en annen E30 med omtrent samme senk som min i dag, og den hadde 17 i samme dekkdimensjon som jeg har fått tilbud på, det så kjempebra ut! LM er jo en sikker vinner uansett tror jeg, oppbrukt, hva så? Tøft allikevel :!: Lenke til kommentar
rublings Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Herlige bilder Rublings Kikket på en annen E30 med omtrent samme senk som min i dag, og den hadde 17 i samme dekkdimensjon som jeg har fått tilbud på, det så kjempebra ut! LM er jo en sikker vinner uansett tror jeg, oppbrukt, hva så? Tøft allikevel :!: Word! Lenke til kommentar
crea Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 LM er jo en sikker vinner uansett tror jeg, oppbrukt, hva så? Tøft allikevel :!: Helt enig Go for it! Felger forandrer hele bilens utseende dramatisk. Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 18. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2010 Nå må jeg dessverre skuffe folka med at det ikke blir nye felger allikevel, men de andre felgene skal få seg en grundig rens og nye dekk kommer også på i morgen Idag ble det uansett en liten fotoshoot! Obs, høy oppløsning (@ Kornsiloen + Nettbuss på Jaren, for de lokalkjente!) Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 JASSÅ JA! HERME ETTER MINE MOTIVER?!! Neida, er jo et "kjent" sted å benytte i disse dager! Knallbra bilder! Vi får ta en fotosjuut sammen en dag! Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 21. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2010 Det må vi få tel! Hentet de gode gamle felgene med fersk gummi på i dag, ble ikke felgkjøp allikevel, da jeg fant ut at det ble noe dyrt til slutt Men uansett! Er ikke stygg med de originale krysseikefelgene fra BBS heller! Speilrefleksen min er mos, så nå er det kompaktkamera ala Casio-stil som gjelder i en liten tid fremover.. Her har vi dekka ferdig på, senken ser bra ut, ikke mye sig i ræva der nei Godsaker under bilen og! Apex dempere, Supersport fjører, og GS Performance tårnlager. Liten sammenligning av bredda på sommer kontra vinter, en god del forskjell! Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Har du kjørt med vinterdekk helt til nå? :o Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 22. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2010 *kremt* Jepp, helt korrekt :!: Er kanskje snakk om 2-300km maks, har ikke blitt mye kjørt! Og vinterdekka er piggfrie, hehe. Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 25. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2010 Har jobbet mange timer i garasjen denne uka! Følgende har blitt gjort: * Fått justert kalesjen (lettere å feste i front nå!) * Tatt av dørtrekk og smørt opp vindusheismekanisme som knirket samt renset bak dørtrekk * Justert vindusheismekanismen det så vinduet tar korrekt oppi kalesjen ved pakningen. Slipper da å kjøre vindu ned en halv centimeter hver gang jeg skal lukke førerdøra (ellers så tok den oppi kalesjen) * Tatt av trekk og seter bak for å justere så setebeltet trekker seg korrekt tilbake på passasjersiden, samt renset vekk diverse støv og drit bak der. * Lagt på litt Tec 7 ved pakninger i front ved fører \ passasjerdør for å prøve å forhindre lekkasje der (vet ikke om det fungerer enda) (helt i toppen ved kalesjen) * Pusset ned og lakkert oppigjen IS-leppa foran * Vasket med Lynol, rengjort og lakkert oppigjen kanaler. Noen bilder fra denne uka som har gått! Speilrefleksen er snart tilbake fra service, og da blir det BEDRE bilder! Glad jeg hadde forsikring på det :!: Av med dørtrekk og renset: Leppa før Leppa etter Fått på no ekstra dill ved felgene, fikk gratis av Eivind på Hadeland Dekkcenter, takker for knallgod service! (før/etter Lange dager i garasjen fører til slikt.. Uhell med lakkert. Europris svart matt og Hagmans klarlakk var en ufattelig dårlig kombo. Fikk enda en helvetes pussejobb samt at jeg måtte handle annen lakk. Men etter det ble det bra! Rimelig irritert da jeg så dette, først pusset, hatt på primer og matt sort (som ble knallfint, så skjedde dette! ) Kanalene til slutt, ble utrolig fin finish på de! Ser nesten nye ut! Mange fine timer unnagjort Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 25. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2010 (endret) Gammelt bilde anyone? Har forandret seg endel! Se spesielt senk før \ etter Ikke pålangt nær så sigen bak lenger! Endret 25. juni 2010 av Mompen Lenke til kommentar
Brian Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Ser du har øye for detaljer, viktig å få alt bra, til og med ventilhettene. Har slike selv også, utrolig hva det hjelper på om man legger merke til det. Slipper den stygge sorte flekken ved felgkanten. Overrasket over at europrislakken så såpass bra ut, ser jo slett ikke ut som det er fra europris på bildene iallefall. Ser den like bra ut irl også? Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 14. august 2010 Forfatter Del Skrevet 14. august 2010 (endret) Har ikke skjedd stort her i det siste, kjørt en del i finværet når det har bydd seg Ellers ble det en liten photosession om kvelden her den 4 august! Og ja, har på blå oblater nå Og ett til da.. Endret 14. august 2010 av Mompen Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Vanskelig å beskrive hvor utrolig flott bilen din er! Det er og blir en av mine yndlings modeller til BMW.. Sykt kult å bo i et land hvor det er "kjempe billig" å eie bil som student. (DK) Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 17. august 2010 Forfatter Del Skrevet 17. august 2010 (endret) Takker for det EvenruD I dag kom det ei finfin pakke fra selveste Scandicshine (så at jeg ikke hadde bestilt noe derfra på snart et år! Så da ble det litt ymse produkter igjen.. Kosekose! Kommer også doseringsflasker til poleringsmiddelet etterhvert samt et forkle (yes, et forkle) fra Chemical Guys hvor det også er lommer til flaskene. Smart! (Scholl S3+ Gold Edition, Scholl S40 2010 Edition), 2x Riccardo blå clay (200 gram pr pk), Scholl gul og oransje pad samt Scholl backingplate. Endret 17. august 2010 av Mompen Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Se her ja! Slike produkter liker vi! Åssen maskin har du tenkt å smekke dette på? Og har du noen finere puter enn Scholl Orange? Du kommer garantert til å bli fornøyd med de Scholl polishene, de får mye skryt på Detailersclub.no! (Du burde dog hatt S30 også! ) Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 16. september 2010 Forfatter Del Skrevet 16. september 2010 Mener jeg har en flaske med S30 ståendes også! Jeg bruker faktisk en 299,- maskin fortsatt fra Best Tools, og den har jeg brukt i flere år Har tenkt å handle finere puter, men det får bli med tida! Kjøpte slikt Scholl Discovery Kit fra Scandicshine, akkurat når det kom, og jeg ble helt villt fornøyd. Elsker Scholl Concepts! Har sett over bilen med mekaniker i dag, så over kamakselen blant annet, og den så hel og fin ut uten slitasje. Har to nye motorfester liggendes, samt nye tenningskabler. Skal også bestille registerreim og diverse hjul eller hva pokker som hører til. Skjer ikke så mye grunnet elendig vær! Men mer kommer, er ikke død enda Lenke til kommentar
Brian Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Regreimbytte på gang altså. Hvor mye koster reima til e30 btw? Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 20. september 2010 Forfatter Del Skrevet 20. september 2010 (endret) Regreim samt hjul og dill som hører til er bestilt, samt vannpumpe og ny innsugsbelg. Den var det en diger rift i! Falskluft så det holder, greit å få orden på det. Luftfilter er også på tur samt et deksel ved høyre lykt i motorrommet. Været er fortsatt ræv så det skjer dessverre ikke stort kjære faste lesere Edit: De nye motorfestene ble forøvrig montert i dag, ble kvitt mye vibrasjoner ja! Edit 2: Regreim og hjul samt det som hører til kom på en snau tusenlapp fra koed. Endret 20. september 2010 av Mompen Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 29. september 2010 Forfatter Del Skrevet 29. september 2010 Luftfilter og innsugsbelg byttet samt festene i begge ender av belg Kan også legge ut noen bilder fra siste photoshoot: Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Bilen har blitt veldig bra nå! Angående LM diskusjonen litt lengre oppe, så har jeg bare en ting å si til det: "Kjedelig, men meget kledelig" Du vil ikke angre hvis du går for LM! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå