Mompen Skrevet 27. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2009 Ja faktisk! Ble litt overraska når jeg kikka på den selv. Høyttaleren spiller svært bra den, ikke noe å klage på, men på visse frekvenser avgir den en ørliten skurr, er dog knapt hørbart Lenke til kommentar
Brian Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Superlim Har du spilt litt for hardt kansje? Nå har du iallefall en god grunn til å bytte høyttalerne. Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 28. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2009 Har ikke spilt noe nevneverdig høyt, men kan være at det ble litt mye trøkk da jeg drev og skrudde på forsterkeren Uansett, nye er på vei Lenke til kommentar
Brian Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Samme type som du har fra før eller en annen type? Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 29. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2009 (endret) Fikk tak i den nye modellen, arvtageren til de andre jeg hadde husker ikke heeelt modellen, men skal få sjekket det! Endret 29. mars 2009 av Mompen Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 31. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2009 Samme type som du har fra før eller en annen type? Da er en ny type på vei, kommer på lager i løpet av uken, så i løpet av påsken blir det nok enda grommere lyd Hertz HSK1303 er på vei! Lenke til kommentar
Brian Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Ah, godsaker. Greit å skaffe noe litt mer skikkelig saker når man først skal kjøpe. Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 31. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2009 Klart Har glanet lenge rundt på nettet etter nytt 5,25" frontsett, men har vært så usannsynlig mye å velge i, fikk en knallpris av en norsk forhandler (Gøte Lundblad) så da slo jeg til, gleder meg litt! Var også innom Mekonomen i dag og kjøpte 2x støydempingsmatter. Når man først har høyttalera ute, så likså greit å dempe litt støy utenfra Lenke til kommentar
Brian Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Demping bak og rundt høyttalerne er gull verdt om du har vibrasjoner iallefall. Mitt frontsett fikk plata rundt høyttalerinfestningene til å vibrere i takt med bassen når jeg dro på litt. La et par dempematter og aboslutt all støy forsvant, klarer rett og slett ikke å fremprovosere ulyder lengre. Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Mompen, jeg fraråder deg å bruke de såkalte dempemattene mekonomen har. Såklart, om du liker rust i dørene dine er det jo bare å kjøre på! Disse har nemlig en tendens til å suge til seg fuktighet, og holde på det lenge. Kjøp heller Vibroplast! Det demper MYE bedre, og det trekker ikke til seg fuktighet. Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 1. april 2009 Forfatter Del Skrevet 1. april 2009 (endret) Hmm, skummelt Kjøpte slike som ser ut som om de har noe slags skumgummi inni seg, samt sølvfolie på toppen og avtagbar bunn som det er lim under. De er ikke no særlig altså? Urk.. Skal forresten ikke bruke de i dørene, kun ved høyttalerne bak ved passasjersiden (ingen dør der) samt nede ved panelet like på venstre side av føttene samt ved passasjersiden nede ved føttene. Har kikket nøye inni disse hulrummene og det er knusk tørt der. Fortsatt skummelt å bruke tror du? Endret 1. april 2009 av Mompen Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Er det på metall? Altså, du kan sikkert legge dem på, men ta og sjekk de en gang i blant.. Gjerne etter en fuktig regndag f.eks, hvor du har kjørt mye i søle og vann. Det er noe dritt når vann blir lagret opp på den måten der... Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 1. april 2009 Forfatter Del Skrevet 1. april 2009 Jepp, er metall. Hulrommet er helt avskjult fra andre deler som kan bli bløte/støvete. Vibroplast var dyrt! Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 (endret) Dyrt ja, men effekten er sinnsyk! Har dempet mine dører med dette fantastiske materialet, og jeg må ærlig innrømme at de var verdt hver eneste krone! Nå vurderer jeg å kjøpe en "bulk" pakke på 7,1kvm for å dempe tak, gulv og bagasje.. EDIT: Møt meg på stripa engang, så skal jeg klare å overbevise deg! Endret 1. april 2009 av AnaXyd Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 1. april 2009 Forfatter Del Skrevet 1. april 2009 (endret) Greit! Men du er jo aldri ute og kjører! Endret 1. april 2009 av Mompen Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Er jeg ikke det? Spørs hvor du kjører hen da.. Brua kar du kanskje? Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 1. april 2009 Forfatter Del Skrevet 1. april 2009 Går mest i Brua ja! Send ei melding om du er ute en dag! Snakker vi photoshoot med japaner og tysker en dag? Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Å fææn! Nye felger på meg på fredag, så da snakker vi skikkelig look på min også! Smell avgårde nr ditt på PM, for jeg tror jeg ikke har det.. Tipper at flere stemmer for en slik photoshoot her også? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå