Brian Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Minner veldig mye om en slags kopi av rondell 58. Men de tar seg godt ut på bmw iallefall. Lenke til kommentar
rakanishu Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 De felgene er kopier av BBS CH felgene. Jeg prøvde å finne noen bilder av de på E30, men det var ikke lett. Har de disse felgene i 4x100? Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 BBS RS GT tenker jeg vi sier: BBS CH er slik: Lenke til kommentar
rakanishu Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Stemmer Iceman. Var litt kjapp på avtrekker'n der Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Stemmer Iceman. Var litt kjapp på avtrekker'n der Du er ikke den første, veldig mange som har blandet de 2. Inkludert meg. Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 27. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2009 (endret) Noen som tar på seg jobben å photoshoppe disse på bilen min? altså BBS RS GT-felgene Endret 28. januar 2009 av Mompen Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 5. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2009 Kaldt om dagen Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 12. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2009 (endret) Går fortsatt og funderer på noen sommerfelger, og ser at Sharif har noen ålreite svarte felger, noe ala det GS-bildeler har. Koster jo ikke all verdens, 5000 med dekk. http://www.dekkindustrien.no/index.php?q=/64/1454/81/M903_ link! Ellers skjer det ikke stort om dagen, er egentlig litt for kaldt til å drive med noe fornuftig. har enda en gang fått bekreftet hvor kjekt det er med hardtop, har brukt bilen helt nedi (ja du leser riktig) -28,5 celsius. Ikke akkurat ideal-temperatur for cabriolet, menmen, med hardtop går det helt knirkefritt Neste update blir nok montering av forsterker og oppkobling av nye kabler rundt om i bilen. Er så mye som skjer om dagen, så har ikke all verdens av tid. Endret 12. februar 2009 av Mompen Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Svarte felger kan skille seg ut! Vanlig BBS er liksom noe du ser ganske ofte nå, har jeg følelsen av. Og ja, det er noe dritt med denna kulda her! Har selv masse å gjøre på bilen, men kan jo ikke være ute mer enn 5 min omtrent! Lenke til kommentar
theresaaa Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Jeg nekter å sitte på med deg noe mer om sommeren med mindre det blir noe sånt som det her! Fnis. Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 18. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2009 Merker jeg savner sommeren skikkelig akkurat nå Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Å vente på sommern er som å se på at klokka skal bli 12, det går mye fortere hvist du ikke tenker på det Lenke til kommentar
yxrkt Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Nei bil er artigst på vintern Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 20. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2009 (endret) Er dårlig med updates om dagen, men fikk ordnet litt i dag. Passasjersetet har lenge hatt trøbbel med dårlig seteryggjustering, men det ble tatt hånd om i dag. Krevde egentlig bare smørning av systemet, alt virka så slarkete før, men etterpå ble det fint igjen Som sagt så gjort! Ble også en vask i dag med påfølgende voksing. Alle deler som flytta på seg her ble smurt, likt på begge sider. Setet fungerte mye bedre etterpå! Hihi, Lift-O-Mat Serienummer av noe slag? Endret 20. februar 2009 av Mompen Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 3. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2009 Vel, da var det duket for nok en liten update. Stereoanlegg del 1! Begynte smått det var for en stund tilbake å planlegge litt anlegg, og det har egentlig bare balla seg på. Kjøpte først nye høyttalere, det funka fint, mye bedre lyd. Tenkte da at jeg også måtte ha en ny spiller, da ble det det. Tenkte så at man måtte ha litt mer fræs i lyden, og kjøpte originale BMW-diskanter, funka bra det. Tenkte så at jeg måtte ha enda mer futt ut av anlegget og kjøpte en forsterker, og her driver jeg nå Anlegget består nå av en Pioneer DEH-P4000UB, Kenwood komponentsett i front og Kenwood fulltonehøyttalere bak (?) + en Kenwood KAC8404 2/3/4-kanals forsterker. Videre skal det inn en forsterker til med en sub, tenker ikke på noe enormt, men en 10" tror jeg vil holde i massevis. Noen som har erfaringer med det i cab forresten? Bilde av forsterker og spiller. Spilleren ble handlet da den var på tilbud til litt over tusenlappen på Torshov samt at den matchet interiøret bra! Forsterker: Spiller: Dagen starta med utpelling av interiør, ut med frontseter, bakseter, en del deksler og paneler. Enkelt og greit å demontere Del to var å legge opp strøm, hadde fra før av kjøpt et kabelkit på Mekonomen fra Blaupunkt med alt jeg trengte av kabler. Inneholdt strøm, 2x phonokabler med remotekabel samt høyttalerkabler og jordingskabel. Strøm ble koblet på batteri og lagt gjennom en gjennomføring under dashbordet, som forøvrig var et lite helvete å få til, trangt under der Også rød kabel da.. Lækkert. Skal finne en lur plass å legge den etterhvert. Her ligger det noe ymse kabler til forsterkeren i bagasjerommet. Mer kabelstyr samt det høyre delefilteret som er montert under setet De tynne hvite og svarte kablene ble byttet ut med grovere kabler senere! Her kommer strømmen gjennom kabelgjennomføringa gjennom torpedoveggen. Her er noen av kablene som ble byttet ut Mye bedre Bedre her og Delefilteret på venstre side, også byttet noe kabler. Kablene spesielt på høyre side ble byttet grunnet noen rare skjøter og saker jeg hadde drivi med.. Har dessverre ingen ferdige bilder av monteringen, men er ikke helt 110% ferdig. Mangler å få det pent i bagasjerom samt å få inn en sub og en forsterker til som jeg har liggendes (skal brukes til sub). Flere bilder kommer nok etterhvert. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Very nice, very nice! men.. bare jeg som la merke til at det var helt rent i bilen? Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 3. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2009 (endret) RENT? Nei, bilen er faktisk usedvanlig støvete og fæl der. Nei, tror nok jeg må polere og vokse bak setet og Endret 3. mars 2009 av Mompen Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 RENT? Nei, bilen er faktisk usedvanlig støvete og fæl der. Jaa.. bilde 4 Nei, tror nok jeg må polere og vokse bak setet og Syke.. syke vaskemaniske menneske. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå