Amberlamps Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Hehe takktakk Spørs litt hvordan det blir med updates fremover.. førstegangstjenesten nærmer seg med stormskritt, og jeg drar til Stavanger / Madla nå på søndagen, mulig jeg ordner en siste vask og photoshoot.. Madla?! Ta med deg bilen!! Du skal få ha den i innkjørselen her... så kan jeg få lov til å øvelseskjøre i den Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 7. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2009 (endret) Har du garasje så greit! Jeg kommer til å lagre den her hjemme i garasjen, da mutters flytta ut for en del år siden ble det rom til meg, hell i uhell Endret 7. januar 2009 av Mompen Lenke til kommentar
theresaaa Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Har du garasje så greit! Jeg kommer til å lagre den her hjemme i garasjen, da mutters flytta ut for en del år siden ble det rom til meg, hell i uhell *rane* Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 13. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2009 (endret) Var en kjapp tur innom Madla, men fikk utsatt tjenesten et halvt år grunnet kyssesyken i November \ Desember 08.. Så da kommer det flere updates fremover! Endret 13. januar 2009 av Mompen Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Var en kjapp tur innom Madla, men fikk utsatt tjenesten et halvt år grunnet kyssesyken i November \ Desember 08.. Så da kommer det flere updates fremover! Wiiii Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 14. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2009 (endret) Updates updates! Bestilt litt mer bilpleiesaker. Chemical Guys GreenClean - interiørrens (som også kan brukes til annet) Scholl SW20 Speed Wax (Quick Detailer) samt Chemical Guys Pete's 53 - Black Pearl Signature Paste Wax. Snart tom for interiørrens, quick detailers og voks, så da kjøper jeg mer, og da nye produkter jeg ikke har prøvd før, alltid like spennende med noe nytt Nye viskerblad, termostat og brilliantrot lakk er på vei, har også handlet Brunox rustbehandling, understellsmasse og litt annet som også skal brukes snarlig Endret 14. januar 2009 av Mompen Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 18. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2009 Scandicshine pakka kom i går, fikk testet den nye voksen, og den var helt super, skal lage en liten photoshoot snart Har også byttet termostat, og det gikk nesten fint. Ny lufteskrue til radiator samt fordelerlokk og rotor er på vei. Lufteskruen knakk da fatters dro til litt hardt, så nå er det ikke forsvarlig å kjøre med bilen. Nå til uka skal jeg ta det som er av rust på bilen, og bytte fordelerlokk og rotor, da jeg så at begge deler var slitt da jeg måttet ta av denne da jeg skulle bytte termostaten. Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Ikke noen bombe at lufteskruen på radiatoren knekker.. Triks er å bruke en 1 kroning, trenger ikke skru til hardere enn inntill med den! Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 19. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2009 Har faktisk bestilt to skruer, bare i tilfelle Takker for tipset med kronestykket, brukte en skikkelig mandig skrutrekker ser du.. hehe Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Har faktisk bestilt to skruer, bare i tilfelle Takker for tipset med kronestykket, brukte en skikkelig mandig skrutrekker ser du.. hehe Knakk en på bmwn min selv, bestillte 2 stykker. Heldighvis har jeg en til overs. Bedre det. Gjorde samme greia, stramma med en skrutrekker på den første. Greia er jo at de blir jo spøre over tid også, så tåler jo mindre enn en ny i tillegg. Fort gjort er det iallefall. Gleder meg til updates Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 20. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2009 Updates updates. Vel, i dag kom pakka fra GS med ny lufteskrue, fordelerlokk og rotor. Har fått ut den knekte lufteskrua som satt i radiatoren, og satt i ny, fikk også luftet ferdig. Fordelerlokket og rotor ble også byttet i samme slengen. Rotet litt med pluggledningene, så tenninga på stempla ble helt krøll, så motoren gikk ikke heeelt som den skulle når jeg starta, men det ble det kjapt orden på, var bare å bytte om to ledninger Bilen har som sagt kun blåst kaldt nå i vinter, og etter at termostatbyttet ble i orden har jeg i kveld kunne kjørt med åpent vindu og fortsatt hatt det godt og varmt i kupeen. Målte godt over 30 grader inne etter en kort kjøretur i stad. Etter bytte av rotor og fordelerlokk virker det som om bilen går renere, samt at den ikke lugger når man kjører veldig sakte, alt i alt, storfornøyd! Bilder av den gamle rotoren og fordelerlokket kommer i morgen. Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 22. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2009 (endret) Kjedelig dag fører til slikt. Rolig videosnutt med diverse bilrelatert materiale http://www.megaupload.com/?d=31UP85PR Ca 12mb Endret 24. januar 2009 av Mompen Lenke til kommentar
eirikand Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 fin liten snutt det der:P du må gjerne lage mer film Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 24. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2009 Thanks Ja, den snutten der ble egentlig bare satt sammen som en første test av programmet jeg har begynt å bruke, syntes det ikke ble så halvgæli egentlig, skal nok lage mer Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Meget pent klipp, må jeg si. Vi vil se mer - også mer breie svinger Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Hvordan får jeg lastet den ned? :s Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 25. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2009 Åpne linken jeg postet tidligere, tast inn den koden du får opp (3 bokstaver), deretter får du en download-link Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Åpne linken jeg postet tidligere, tast inn den koden du får opp (3 bokstaver), deretter får du en download-link Kommer ikke opp noe kode her Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Ingen av dere som har brukt Megaupload før eller? Øverst til høyre omtrent er denne koden.. Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 27. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2009 (endret) Sitter her og tenker litt på sommerfelger, og kom over noe på GS. Noen som har noen formening om disse? Bare tanker fortsatt.. Blir nok mest sannsynlig at jeg beholder de originalfelga jeg har, men bare lufter ideen litt! Endret 27. januar 2009 av Mompen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå