Essem Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Anropsloggen min over inkommende, utgående og tapte anrop har ikke oppdatert seg siden begynnelsen av mai. Dette er veldig irriterende da jeg ikke ser hvem som har ringt når jeg får et tapt anrop. Jeg har forresten w610i. Noen med samme problem? Lenke til kommentar
Flodec Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Forsøk med et annet simkort. Lenke til kommentar
Huni Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Eller skru av og på mobilen. Hender min mobil henger seg opp og slutter og loggføre samtaler... Lenke til kommentar
Essem Skrevet 1. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2008 (endret) Fuck og død. Prøvde med to Telenor-simkort og jeg kunne ikke engang ringe ut eller motta samtaler. Nå kan jeg ikke det med mitt eget simkort heller. Edit: Nå er alt i den skjønneste orden. Det var visst vidundermedisin å bytte litt simkort og skru av og på noen ganger. Takk for hjelpen, så slapp jeg den horrible kundeservicen til OneCall Endret 1. juni 2008 av -drugiS- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå