Gå til innhold

Starte å sykle aktivt.


khvm

Anbefalte innlegg

Tror ikke jeg skal uttale meg om hva som er billigst mtp. forsikring for deg, men jeg tok det iallefall på innboforsikringen. Jeg er veldig fornøyd med kjøpet! Blir gang på gang overrasket over kvaliteten på sakene, alt henger usannsynlig bra sammen. Girwirene blir selvsagt slakke etter bare et par timers bruk, men dette justerer du lett tilbake underveis med skruene som sitter helt oppe på wire-festet på undersiden av ramma. Etter hvert må du nok skru løs wiren og stramme til, men det er en enkel affære. Liker virkelig det at sykkelen girer dønn presist gang på gang, selv etter at jeg har fikla med giret selv. Det jeg er mest fornøyd med er ramma. Den føles virkelig bra, spesielt i oppoverbakker. Vil påstå at dette er et veldig trygt kjøp, har ennå ikke funnet noe tilsvarende til denne prisen på nettet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er en god og billig pedal ja. Neste steg opp er dessverre veldig dyr p.g.a. titan akselen.

 

khvm, hvor gammel er du?

 

21 år gammel. Hvordan det?

Vis du hadde vært junior eller yngre ville du hatt gir restriksjoner å forholde deg til, men siden du er 21 kan du ha hva du vil når det kommer til gir.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Da var endelig Jamisen innkjøpt! Storfornøyd :D Kjøpte med sko, pedaler og hjelm. Klær kjøpes i helga. Har ikke fått syklet så mye, og kommer også til å avvente å sykle til jobben til jeg har fått kjøpt meg en ordentlig og sikker lås. Derfor lurer jeg på hvilken lås, som er å anbefale? Det er jo sikkert en del mennesker der ute, som ikke kan motstå fristelsen av å prøve å stikke av med den.

 

Anyways, hittil er jeg storfornøyd. Betalte forresten kun 6995,- for sykkelen :)

Lenke til kommentar
Da var endelig Jamisen innkjøpt! Storfornøyd :D Kjøpte med sko, pedaler og hjelm. Klær kjøpes i helga. Har ikke fått syklet så mye, og kommer også til å avvente å sykle til jobben til jeg har fått kjøpt meg en ordentlig og sikker lås. Derfor lurer jeg på hvilken lås, som er å anbefale? Det er jo sikkert en del mennesker der ute, som ikke kan motstå fristelsen av å prøve å stikke av med den.

 

Anyways, hittil er jeg storfornøyd. Betalte forresten kun 6995,- for sykkelen :)

 

Gratulerer med ny sykkel da. (låser er nok ikke min greie desverre)

Lenke til kommentar
Da var endelig Jamisen innkjøpt! Storfornøyd :D Kjøpte med sko, pedaler og hjelm. Klær kjøpes i helga. Har ikke fått syklet så mye, og kommer også til å avvente å sykle til jobben til jeg har fått kjøpt meg en ordentlig og sikker lås. Derfor lurer jeg på hvilken lås, som er å anbefale? Det er jo sikkert en del mennesker der ute, som ikke kan motstå fristelsen av å prøve å stikke av med den.

 

Anyways, hittil er jeg storfornøyd. Betalte forresten kun 6995,- for sykkelen :)

 

Heisann..

Vurderer å kjøpe samme sykkelen som deg, så jeg lurer på hvor du fikk den til kun 6995,-!!?? Høres jo ut som ran! =)

Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...

Nå er det januar, og jeg blir pent nødt til å bare stirre på Jamis'en i gangen frem til bakken er bar igjen...

Av alle reviews jeg har lest på nettet, og som tidligere sykkelbud og -reparatør virker Xenith Comp som et veldig bra kjøp.

Om du legger til at jeg fikk prutet den ned til 7000 så er dette en kongesykkel :D Lykke til med forhandlingene, får du denne til 7k så finner du rett og slett ikke noe bedre alternativ tror jeg.

Lenke til kommentar
Nå er det januar, og jeg blir pent nødt til å bare stirre på Jamis'en i gangen frem til bakken er bar igjen...

Av alle reviews jeg har lest på nettet, og som tidligere sykkelbud og -reparatør virker Xenith Comp som et veldig bra kjøp.

Om du legger til at jeg fikk prutet den ned til 7000 så er dette en kongesykkel :D Lykke til med forhandlingene, får du denne til 7k så finner du rett og slett ikke noe bedre alternativ tror jeg.

 

Finner ikke den jamisn på nettet. Ingen butikker som selger online ser det ut til.

Noen som kan fortelle meg om dette er en bra sykkel til prisen? Hvordan er gira?

sykkel

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...