saladin waits for alice Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Hei alle sammen! Nok en gang har jeg en kamerat som trenger hjelp med kjøp av en komponent, denne gangen er det et skjermkort. Han skal begynne med AoC, og ønsker mest mulig for pengene. Han holder på å finne ut hva slags hovedkort han har, men siden det er relativ ny,tenker jeg nok han kan bruke de nye skjermkortene. Det absolutte maks budsjettet er 1400kr. (kom med både radeon og geforce forslag). Tusen takk for hjelpen! Lenke til kommentar
Pastafarian Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Best ytelse innenfor budsjettet vil være EVGA GeForce 8800 GT. Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 1. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2008 (endret) ok, tusen takk! min kamerat har følgende hovedkort: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=346010 passer det med det nevnte skjermkortet over? Endret 1. juni 2008 av amir90 Lenke til kommentar
.com Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 ja, det passer. Lurer på å kjøpe det selv faktisk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå