Leeroymonster Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 (endret) Var akkurat inne for å ta en titt på hvordan postene mine var fordelt. Månedene i 2008 står i rekkefølgen april, februar, juni, mars, mai. Hvorfor det? Det er hverken kronologisk for måneder eller antall innlegg. EDIT: Januar står jo ikke oppført engang. Kan dette være fordi jeg ikke hadde noen innlegg denne måneden? Endret 1. juni 2008 av Leeroymonster Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Månadane er sortert alfabetisk, og om ein månad ikkje står der er det nok fordi du ikkje posta noko innlegg den månaden ja. Den funksjonen er vel ogso berre i beta endå, og ikkje «offisielt» lansert (trur eg), berre kunngjort i blogen til Ueland. Lenke til kommentar
Leeroymonster Skrevet 3. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2008 Hvorfor alfabetisk? Måtte da ha vært mye mer oversiktelig hvis de sto i vanlig rekkefølge. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 (endret) Det må Ueland svare på. Skal eg tippe vil eg tru det var det enklaste å programmere. Endret 3. juni 2008 av Torbjørn T. Lenke til kommentar
Leeroymonster Skrevet 3. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2008 Ja, det kan jo være svaret. En veldig nyttig (vel, vel) funksjon da, selvom om den kanskje ikke er ferdig utviklet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg