Rescue me Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 (endret) Men noe annet jeg burde skifte på, og hvor lenge kan jeg forvente å at jeg må vente på å motta den bærbare PC-en? Du burde vel skifte til en større harddisk, 160 GB kan fort bli litt lite. Bare velg en etter behov . Hvor langt tid det tar å få den aner jeg ikke. EDIT: Glemte å si at det er lurt å velge et OS . Velg et 64-bit! Om du skal ha XP eller Vista (hvis Vista hvilken type) er opptil deg . Endret 9. juni 2008 av KnewtFan Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 9. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2008 64-bit er en selvfølge hvis man skal ha 4 gb, går nok for vista her, med en del partisjon med linux, Windows for games, Linux for work, Mac for Graphics. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 64-bit er en selvfølge hvis man skal ha 4 gb, går nok for vista her, med en del partisjon med linux, Windows for games, Linux for work, Mac for Graphics. Kan nok ikke kjøre Mac på en PC. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 9. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2008 Var ikke det jeg mente, skal bare ha Windows og Linux, får egen mac fra skolen til neste år. Var vel bare det de var til bruk for, etter min mening da. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 (endret) Var ikke det jeg mente, skal bare ha Windows og Linux, får egen mac fra skolen til neste år. Var vel bare det de var til bruk for, etter min mening da. Ah. Sånn ja . Endret 9. juni 2008 av KnewtFan Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 9. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2008 Hvis ikke jeg tar feil så stemmer jo det, Men blir det noen stor forskjell mellom SLI av de to skjerm kortene og bare en av dem? Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Hvis ikke jeg tar feil så stemmer jo det, Men blir det noen stor forskjell mellom SLI av de to skjerm kortene og bare en av dem? Vil selføgelig yte bedre, men hvor mye og om det er verd over 4000 kroner ekstra vet jeg ikke. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 9. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2008 Hmm... denne burde da kunne kjøre Age of Conan på High? Eller medium? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå