Vaenas Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 (endret) Jeg kunne trengt hjelp til å funnet en grei Gamer/Skole Pc, til under 20K. Til neste år så skal jeg gå videregående, og da hadde det vært fint å ha en bærbar pc, men jeg skal også skaffe meg ny pc uannsett så det hadde vært fint å få hjelp med å finne en bærbar pc, som kan brukes til spilling og media og kommunikasjons bruk. Så kom gjerne med litt hjelp. PC-en burde greit kunne takle det å ha flere operativ systemer instalert på partisjoner. Endret 1. juni 2008 av Vaenas Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Sjekk ut Multicom.no sin Kunshan D900. Lenke til kommentar
Justtried Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Jeg kunne trengt hjelp til å funnet en grei Gamer/Skole Pc, til under 20K. Til neste år så skal jeg gå videregående, og da hadde det vært fint å ha en bærbar pc, men jeg skal også skaffe meg ny pc uannsett så det hadde vært fint å få hjelp med å finne en bærbar pc, som kan brukes til spilling og media og kommunikasjons bruk. Så kom gjerne med litt hjelp. PC-en burde greit kunne takle det å ha flere operativ systemer instalert på partisjoner. Du får mer enn en grei gamer/skole pc til under 20k skal jeg si deg. Hvis du har så mye penger å rutte med vil jeg anbefale Dell XPS, men så er ikke jeg noe pc geni heller da ^^ Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 1. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2008 De virket som greie pcer de, men Dell er jeg en anti person av, grunnet dårlige erfaringer. Så en Acer på Komplett til 12500,- som hadde bedre speccs enn noe av det dere viste så venter på andre tips før jeg bestemmer meg. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Har du link til den Aceren? Trodde at Kunshan D900 var det råeste på det norske markedet (omtrent), så jeg vil gjerne se Aceren. Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 (endret) Ikke kjøp Acer isåfall, mange jeg kjenner som har hatt syke varmeproblemer. En kamerat har vurdert å sende den inn for 3. gang. Og ei annen jeg kjenner har CPU idle på litt over 80 grader. Dell er konge, men selv har jeg FS og er ganske fornøyd PS! Bare en liten ting, hvorfor dukker ikke bilde mitt opp på siden? Endret 1. juni 2008 av RePaC Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 1. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2008 (endret) det var denne vis jeg ikke tok feil http://www.acer.no/public/page9.do?sp=page...;crc=2648795733 Den du finner i norge er litt bedre enn det som står der også. Endret 1. juni 2008 av Vaenas Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 2. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2008 Kom på en ny ting, hvis jeg skal spille age of conan er det samma om PC-en er bærbar eller ikke, hvis den bærbar har spessifikasjonene som trengs for å kjøre på max, burde den vel det selvom den er bærbar. Vurderer også sterkt å kjøpe Stasjonær Pc nå ettersom jeg har fått vite at vi får Medie pc, til skolen neste år av skolen. Hva syntes folket her? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Hvis du får en medie-PC (laptop?), ville jeg kjøpt en stasjonær. Da får du mer ytelse i forhold til prisen. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 2. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2008 Laptop ja, Da burde jeg vel gå for det... Mange jeg kjenner som sier det også. Jaja hadde litt lyst på en stilfull laptop jeg da, men her får vi bare vurdere fram til jeg får eksamens svara. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 8. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2008 Prøver igjen, noen som vet om en bærbar pc som kan kjøre Age of Conan på High eller medium til under 15k? Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Et par innlegg med off-topic er fjernet. Samtidig vil jeg oppfordre til å ikke bruke andre sine tråder til å reklamere for ens egen tråd. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding) Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Sjekk ut Multicom.no sin Kunshan D900. Støtter denne. LINK til PC-en. Screenshot av konfigurasjonsmuligheter: Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 9. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2008 Den så fin ut den, men fant to på komplett.no her. Hva syns dere om disse: x og x Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Den så fin ut den, men fant to på komplett.no her. Hva syns dere om disse: x og x Klart dårligere. Husk at skjermkortet er ekstremt viktig når man spille, den PC-en på multicom har det beste skjermkortet som er å få til bærbare PC-er. I tillegg har den en helt syk prosessor. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 9. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2008 nVidia Geforce 9650M GS opptil 1280 MB HyperMemory™ og NVIDIA® GeForce® 8800M GTX 512MB DDR3 skjermkort. Er det ikke sånt at jo høyere nr. geforce kortene kommer i jo bedre er dem? men så går det ann å ha SLI med to kort på multicomen. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 nVidia Geforce 9650M GS opptil 1280 MB HyperMemory™ og NVIDIA® GeForce® 8800M GTX 512MB DDR3 skjermkort. Er det ikke sånt at jo høyere nr. geforce kortene kommer i jo bedre er dem? men så går det ann å ha SLI med to kort på multicomen. Er nok ikke så lett. 8800M GTX er mye bedre enn 9650M GS. En eventuell 9800M GTX vil nok være en del bedre, men ikke 9650 GS. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 9. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2008 Ok, da vet jeg detm får se litt på den du viste og konfigurere den etter sånn jeg selv ønsker den da. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Ville absolutt konfigurert PC-en med: 17" Widescreen WUXGA 1920x1200 blank skjerm (glare) [+437,-]. Verdt hver eneste krone, ingenting er som å ha full HD oppløsning på skjermen . Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 9. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2008 Men noe annet jeg burde skifte på, og hvor lenge kan jeg forvente å at jeg må vente på å motta den bærbare PC-en? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå