L0ko Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 Min Pc: AMD Xp2000+ (Palomino) @ 1675mhz - 45 grader C idle, 50-55 in-games Gigabyte GA-7VAXP hk 256mb Apacher DDR-2700 WinXP SP1 Sapphire Radeon 9700 Pro - Driver version 6.14.1.6292 Direct X 8.1 Når eg har spelt et spel f.eks Splinter Cell, Counter-Strike eller Hitman 2 på pcn min, så etter ei stund fryser pcn seg. Lyden går om og omigjen -> hakk i plata liksom, og eneste som funker er å trykke på reset knappen. Kan det vere forskjellige driverkombinasjoner på min PC som gjer at den kræsjer? Den kræsjer f.eks aldri dersom eg idler i windows. Berre i spel. Kass drivera bør eg bruke? finnes det f.eks andre drivere som VIA 4in1 ?, som hjelper til med å optimalisere, og stabilisere pcn ? Trenger desperat hjelp!! Lenke til kommentar
dash Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 Har opplevd det samme. Tror den feilen forsvant etter jeg formaterte. Har du overklokket maskinen? Lenke til kommentar
L0ko Skrevet 10. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2003 Nei, eg har ikkje overklokka. Men eg trur eg har funne problemet! Skjermkortet mitt blir for varmt, derfor klikker alle spill. Pcn fryser jo feks aldri i IDLE modus. Så eg må skaffe meg bedre VGA kjøler, eller vifter til kabinettet. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 11. mars 2003 Del Skrevet 11. mars 2003 er sansynligvis for dårlig kjøling ja, har opplevd det samme av og til sjøl (med gamlekjøleren..) og det er sinnsjukt irriterande Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå