Gå til innhold

Lagring av raw filer etter behandling

Anbefalte innlegg

Er ny innen Raw behandling, men kan noen si meg hvorfor filstørrelsen blir så liten når jeg har lagret den til jpg? Feks: Importerer raw på 7.8 mb, den blir da lagret til 1-2 mb. Har da stilt inn CS på at den skal lagre i 3872*2592 Er dette riktig? Bruker bruker forøvrig CS2

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det vert slik fordi JPEG er eit format som komprimerer filene i mykje større grad enn råformat. NEF-filene dine inneheld ogso meir informasjon per piksel enn JPEG-filer. Kor store JPEG-filene vert avheng av forskjellige faktorar:

Det kjem litt an på kva som er i biletet, og kor mykje du komprimerer. Bilete med store, einsfarga flater kan verte mindre enn bilete med meir «kompliserte» motiv (trur eg). I tillegg kan du når du lagrer velge komprimeringsgrad frå 1-12, der 1 komprimerer mest, og gjev minst filer, og 12 komprimerer minst og gjev størst filer. Omlag 8-10, alt etter motiv, gjev fornuftig storleik og grei kvalitet for bilete som skal på nett. Om du skal redigere vidare på bileta, eller skrive ut, bruk 12.

Lenke til kommentar
Det vert slik fordi JPEG er eit format som komprimerer filene i mykje større grad enn råformat. NEF-filene dine inneheld ogso meir informasjon per piksel enn JPEG-filer. Kor store JPEG-filene vert avheng av forskjellige faktorar:

Det kjem litt an på kva som er i biletet, og kor mykje du komprimerer. Bilete med store, einsfarga flater kan verte mindre enn bilete med meir «kompliserte» motiv (trur eg). I tillegg kan du når du lagrer velge komprimeringsgrad frå 1-12, der 1 komprimerer mest, og gjev minst filer, og 12 komprimerer minst og gjev størst filer. Omlag 8-10, alt etter motiv, gjev fornuftig storleik og grei kvalitet for bilete som skal på nett. Om du skal redigere vidare på bileta, eller skrive ut, bruk 12.

Takk for godt svar Torbjørn T!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...