NightKeeper Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Ja jeg vet det, men jeg bryr meg null. Dere kan jo begynne med å ikke skrive real, men f,eks Madrid. Kan jo ikke sammenlignes engang. I Spania er Real Madrid kjent som faktisk; Madrid. Mens Real Sociedad er Real... .... Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Ja jeg vet det, men jeg bryr meg null. Dere kan jo begynne med å ikke skrive real, men f,eks Madrid. Kan jo ikke sammenlignes engang. I Spania er Real Madrid kjent som faktisk; Madrid. Mens Real Sociedad er Real... .... Riktig siden Real Madrid het opprinnelig Sociedad Madrid CLub de Futbol eller noe sånt. Og siden det bare er et Stort lag med Atletcio sier man Atletico om A. Madrid. blir som at man ikke skal si Manu men Man United eller noe sånt. Kunne ikke Ronaldo uttalt seg snart? Lenke til kommentar
Havard_92 Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Enklest måte å skrive det på : manu, så derfor kommer jeg alltid til å bruke ''manu''... Lenke til kommentar
Essem Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 manu er et drittord, og denslags kan du holde for deg selv eller klubbtråden. Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 (endret) Når man ikke er fan av en klubb så behøver man ikke å være så nøye på hvordan man skal skrive/hva man skal kalle et lag. Endret 5. juni 2008 av Eivicious Lenke til kommentar
Nistelrooy Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Så da er det riktig av meg å seie Real Madrit, Loserpool og Arseanal? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Ja,det syns eg..og det syns nok "Eivicious" også etter det han sa...... Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Det er forskjell på å si noe som er enkelt å si og finne på noe dritt med vilje. Men det bester er å skrive riktig på enklest mulig måte Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Og der setter vi strek over språkdiskusjonen. La folk få skrive det de vil, så lenge de ikke gjør det for å bevisst provosere. Videre innlegg rundt dette vil bli slettet. Reaksjoner taes på PM. Lenke til kommentar
Bister Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Vet ikke hva man skal si til denne saken lenger, Ronaldo vil spille for Real Madrid håper ikke han går fra Man Utd for alt i verden... Lenke til kommentar
Essem Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Blir vanskelig å holde på ham hvis han vil bort. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Men er det ikke sånn at spillerne ikke får prate om klubbgreier under EM? Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 EM har vel strengt talt ikke startet enda, og som han sier så vil han oppklare ting før EM. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 (endret) Er ikke EM ennå Edit: nooo, et sekund for sen... Endret 5. juni 2008 av -drugiS- Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Er ikke noe lov om det, men de fleste bruker å vente til etter EM med overganger for å hindre bråk, noe Ronaldo greide å skape mesterlig... Lenke til kommentar
The1 Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Har dere lest dette? http://www.dagbladet.no/sport/2008/06/05/537315.html Lenke til kommentar
Raste Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Ja, mye tull om dagen med han. Er sikker på at han blir uansett, han har jo tross alt sagt at han blir i United og så lenge Fergie er trener. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Raste, hvis Ronaldo drar så har jeg så utrolig mye å quote fra deg! Faen, å lese den artikkelen på dagbladet gjorde faktisk vondt. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Han drar ikke, dermed basta. Likte heller ikke den uttalsen fra han, for den svei i hjerte og hue. Vi kommer aldri til å selge han i sommer, husk også at alt som står i media ikke er sant. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Jaja husker det men vet ikke om jeg vil ha han i kluben hvis han har virkelig lyst å dra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg