Loffen1 Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Ron har bestemt seg for å bli, og det er media tullet som gjør folk forvirret. Tror dere alt som står i media? Ron blir hos oss, ferdig med den saken! Helt enig, Men avisene har fullrett til å skrive dette, Ronaldo har ikke akkurat fortalt det samme hele tiden. Noe som er skuffende. Men han blir, ferdig med det, men tror han gir seg når SAF gir seg (ikke overaskende), frykter allerede Fergie's erstatter.... Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Slik jeg ser det så har ikke Ronaldo sagt noe annet enn det han alltid har sagt. Lenke til kommentar
Havard_92 Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Mer enn bra nok at Huntelaar og Villa er centimetre fra kontrakt Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 At han blir, men har lyst til å dra til Spania en gang i fremtiden Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 (endret) What??!?! Det var nytt for meg. Har du noen "sikker" "kilde"? Endret: Du er RM-fan, eller hva? Da har jeg nok hørt de samme ryktene. Tenkte med en gang du var MU-supporter. Endret 4. juni 2008 av Goscinny Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 At han har lyst til å spille for Real Madrid en gang, men at han trives i Manchester United. Ikke noe sikkert noen vei Lenke til kommentar
Gonzolaz Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Tror det var Real Madrid han tenkte på ja Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Er det meg dere lurer på? Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Er det meg dere lurer på? Ehm, nei? Vi tenker/lurer på Havard_92 (om jeg forstod deg rett). Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 (endret) Real Madrid skal ha hevet lønnstilbudet til Ronaldo med 50 prosent, ifølge Daily Express. Dersom Ronaldo velger Real Madrid vil klubben betale ham 300 000 pund i uken, etter skatt. Det tilsvarer over 3 millioner norske kroner i ukelønn. Å fy faen! Blir så forbanna! Kilde: VG.no - Barca kaster seg inn i kampen om Ronaldo Endret 5. juni 2008 av Kiman™ Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 "jeg har ingen planer om å forlate united" Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Tviler veldig sterkt på at han drar til barca. Håper at han ikke drar til madrid, og at han da blir i manu. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Tviler veldig sterkt på at han drar til barca.Håper at han ikke drar til madrid, og at han da blir i manu. Neineinei..... Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Ja jeg vet det, men jeg bryr meg null. Dere kan jo begynne med å ikke skrive real, men f,eks Madrid. Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Har det egenltig noe å si hva karen ønsker seg da? Han er vel under kontrakt noen år til, eller har han noe i kontrakten som gir han mulighet til å slippe unna? Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Ja jeg vet det, men jeg bryr meg null. Dere kan jo begynne med å ikke skrive real, men f,eks Madrid. Blir ikke det like dumt som å skrive Manchester? Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 (endret) Har det egenltig noe å si hva karen ønsker seg da? Han er vel under kontrakt noen år til, eller har han noe i kontrakten som gir han mulighet til å slippe unna? I de aller fleste overganger blir en kontrakt brudt. Kontrakten er vel bare med på å øke overgangs summen som blandt annet er en erstatning for tapt intekt pga kontrakt bruddet. Ok, vi kan nekte han å dra, men da ender vi opp med en spiller som ikke vil spille og det gangner oss ikke. Endret 5. juni 2008 av Limbeck Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 (endret) Altså det er så mange klubber som heter Real, men det er få som heter Madrid. Det er atletico Madrid, men der sier man Atletico osv. EDIT: Ment til Kiman Endret 5. juni 2008 av Eivicious Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Det er mange lag som kaller seg United, men there's only one United Neida, hvor vidt en Real Madrid-supporter kaller Manchester United for manu eller ikke må bli hans valg, irriterer meg bare rimelig når United-supportere sier manu. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg