Gå til innhold

Ronaldo-sagaen. Blir i år, går han til Madrid neste sommer?

Mr.SS

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er faktisk krise hvis han drar. Vi mister en hel dimensjon i spillet vårt. Grunnen til at alle er så nervøse er fordi Ronaldo går så uklart ut i media. Han burde få et kurs av Ferguson...

Ronaldo har blitt bedre i engelsk, men har er ennå ikke fullt så stødig.

Han sier jo "I want to play for Real Madrid".

Ikke rart media koser seg, men ja, det hadde ikke gjort noe om han hadde gått litt klarere ut i media.

Ronaldo drar! tror jeg da :p

Endret av 96robert
Lenke til kommentar
Håper han går.er lei av alt tullet nå...kan han bare forsvinne og angre seg så jævlig etter èn sesong!! :mad:

Det er media, ikke Ronaldo..

Nei, det er begge deler. Egentlig mest Ronaldo på en måte, for han kunne stilnet hele greia. Hvis han hadde sagt klart og tydelig "JEG BLIR I UNITED". Så hadde vi ikke fått alt dette tullet. Men han elsker oppmerksomheten han får og er utrolig utydelig i uttalelsene og gjør sitt for å få mest mulig oppmerksomhet.

Jeg digger han som spiller, men som person (ihvertfall slik han fremstår i media gang etter gang) så begynner han å gå meg på nervene.

Lenke til kommentar
Det er faktisk krise hvis han drar. Vi mister en hel dimensjon i spillet vårt. Grunnen til at alle er så nervøse er fordi Ronaldo går så uklart ut i media. Han burde få et kurs av Ferguson...

Haha. Han vet hva han gjør. Kurs har han garrantert fått. Han digger oppmerksomheten han får ved å være så utydelig. Jeg kan ikke finne noen annen rasjonell forklaring på alle de tullete kommentarene hans.

Lenke til kommentar

Siste gang han sa noe om det, var når han sa at han ble så lenge Ferguson er manager. Han sa jo også etter CL-triumfen at han skulle bli. Det er bare media som har funnet på alt annet og blåst opp småting som familiemedlemmer og Scolari har sagt. Jeg tror ikke på noe annet enn det som er sitert direkte fra Ronaldo.

Men dette skulle vel egentlig vært i Ryktetråden om Ronaldo...

Endret av Aye
Lenke til kommentar
Siste gang han sa noe om det var når han sa at han ble så lenge Ferguson er manager. Han sa jo også etter CL-triumfen at han skulle bli. Det er bare media som har funnet på alt annet og oppblåst små ting som familiemedlemmer og Scolari har sagt. Jeg tror ikke på noe annet enn det som er sitert direkte fra Ronaldo.

Men dette skulle vel egentlig vært i Ryktetråden om Ronaldo...

ok, beklager..skal fjerne posten

Lenke til kommentar
Trodde han hadde bestemt seg for å bli, også kommer dere med linker om at han vi dra? :(

Og jeg som håpet at Real Madrid hadde gitt opp.

Ta det med ro, Ronaldo blir i Manchester i flere sesonger, det er jeg sikker på, han kommer med en del kryptiske uttalelser i media, men tror nok ikke han flytter sørover enda. Kan godt hende han spiller i La Liga om tre-fire år, men det er bare ville spekulasjoner. Er selv lei denne media oppmerksomheten, håper selv at Real fokuserer på å kjøpe seg andre klassespillere som de faktisk kan skaffe seg. Herregud, for prisen de har tilbudt Manchester for Ronaldo kan de kjøpe minst tre nye storspillere, noe jeg tror gagner oss mye mer enn gigantkjøp av Ronaldo.

Endret av Gonzolaz
Lenke til kommentar
Trodde han hadde bestemt seg for å bli, også kommer dere med linker om at han vi dra? :(

Og jeg som håpet at Real Madrid hadde gitt opp.

Ta det med ro, Ronaldo blir i Manchester i flere sesonger, det er jeg sikker på, han kommer med en del kryptiske uttalelser i media, men tror nok ikke han flytter sørover enda. Kan godt hende han spiller i La Liga om tre-fire år, men det er bare ville spekulasjoner. Er selv lei denne media oppmerksomheten, håper selv at Real fokuserer på å kjøpe seg andre klassespillere som de faktisk kan skaffe seg. Herregud, for prisen de har tilbudt Manchester for Ronaldo kan de kjøpe minst tre nye storspillere, noe jeg tror gagner oss mye mer enn gigantkjøp av Ronaldo.

Utrolig gode ord fra en Real supporter, ihvertfall med mine øyne

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...