banansplitt™ Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Ikke 6 timers sammenhengende trening med høy intensitet. Her er det, som jeg nevnte antageligvis innenfor en 6 timers tidslinje med måltider og gode pauser. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Nei, det er sant. Hvis man hadde hatt 6 timer trening i strekk så hadde man vel vært dau. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Seks timer med trening. Se for deg noe a là dette: 1 time kondisjon 1 time nærteknikk 1 time skuddteknikk 1 time dødballtrening 2 timer styrketrening Det er da ikke så mye å forlange? I tillegg kommer tøying og lignende som helt sikkert faller under treningsmengden. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 (endret) Mao. trener han heller ikke 6 timer daglig slik du påstår. Det er ikke så mye annet enn skadeforebyggende og styrke Ronaldo kan gjøre med gipset ben. I dag har jeg hatt en økt på 1t styrke og 30min cardio på middels intensitet. Mer enn nok for meg. Seks timer med trening. Se for deg noe a là dette: 1 time kondisjon 1 time nærteknikk 1 time skuddteknikk 1 time dødballtrening 2 timer styrketrening Det er da ikke så mye å forlange? I tillegg kommer tøying og lignende som helt sikkert faller under treningsmengden. Skuddteknikk, nærteknikk og dødballtrening med gipsa ben? Endret 5. august 2008 av Points Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Oh, jeg uttalte meg generelt. Det er begrenset hvor mange sider med Ronaldo-prat jeg orker å lese. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Som tidligere toppidrettsutøver, som ikke gjorde noe annet enn å trene flere ganger om dagen (skøyteløper) samt fotballspiller og hkroppsbygger så tror jeg at jeg kan litt om trening og treningsskader. larsP: Det er der er ALT for mye for en som er skada. 2t styrketrening?? Se også til det Points skriver mht gipsa bein. Nei, tipper han trener endel i svømmehall, knebøy (+ diverse styrkeøvelser) samt spinning og den slags. Neppe mye med ball og lite løping. Tror jeg da 6t trener han i alle fall ikke om dagen. Det vedder jeg min venstre ballenøtt på Lenke til kommentar
iDude Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Tviler på man finner mange fotballspillere som trener opp mot 6 timer pr dag. Tviler enda mer på at man har noe nytte av det 6 timer er vel treningsdosen til toppsyklister i den verste mengdetreningsperioden. Det er en "treningsvennlig" idrett ifht fotball, der belastingen er stor på knær, rygg, muskler, sener osv osv Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Sies at Maradona trente 8 timer hver dag! Når det gjelder Ronaldo så er det sikkert treningsdagen som varer i 6 timer, men med gode pauser og måltider så klart. Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Jeg gidder ikke leite gjennom, men her er det siste jeg har fått med meg SAGA OVER Lenke til kommentar
Havard_92 Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Deilig at han blir i united, men jeg skjønner virkelig ikke at mange av dere united fans vil at han skal bli? I såfall klarer dere bare å tenke på det sportslige, mens dere driter i hvordan han er som person. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Deilig at han blir i united, men jeg skjønner virkelig ikke at mange av dere united fans vil at han skal bli? I såfall klarer dere bare å tenke på det sportslige, mens dere driter i hvordan han er som person. Dagens motsigelse! Lenke til kommentar
Raste Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Jeg gidder ikke leite gjennom, men her er det siste jeg har fått med meg SAGA OVER Har du en annen link? Linken fungerer ikke. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Jepp. Tror dem var nede i 2min istad når jeg skjekket Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Deilig at han blir i united, men jeg skjønner virkelig ikke at mange av dere united fans vil at han skal bli? I såfall klarer dere bare å tenke på det sportslige, mens dere driter i hvordan han er som person. Det finnes utrolig mange "dritsekker" i dagens fotballverden. Jeg driter ikke i hvordan Ronaldo er som person. Hadde ikke vært meg imot om han hadde vært sånn som Paul Scholes for eksempel. Men det er svært få i verden som er det. Men så er ikke Ronaldo så ille som media skal ha det til. Det er jo bare media som har funnet på en masse greier og en del fans som har trodd på det de har lest i avisene. Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Deilig at han blir i united, men jeg skjønner virkelig ikke at mange av dere united fans vil at han skal bli? I såfall klarer dere bare å tenke på det sportslige, mens dere driter i hvordan han er som person. Jeg kan si at jeg ikke er en av dem ihvertfall! Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 (endret) Jeg er ganske (selv om han er langt fra å være favorittspilleren min) nøytral til personligheten hans ettersom det er umulig å si hvilke uttalelser som er sanne. Så lenge han fortsetter å putte mål og oppfører seg greit på banen er det greit for min del. Endret 5. august 2008 av Kiruk Lenke til kommentar
Essem Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 http://tv2sporten.no/fotball/england/article2114114.ece Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 http://link.brightcove.com/services/player...ctid=1711766987 Da er det vel ikke noe spørsmål om hvor han kommer til spille neste sesong. Her er det video, Sky Sports og full pakke. Ikke Marca, The Sun og det tullet Real Madrid kommer med. Å stenge den tråden nå blir kanskje litt drøyt, men når overgangsvinduet stenger, regner jeg med at denne tråden stenger også. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Men så er ikke Ronaldo så ille som media skal ha det til. Det er jo bare media som har funnet på en masse greier og en del fans som har trodd på det de har lest i avisene. Å dine kilder er? Manchester Evening News sine reportere har flere ganger kommentert oppførselen til Ronaldo, å er det noen jeg stoler på så er det de. Spillere og trenere kan selvfølgelig ikke utale seg negativt rundt andre spillere så lenge de er i klubben. Er jo sjeldent spillere kritiserer spillere i andre klubber t.o.m. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg