Kiruk Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Langt i fra noe dårlig kjøp det. Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 (endret) Madrid vil få et luksus problem med Ruben de la Red, Baptista, Guti, Gago, Garcia, Diarra og Sneijder når han blir frisk. Sjansene for at Ronaldo drar til Madrid har minsket seg i det siste. Endret 4. august 2008 av Rexacurz Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Madrid vil få et luksus problem med Ruben de la Red, Baptista, Guti, Gago, Garcia, Diarra og Sneijder når han blir frisk. Sjansene for at Ronaldo drar til Madrid har minsket seg i det siste. Tror Baptista kommer til å dra først av dem og Javi Garcia hvis han flopper. Baptista er god han, men han har ikke slått til i Madrid. Nå holder nok klyssete Ronaldo seg der han bør bli Lenke til kommentar
slettet_konto Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Madrid har jo også signert Van Der Vaart . Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Synes mer og mer tyder på at ronaldo blir... hadde han skulle dratt tror jeg overgangen ville skjedd raskere etter EM. Lenke til kommentar
ticalOne Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Synes mer og mer tyder på at ronaldo blir... hadde han skulle dratt tror jeg overgangen ville skjedd raskere etter EM. Siste idag er jo at Ronaldo ikke dukket opp til møtet med fergie og co, og lot heller sine representanter ta seg av dette. United på sin side prøver visst å overtale han til å ta en sesong til, mot en avtale om salg etter kommende sesong. Spekuleres også i om Ronaldo har signert en avtale ala den Figo skrev i sin tid, som setter vedkommende i gjeld om han ikke kommer til klubben. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Hvorfor er han på ferie hele tida egentlig? Greit at han er skada, men å ligge på stranda 24/7 kaller jeg unnasluntring. At han trener 6t om dagen tviler jeg sterkt på, for å være ærlig. På tide at han tar bladet fra munnen og forklarer seg for fansen. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Han trener 6 timer om dagen, det har en i United staben sagt. Ingenting å si på det. Han er i LA med sponsorgreier eller noe sånt. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Han trener 6 timer om dagen, det har en i United staben sagt. Ingenting å si på det. Han er i LA med sponsorgreier eller noe sånt. hvordan vet United stabben det da? Han gidder vel ikke møte de engang? Jeg pleide å si til foreldrene mine at jeg hadde gjort lekser i flere timer og at karakterene var på god vei mot toppen. Det trodde de på. I realiteten så gjorde jeg ikke en lekse i løpet av det skoleåret. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Sa du ikke at The sun funket som dasspapir? Ja, kilden er The Sun. Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 (endret) Var det ikke du som for noen sider tilbake her påstod at vi bare leste marca eller the sun? Endret 5. august 2008 av Rexacurz Lenke til kommentar
Raste Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Husker ikke, men jeg har ihvertfall ikke lest The Sun. Så på Nettavisen og overgangsrykter, der sto det rykte om Ron og kilden var The sun. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 6 timer daglig er rent bullshit. Muligens han trener innenfor en 6 timers tidslinje, men da med mange gode og lange pauser inkludert måltider. Bullshit fra ende til annen. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 (endret) Bevis på det? Selfølgelig må man ha pause når man trener 6 timer daglig og med gips på foten. Endret 5. august 2008 av Raste Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 (endret) Enhver som er generellt intressert i trening, vet at 6t om dagen er overkill. Dette er selvsagt avhenging av intensisteten, men tviler på at han gjør så mye annet enn skadeforebyggende og styrketrening, ettersom han ikke kan løpe? Da ville han blitt utbrent etter kort tid... Når han itillegg er skadet og ligger så mye i sola og fester (som ikke er bra mht trening) så sier det vel seg selv at 6t høres veldig mye ut. Endret 5. august 2008 av The Game Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Bevis på det? Er ikke jeg som skal bevise noe som helst, det er det du som skal. Sett i gang med litt trening du, så skal vi nok se at du blir enige med oss. For som The Game sier; alle som driver med trening vet at 6 timer trening daglig antageligvis vil virke mot sin hensikt. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 6 timer bør være et minimum når man er toppidrettsutøver. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 6t Styrketrening og skadeforebyggende? No way. Tro meg, jeg vet hva jeg snakker om. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 6 timer bør være et minimum når man er toppidrettsutøver. Ikke når man er skadet. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 (endret) 6 timer bør være et minimum når man er toppidrettsutøver. Amen for det. "Cristiano jobber hardt i fem-seks timer hver eneste dag. Vi har ikke hatt mange fridager heller. Turen til Los Angeles var fantastisk. Det var godt å kunne jobbe litt unna alt presset. Nå tyder alt på at Ronaldo vil bli spilleklar til slutten av september eller begynnelsen av oktober", uttaler Gaspar. Kilde. Sky Sports, Endret 5. august 2008 av Raste Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg