D'Amico Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Dra til Real! hvorfor? Det er vel ikke så rart at en Liverpool-supporter vil at Ronaldo skal forlate Premier League Lenke til kommentar
-Martinho- Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 http://www.goal.com/en/Articolo.aspx?ContenutoId=798845 Ser ikke ut som denne sagaen tar slutt med det første Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Ikke akkurat så jævla troverdig når du ser kilden da men.. Lenke til kommentar
-Martinho- Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 (endret) Kansje ikke, men det må jo ligge noe i det hvis han har uttalt: "Everything is fine. Next week I will return to England and tell them [Manchester United] that my only desire is to play for Real Madrid and that I will not negotiate," Ronaldo told AS. Menmen, kan jo bare være avisen har vridd det litt rundt. Bryr meg ikke så veldig om hva som skjer med Ronaldo, men er litt morsomt når det er så mye krangling osv. om ham Endret 31. juli 2008 av nitraM_8 Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 (endret) Hadde vore artig å visst kor mange av desse uttalelsene som har vore sitert i diverse aviser og nettsider den siste tida som faktisk er ekte. Endret 31. juli 2008 av Zeph Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Wild guess på at han går til Sogndal. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 (endret) http://united.no/united/nyheter/nyheter/tr...ks_timer_daglig "Altvitende The Sun påstår imidlertid at de vet at Ronaldo blir i England. Hvorfor? Jo, de skal ha funnet en bestilling på to stykk nye boblebad til Ronaldos hus utenfor Manchester..." Endret 31. juli 2008 av Raste Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 The Sun funker som dasspapir dog. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Jeg tørker meg ikke i rompa med piss. Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Når ble The Sun flytende? Lenke til kommentar
Ulriksen Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 (endret) Hvis nå dette stemmer kan jo noe tyde på at Ronaldo blir, men man vet jo aldri. I går sa(?) jo Ronaldo noe annet. Endret 1. august 2008 av Ulriksen Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Er det fortsatt noen tvil? Denne tråden burde stenges. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Eventuelt aldri opprettet, men morsomt med en krysning av Forumkafeen og fotballkategorien. For å gå fram med et godt eksempel: Mister Ronaldo seriestarten? Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Tråden står åpen. Spekulasjoner vil det være i mange år framover, uansett. Så tråden har sin hensikt. Fiktive uttalser fra spania vil jo også dukke opp. Tilogmed Sepp Blatter har hevdet seg feilsitert nå, sagt at han mente å uttale seg om 13-15-åringer som ikke får velge selv, ingenting om Ronaldo. Ronaldo mister seriestarten ja, Fergusjon har uttalt at de ikke skal skynde seg, og at han er klar i starten av oktober. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Man kan ta dette her i United tråden. United tråden er lagd for diskutering av spillere også. Da kan jo jeg opprette, en Barry tråd også da? Hvor mange tråder blir det ikke? Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Jeg har, flere ganger, begrunnet denne tråden. Send meg en pm dersom dere ønsker å diskutere dette mer. Ikke la oss gå off topic. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 http://united.no/united/nyheter/nyheter/tr...ks_timer_daglig "Altvitende The Sun påstår imidlertid at de vet at Ronaldo blir i England. Hvorfor? Jo, de skal ha funnet en bestilling på to stykk nye boblebad til Ronaldos hus utenfor Manchester..." Måtte le av den der! Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Rafael van der Vaart har nå skrevet under for Real Madrid. Da minsker vel sjansene for at Ronaldo blir Madrid-spiller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg