Ol'H Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Om han hadde vært dritafull og svinget seg med Pamela så ser jeg ikke problemet. Han har ferie. Kan ikke forvente at mannen skal leve som en prest heller. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Du kjenner ikke til hvor kjapt alkohol bryter ned en trent kropp, yes? Lenke til kommentar
iDude Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Du kjenner ikke til hvor kjapt alkohol bryter ned en trent kropp, yes?Det får neppe så mye å si når han spiller mot de andre begersvingerne i Premier League Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Du kjenner ikke til hvor kjapt alkohol bryter ned en trent kropp, yes? Aldri trent i mitt liv. Ferie er stikkordet her, å jeg ser ikke noe galt i at en på 22 lever litt. Rooney knuller bestemødre, da kan Ronaldo få knulle Pamela. Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Du kjenner ikke til hvor kjapt alkohol bryter ned en trent kropp, yes? Aldri trent i mitt liv. Ferie er stikkordet her, å jeg ser ikke noe galt i at en på 22 lever litt. Rooney knuller bestemødre, da kan Ronaldo få knulle Pamela. L.O.L...? Ronaldo knulle Pamela? Er ikke galt med sex, men alkohol bryter ned en trent kropp. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Du kjenner ikke til hvor kjapt alkohol bryter ned en trent kropp, yes? Aldri trent i mitt liv. Ferie er stikkordet her, å jeg ser ikke noe galt i at en på 22 lever litt. Rooney knuller bestemødre, da kan Ronaldo få knulle Pamela. L.O.L...? Ronaldo knulle Pamela? Er ikke galt med sex, men alkohol bryter ned en trent kropp. Nå er det vel sånn at kroppen kan bygge seg raskt opp igjen så lenge tiden med alkohol er begrenset Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Tony Adams klarte seg da fint. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Tony Adams klarte seg da fint. HAHA Lenke til kommentar
96robert Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 (endret) Dra til Real! Endret 27. juli 2008 av 96robert Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Myggen klarte seg fint med mye cigg og alkohol han? Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Tony Adams klarte seg da fint. Hehe, sant det. Captain Tony var som regel bakfull hver eneste kamp han spilte, bra fyr Hyrlen: "aldri trent". Lol? Du er vel en av de største karene i Tromsø om jeg ikke tar helt feil? Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Hæ, er Hyrlen kroppsbygger? Men tror nok at Thomas Stellander er størst i byen enda, læll Flytta vel tilbake fra Sfj? http://seher.no/php/art.php?id=780802 - han passer på skaden i det minste Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Det er viktig.. så får han jo humpa uten at det går utover karrieren... Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Hyrlen: "aldri trent". Lol? Du er vel en av de største karene i Tromsø om jeg ikke tar helt feil? Langt langt fra størst, å har lagt karrieren på hylla noen måneder nå. Øl ble så jævlig godt Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Kult, hvorfor har du ikke sakt det til oss Hyrlen? Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Kult, hvorfor har du ikke sakt det til oss Hyrlen? Var da langt fra noen "kroppsbygger" i den forstand, var bare litt for seriøs med trening i noen år. Men fikk ødelagt mye med skader (fotball, hu hey), sykdom og et ikke-eksisterende sosialt liv så ga vel opp. Å når man velger protein og vekter foran piker, vin og sang går det litt for langt. Men way off-topic Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 hehe, okei. Går da an å kombinere trening og damer? Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Hyrlen beviste jo akkurat hvorfor ronaldo ikke skal drikke . Men la oss holde oss til emnet nå. Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 ye ^^ menne, noe jeg ikke fikk med meg da folk begynte å snakke om ron og pamela? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Dra til Real! hvorfor? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg