Gå til innhold

Ronaldo-sagaen. Blir i år, går han til Madrid neste sommer?

Mr.SS

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tja, jeg har vært mer opptatt av hva som ikke har blitt sagt fra Ronaldo til pressen. Det at han ikke gjorde som Torres og avkreftet ryktene en gang for alle. Men jeg har aldri trodd på at det ble noen overgang, fordi United ville krevd for mye for han. Desverre spiller han nok i PL neste sesong også :thumbdown:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS
Ronaldo vil til Real Madrid. Er det så mye vanskeligere enn det? Han har sagt det og det finnes videobevis.

Så det så. :)

Vis meg dette videobeviset da. Dette har han sagt til News Of The World? Yeah right.

Lenke til kommentar

Fatter å begriper ikke hvor tomme i nøtta enkelte individer på denne tråden er.

Ronaldo har sagt det glassklart at han vil til Real Madrid.

Quote Ronaldo: "Dere vet hva jeg vil!""Min drøm er å spille i Real Madrid!" og toppen av kransekaka "Jeg er enig med Blatter(om at hvis Ronaldo vil til Real så må han få lov til det og ikke bli behandlet som en slave).Han har helt rett!!"

Og folk som tror Ronaldo vil få en god mottakelse i sin første kamp må tro om igjen,det er tross alt laget Red Army elsker,ikke en spiller som ronaldo!

Og hvis dere ikke tror meg kan dere besøke sider som Republic of Mancunia blant flere sider på internett som er laget av Die-Hard fansen.Dette er blant overskriftene: "Ronaldo the Slave… Remind me, what’s the point of contracts again?","Forget Ronaldo - Reasons Why Queiroz Is The Man We Need To Stay","Fans Are The Slaves, Not The Players" osv osv.

Folk må ikke miste perspektivet pga en liten portugiser med litt brylkrem i håret gjør det bra for klubben vår.Går han til Real vil en annen plukke opp stafettpinnen og tre fram i spotlighten,forhåpentligvis Anderson eller Nani,to spillere som viste prov på at di har alt som trengs for å lykkes i PL men trenger litt mer erfaring.

Samt og miste en "uerstattelig" spiller har aldri vært et problem i en storklubb som Manchester United,noe som har vist seg gang på gang.

Etter Cantona kom Yorke/Cole,etter RvN kom Ronaldo,etter Beckham kom Rooney.

Hva elsker du?Manchester United eller Ronaldo?

Lenke til kommentar

Poenget er at det er DU som driter deg ut.

Ronaldo har sagt det der i følge spanske sladderaviser som er værre en de verste sladderjævlene i tysk presse. Som så er sitert at sky sports, og så presentert av dagbladet som "troverdige sky sports sier at".

OK?

Lenke til kommentar
Poenget er at det er DU som driter deg ut.

Ronaldo har sagt det der i følge spanske sladderaviser som er værre en de verste sladderjævlene i tysk presse. Som så er sitert at sky sports, og så presentert av dagbladet som "troverdige sky sports sier at".

OK?

Poenget er at det er DU som driter deg ut!!

Har du sett videolinken eller nei?

I Videoen sier han: "Dere vet hva jeg vil!Jeg er enig med Blatter(om at hvis Ronaldo vil til Real så må han få lov til det og ikke bli behandlet som en slave).Han har helt rett!!"

Samt,i andre sesonger før denne har han sagt:"Min drøm er å spille for Real Madrid!" Dette er et dårlig skjult fakta,som har opphav helt tilbake til Ronaldos barndom på den iberiske halvøy hvor di lever i en fantasiverden om at Real Madrid er det beste i verden(du ser mye av det samme faktisk når du er på Mallorca.Nesten som å gå med Rosenborg drakt i Oslo).

Forresten,hva tjener du på å forsvare Ronaldo?Har han vist noe som vitner om lojalitet i dine øyne?Se på feks fletcher,en spiller som tilbringer mer tid på VIP-tribunen enn på den grønne matta,allikevel har han gått ut og sagt at han elsker MUFC!Har Ronaldo gjort noe av dette?Han har faktisk ikke det,han har vært så stille som graven,et spill som kun dreier seg om en ting og det er penger.Tenk det,en spiller som tjener 1,2mill i uka uttaler seg ikke til media om hvor han vil spille for å tjene kanskje 100 000 mer i uka!

Nei vet du hva!Du skyter deg selv i foten når du "nekter" for at Ronaldo har kommet med disse uttalelsene.

Når det er sagt,så tror jeg (DESSVERRE) at Ronaldo blir muligens 1 sesong til,men det betyr ikke at opplagte fakta lyver!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...