Havard_92 Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Ja er ganske dumt av han å åpne for alle slags salg. Fyren må lære seg å elske en klubb, og gi alt for den... Men nå syntes jeg ikke fyren passer til england... Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Så hvorfor er det vår klubb han skal lære seg å elske Beklager men Dog er jeg helt enig i at han kunne ordlagt seg litt bedre. Dette er mat for media Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Skjønner ikke hvorfor folk fortsatt snakker om at Real madrid kjøper alle de beste og skal ha alle. Det var i perioden med Perez som Eivicious har nevnt. Madrid er jo ikke noe værre en de fleste andre topplag i dag. Chelsea fan og Manchester fan skal i vert fall ikke si noe RvN ble jo bare bedre igjen når han kom til madrid etter 1-2 dårlige sesonger i Manchester. Men tror ikke han går nå. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Du vil påstå at vi gjorde det samme da vi kjøpte Ronaldo? Eller Ruud? Jeg synest ikke Ruud gjør det noe bedre i Real. Scårte drøssevis med mål for oss og gjør det samme nå i Spania Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Du vil påstå at vi gjorde det samme da vi kjøpte Ronaldo? Eller Ruud? Jeg synest ikke Ruud gjør det noe bedre i Real. Scårte drøssevis med mål for oss og gjør det samme nå i Spania Jeg tenkte hvor mye dere har kjøpt den siste sesongen og brukt/skylder penger. Real Madrid er ikke verstingen nå lenger. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Vi skylder penger pga Glazer, ikke pga spillerkjøp. Kan ikke samenlignes med Real Madrid og Chelsea selv om du kanskje skulle ønsket det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Jeg vil bare legge til at ingenting er avgjort og bombastiske utsagn som er ment for å provosere vil bli slettet. Så prøv å hold en saklig diskusjon, hvis ikke må jeg se meg nødt til å stenge tråden. Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 JAAA!!!!! Enn så lenge Lenke til kommentar
Nistelrooy Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Jeg håper ikke du tror på en centimeter av det The Sun skriver, Uncle_2Fast4You. Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 (endret) Jeg håper ikke du tror på en centimeter av det The Sun skriver, Uncle_2Fast4You. hehe var bare en liten glad nyhet, selv om det er snakk om The Sun Endret 2. juni 2008 av Uncle_2Fast4You Lenke til kommentar
Kjartan1234 Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=527704 lalalalala... Lenke til kommentar
Essem Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Haha, Robinho mener at United har tilbudt en byttehandel? Jommen sa jeg smør... Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 JAAA!!!!! Enn så lenge Noen som har tellingen på hvor mange ganger de har sagt det? Virker som om det er minst seks ganger i uka den siste måneden ... Motivet må jo være å prøve å løsrive ROnaldo siden de sier det så ofte som de gjør. Ingen absolutt krise om Ronaldo skulle gå. Siden Ronaldo uttrykker seg så uklart (også i videointervjuer) skulle en nesten tro at han vil dra nå. Tror heller ikke Ferguson setter pris på disse utspillene. Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 (endret) Han har vel ikke sagt at United har tilbudt han det. Men at han kan bli det. Men håper for gudskyld at det ikke skjer. EDIT. Leste ikke nøye nok. Endret 2. juni 2008 av Eivicious Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 RvN ble jo bare bedre igjen når han kom til madrid etter 1-2 dårlige sesonger i Manchester.Men tror ikke han går nå. Hvilke sesonger er du nå prater om? Jeg kan ikke ha fått dem med meg. Jeg tenkte hvor mye dere har kjøpt den siste sesongen og brukt/skylder penger. Real Madrid er ikke verstingen nå lenger. Hva da, 3 spillere? Å av dem kun Hargreaves som var etablert sånn noenlunde på landslaget. Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Om han drar fra United kommer han sikkert til å bli skutt av hans største fan, Lennon-style.Slike er vår verden. Håper han blir. Lenke til kommentar
Nistelrooy Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Det er ingen grunn til å tro at han ikke blir. Vi kan holde han minst 2 sesonger til før vi eventuelt blir nødt til å selge han. Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 http://www.dagbladet.no/sport/2008/06/01/5...1061#1212331061 Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Herregud. Dette er ikke hans valg en gang. Han har 4 år igjen hos united. Det får han bare ta konsekvensene av. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Rykter om at Roque Santa Cruz skal til United nå da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg