Sir Game Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Tror alle parter er tjent med at han drar nå. Både fans og sikkert lagkamerater (synsing) er lei av fyren. Hadde vært helt insane fett om han floppa i Real. Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 (endret) I en perfekt verden hadde vi fått 900 mill for han, og han hadde floppa totalt i real :!: DA hadde jeg blitt en lykkelig mann! Jeg krever ikke mer, ganske grei sånn Endret 14. juli 2008 av SpencerReid Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Kanskje dette betyr noe for hva Ronaldo vil? Personlig er det akkurat det samme for meg om han drar eller om han blir, så lenge SAF kjøper inn en dugelig erstatter. Føler ikke at holdningene hans passer inn i klubben. På den annen side vil det være et stort nederlag for oss om Real MAdrid får det som de vil. Selg ham til Inter eller Barca (han vil vel kanskje ikke det selv, though)! Lenke til kommentar
Corey Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Det snakkes om at hardcore fansen til Man Utd hadde et banner under reservelagskampen hvor det sto:"Ronaldo Slave OUT!". http://www.tribalfootball.com/article.php?id=102413 Som nevnt tidligere,bli kvitt denne noksagten en gang for alle!!! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Mot Robinho, hvorfor bytte en spiller som vi vet leverer og har spilt jævla bra to sesonger på rad mot Robinho? Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Tror du på det der? Robinho uttalte til realmadrid.com ved slutten av sesongen at han ville bli i klubben. håper så innderlig ar Ronaldo blir. Vil ikke at klysa skal ikle seg en fin hvit drakt. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Ronaldo gjorde jo det samme. Så det så. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Men så er Ronaldo og Robinho to ganske så forskjellige personer Lenke til kommentar
Raste Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Alle folk er forskjellige. Ingen er like. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Tror du på det der? Robinho uttalte til realmadrid.com ved slutten av sesongen at han ville bli i klubben. håper så innderlig ar Ronaldo blir. Vil ikke at klysa skal ikle seg en fin hvit drakt. Hvorfor ønsker du så inderlig at han skal bli i klubben?Er ikke klubben større enn spilleren? Etter min mening har Ronaldo gjort skam på den røde drakten og bør bli sendt ut portene på OT fortere enn svint. Forsvinner Ronaldo vil andre komme frem fra skyggen som feks Nani og Anderson etc. Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Tror du på det der? Robinho uttalte til realmadrid.com ved slutten av sesongen at han ville bli i klubben. håper så innderlig ar Ronaldo blir. Vil ikke at klysa skal ikle seg en fin hvit drakt. Hvorfor ønsker du så inderlig at han skal bli i klubben?Er ikke klubben større enn spilleren? Etter min mening har Ronaldo gjort skam på den røde drakten og bør bli sendt ut portene på OT fortere enn svint. Forsvinner Ronaldo vil andre komme frem fra skyggen som feks Nani og Anderson etc. Kanskje fordi han er Real Madrid fan, og at han ikke vil at han skal dra til Madrid.. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Tror du på det der? Robinho uttalte til realmadrid.com ved slutten av sesongen at han ville bli i klubben. håper så innderlig ar Ronaldo blir. Vil ikke at klysa skal ikle seg en fin hvit drakt. Hvorfor ønsker du så inderlig at han skal bli i klubben?Er ikke klubben større enn spilleren? Etter min mening har Ronaldo gjort skam på den røde drakten og bør bli sendt ut portene på OT fortere enn svint. Forsvinner Ronaldo vil andre komme frem fra skyggen som feks Nani og Anderson etc. Kanskje fordi han er Real Madrid fan, og at han ikke vil at han skal dra til Madrid.. Forstår ikke helt sammenhengen i svaret ditt,men skal prøve å svare etter beste evne: Så selv om Ronaldo er RM-fan så har han rett til og gjøre skam på klubben som gjorde han til det han er idag? MUFC-fans må seriøst få vekk glitteret fra øynene og innse at klubben vår vil ha det bedre uten CR7. Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Jerk. Vi mener at Gorilla-Gutten er RM-fan Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 For min del kan bare Ronaldo bli, han er tross alt veldig god. Også trenger vi noen klyser da Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Jeg vet at dette emne er litt of topic, men er ikke sikker ppå hvor ellers jeg skal poste dette: noen som vet hvor man kan få flere slike : Dribble Ron Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Nei, vi trenger ikke klyser Og i såfall, så kan det se ut som kanskje, muligens det kan hende at Berba tar turen inn på Carrington. Da er jo saken grei Lenke til kommentar
Chrass Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 kunne ikke blitt mer enig en med Sveer'n Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Hehe, nå har Sneijder uttalt at de ikke trenger Ronaldo siden det kan skape sjalusi hvis Ronaldo får mye lønn, som igjen fører til at lagmoralen blir ødelagt. Tror han innerst inne mener at sutringen hans ødelegger moralen. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Tror dere virkelig på alle disse uttalelsene? Jeg mener, se på alle disse idiotiske uttalelsene fra alle mulige spillere. Oddsen for at det er bullshit er meget meget høy. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg