Gå til innhold

Ronaldo-sagaen. Blir i år, går han til Madrid neste sommer?


Mr.SS

Anbefalte innlegg

Ronaldo er bare pinlig oppmerksomhetssyk. Makan til uspiselig fyr, både på og utenfor banen, skal du leite etter. Gir blanke faen i hvor god han er, slik oppførsel er utilgivelig og uverdig United drakta. Unner han ikke noe godt og håper Ramos fortsetter å bange på dama hans. :!: :D

 

Usaklig innlegg? Jupp, men deilig å blåse ut litt læll

 

Gi meg David Silva ++ i stede!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
- Vi bør beskytte spilleren. Dersom han ønsker å spille for en annen klubb, bør man komme frem til en løsning. Om han blir i en klubb hvor han ikke føler seg komfortabel, er det negativt for både spiller og klubb, sier han.

 

Akkurat dette er jeg i utgangspunktet enig i. Men framgangsmåten til både Blatter, Ronaldo og Real Madrid er jo udiskutabelt forkastelig.

Lenke til kommentar

Personlig blir jeg kvalm av hele greia. "Sagaen" om denne uspiselige spilleren vil ingen ende ta, og alle mulige medier slenger det opp på førstesidene hver eneste dag. Har på en måte vært tvunget til å like fyren, i og med at han er unitedspiller, men nå er det nok....

Er sjeleglad jeg ikke hoppet på bølgen og kjøpte ronaldo-drakt, selvom jeg aldri egentlig var inne på tanken.

La han gå til real, og tyn så mye penger ut av salget som overhodet mulig. For de pengene er det fullt mulig å hente inn en erstatter som kan, om ikke styrke høyrekanten kvalitetsmessig, så i hvert fall gjøre laget mer komplett som en enhet. Ble for mye om ronaldo, av ronaldo og til ronaldo denne sesongen. Selvom jeg er enig i at han kanskje er verdens beste spiller, så er laget United mye, mye viktigere. Skaff en oppfordrende sliter!

Lenke til kommentar
- Vi bør beskytte spilleren. Dersom han ønsker å spille for en annen klubb, bør man komme frem til en løsning. Om han blir i en klubb hvor han ikke føler seg komfortabel, er det negativt for både spiller og klubb, sier han.

 

Akkurat dette er jeg i utgangspunktet enig i. Men framgangsmåten til både Blatter, Ronaldo og Real Madrid er jo udiskutabelt forkastelig.

 

Hva har Real Madrid gjort som er så forkastlig? Alt det som har stått i media har bare vært pølsevev

Lenke til kommentar
- Vi bør beskytte spilleren. Dersom han ønsker å spille for en annen klubb, bør man komme frem til en løsning. Om han blir i en klubb hvor han ikke føler seg komfortabel, er det negativt for både spiller og klubb, sier han.

 

Akkurat dette er jeg i utgangspunktet enig i. Men framgangsmåten til både Blatter, Ronaldo og Real Madrid er jo udiskutabelt forkastelig.

 

Hva har Real Madrid gjort som er så forkastlig? Alt det som har stått i media har bare vært pølsevev

 

Ikke alt, men mye. At Calderón og vennene hans har vært snille og at alt er fabrikkert er langt fra sannheten... Dessverre.

 

Jeg liker ikke det som har blitt gjort, og er fullstendig i stand til å se at Real Madrid ikke har opptrått spesielt proffesjonelt her. Men jeg syns ikke dette er så mye verre enn mediekjøret mange andre klubber har drevet med. Barcelona har fått kritikk for oppførselen sin rundt Henry og nå Adebayor, Man Utd og Hargreaves, og kanskje spesielt Milan med Ronaldinho. Real Madrid har blitt den store stygge umoralske ulven, men er det så mye verre enn nevnte eksempler? Neppe, men det får en voldsom oppmerksomhet pga. hans navn og popularitet. Det er mye dritt i dagens fotball, og om vi skal snakke moral finnes det vel knapt en klubb å føre opp. Et eksempel er disse kampanjene, et annet er talentpoachingen engelske klubber driver med (Noe jeg syns er minst like ille, og kanskje verre).

 

Real Madrid har helt klart ikke oppført seg, men mange av utspillene mot klubben vil jeg si er morsomme. Både Ferguson og mange Unitedsupportere burde se mangler med egen klubb før de går hardt ut mot andre, men de er vel naturlig nok ganske redde for å miste sin store juvel.

Endret av Higuain
Lenke til kommentar
- Vi bør beskytte spilleren. Dersom han ønsker å spille for en annen klubb, bør man komme frem til en løsning. Om han blir i en klubb hvor han ikke føler seg komfortabel, er det negativt for både spiller og klubb, sier han.

 

Akkurat dette er jeg i utgangspunktet enig i. Men framgangsmåten til både Blatter, Ronaldo og Real Madrid er jo udiskutabelt forkastelig.

 

Hva har Real Madrid gjort som er så forkastlig? Alt det som har stått i media har bare vært pølsevev

Hvordan i alle dager kan du være så skråsikker på at alt Real Madrid har uttalt er pølsevev? Man må nesten gå ut ifra at noen aviser, da man ser vekk fra The sun og Marca, skriver noenlunde sant i avisene sine. Hvis man skal kalle alt som skrives i avisene pølsevev hadde det jo ikke vært noen Ronaldo-sak.

Lenke til kommentar
- Vi bør beskytte spilleren. Dersom han ønsker å spille for en annen klubb, bør man komme frem til en løsning. Om han blir i en klubb hvor han ikke føler seg komfortabel, er det negativt for både spiller og klubb, sier han.

 

Akkurat dette er jeg i utgangspunktet enig i. Men framgangsmåten til både Blatter, Ronaldo og Real Madrid er jo udiskutabelt forkastelig.

 

Hva har Real Madrid gjort som er så forkastlig? Alt det som har stått i media har bare vært pølsevev

Hvordan i alle dager kan du være så skråsikker på at alt Real Madrid har uttalt er pølsevev? Man må nesten gå ut ifra at noen aviser, da man ser vekk fra The sun og Marca, skriver noenlunde sant i avisene sine. Hvis man skal kalle alt som skrives i avisene pølsevev hadde det jo ikke vært noen Ronaldo-sak.

 

Var litt rask og uklar med å bare skrive pølsevev. Higuain skrev det bra over.

Er enig med at Real Madrid ikke er værre enn noen andre storklubber når det gjelder overganger og sånn.

Lenke til kommentar

Dette kommer til å ende med at Ronaldo går billigere enn han burde ha gjort takket være disse uttalelsene. Real Madrid har neppe penger til å kjøpe han for 80M£, men på grunn av uttalelsene til både Ronaldo til tv, Blatter og Calderon så ender nok Ronaldo opp med å forlate OT for en sum langt mindre enn det han er verdt.

Lenke til kommentar

Det hadde i såfall vært tragisk, særlig med tanke på at klubben muligens har skyld i det selv. Som mange sier her er klubben mye bedre tjent med å ha en litt mindre teknisk begavet spiller som vil gjøre alt for oss, enn en irritert og sutrete Ronaldo.(en side han mestrer svært så dårlig) :roll:

Dette virker det ikke som United har skjønt helt alvoret av... Det er urovekkende :ermm:

Lenke til kommentar

Er i prinsippet helt enig med deg, spencer. Men vi må huske at de som styrer dette showet vet litt mer om situasjonen enn vi som bare har tilgang til media. Personlig håper jeg nå at Ronaldo drar. Nok er nok. Han er en utrolig komplett spiller, men han er også en komplett idiot. Slike folk vil jeg ikke ha i United. Selv ikke hvis de bidrar til sportslig suksess. Men vi burde få godt betalt for han. I fjor var han udiskutabelt verdens beste spiller, slik spillermarkedet er i dag er alt under 600 millioner kroner gi bort pris.

Lenke til kommentar

Nå begynner jeg å bli lei den lille grinungen. Vil han til Real kan han få dem til å betale det vi krever og pelle seg til helvete!. Blir han så får han for f*en prestere og gi alt for United.

Er ikke no problem hvis vi får så mye som det har blitt skrevet om i media, får forsterket laget ganske bra med de pengene, får kanskje ikke forsterket Ronaldo sin rolle, men laget vil bli bedre.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...