Gå til innhold

Ronaldo-sagaen. Blir i år, går han til Madrid neste sommer?

Mr.SS

Anbefalte innlegg

En spiller må da få lov til å vurdere sin fremtid. Jeg tviler veldig sterkt på at han har vert så tvetydig for å skremme fansen.

jeg håper han drar til real :D:d:d:d

også til liverpool etterpå :D:d:d:d:d:d:d <3333

Endret av vagfk
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Raste : Godt at du skjønte jeg spøkte :p

Var bare litt artig å se at Nadal tror Ronaldo har signert for real. Kunne ikke dy meg og komme med noe lignende! :p

Tviler på at ronaldo ville drukket kaffe med "GAMLE" Raul :b

Tenkte jeg skulle skrive Ramos, siden han har ***kjørt dama til Ronaldo, hadde vært litt artig å sett de to møttes xD

Endret av Shade22
Lenke til kommentar
sånne som dere ødelegger tråden, synes moderator skal ta å rydde opp i de siste innleggene her

Jeg håper du skjønte at jeg bare kødda :)

Det er jo langt i fra slaveri vi holder på med. Ronaldo har såvidt jeg vet ikke sagt han vil til Real. Fatter ikke hvordan Blatter kan komme med sånne uttalelser.

Endret av Aye
Lenke til kommentar

snakker om motgang generellt , sa ikke at dere har motgang nå , men dere lar det koke over bare pågrunn av en dustete kommentar fra Blatter om ronaldo

Dere vant PL fortjent , dere kom til CL finalen fortjent , men dere vant ikke CL finalen fortjent . Den hadde Chelsea Fortjent og vinne . Ronaldo fikk i det minste jekket ned Selvtilliten litt etter straffe bomen .

Lenke til kommentar

Koke over? Når Blatter kommer med en kommentar som er helt på jordet, så må vi få lov til å reagere uten at noen kommer med en nesten like idiotisk kommentar og klager på at vi ikke tåler motgang.

Anyway, så syntes jeg at det har roet seg litt rundt Real og Ronaldo. På tide.

Edit: La til noe.

Endret av Aye
Lenke til kommentar
snakker om motgang generellt , sa ikke at dere har motgang nå , men dere lar det koke over bare pågrunn av en dustete kommentar fra Blatter om ronaldo

Dere vant PL fortjent , dere kom til CL finalen fortjent , men dere vant ikke CL finalen fortjent . Den hadde Chelsea Fortjent og vinne . Ronaldo fikk i det minste jekket ned Selvtilliten litt etter straffe bomen .

Du prater ut av ræva, å har tydelig ikke peiling. Liverpool vant CL pga av dommeravgjørelser (se jeg kan å være en tosk).

Blatter er det høyeste, styrer hele systemet. Hvordan han kan uttale seg om enkelttilfeller er for meg helt sykt. Her har du organet som har satt opp regelverket, å hva gjør han? Jo han taler det midt imot. Snakk om å skyte seg selv i foten, var takket være de og bosman dommen at dagens situasjon er slik den er. I tillegg til at lønningene ble skyhøye. Du snakker om korrupte idioter.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...