Raste Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Nei. Jeg har sagt og jeg sier det igjen. Jeg tror på ingenting, det jeg vet er at vi ser Ronaldo spille i United drakte nå til denne sesongen som starter om litt over 1 mnd. Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 6. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2008 In the end of August, that is. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Nei. Jeg har sagt og jeg sier det igjen. Jeg tror på ingenting, det jeg vet er at vi ser Ronaldo spille i United drakte nå til denne sesongen som starter om litt over 1 mnd. Hvordan vet du det? Nå sies det vell at Quieroz også drar, og da er vell sjansen enda større for at Ronaldo vil bort? Har ikke han vært som en "far" for han i united? Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Nei. Jeg har sagt og jeg sier det igjen. Jeg tror på ingenting, det jeg vet er at vi ser Ronaldo spille i United drakte nå til denne sesongen som starter om litt over 1 mnd. Nå sies det vell at Quieroz også drar, og da er vell sjansen enda større for at Ronaldo vil bort? Har ikke han vært som en "far" for han i united? Ronaldo selv har vel foreslått han som trener for Portugal, så ser ikke at det kan endre så veldig mye. Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Mer og mer tyder vel på at Ronaldo holder seg i united iallefall 1 sesong til.. Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 ja, iallefall etter dette :!: Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/sport...p;ATTR=Football Dette blir bedre og bedre :!: Lenke til kommentar
Carragher Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 (endret) The Sun og Se og Hør er vel ikke det man kan kalle sikre kilder Back to topic: Det er vel ganske vanskelig å tro noe om hvor Ronaldo ender til slutt. Den ene dagen sier han ditt og andre dagen sier han datt, derfor er det veldig vanskelig å vite. Endret 9. juli 2008 av Carragher Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Stoler du ikke på the sun heller nå? gi meg en god grunn til det da ! lol, altså.. han blir.. Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/sport...p;ATTR=Football Dette blir bedre og bedre :!: hahaha =P Hvofor skulle Nadal være Real fan i det hele tatt, er ikke han fra Mallorca? Lenke til kommentar
Havard_92 Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Enda rarere blir det med tanke på at bestefaren hans spilte i Barcelona Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 (endret) Sto i VG i går at han var Real-fan. Edit: Hvis jeg ikke husker helt feil så var det onkelen som spilte i Barcelona, ikke bestefaren. Endret 9. juli 2008 av Aye Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Nadal er nok Real-supporter ja. Uansett har det lite med saken å gjøre. Lenke til kommentar
Havard_92 Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 (endret) Sto i VG i går at han var Real-fan. Edit: Hvis jeg ikke husker helt feil så var det onkelen som spilte i Barcelona, ikke bestefaren. Så fint at du gjentar ting som allerede har blitt skrevet i topicen da Endret 9. juli 2008 av Havard_92 Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Hva med oldemora å Oldefaren? fettere, kusiner, har glemt å legge fram hva di mener å tror... :!: Detta er blitt for Teit å latterlig. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 (endret) Dette er jo standard The Sun. Var et genialt utsagn i engelskboken min nå i VK2. New Perspectives. Det omhandlet politikken i UK, og så kom det inn på aviser og hvilke typer som leste avisene. The Sun ble jo totalt slaktet, utsagnet var noe ala dette: "The Sun - Read by people who don't care who rule the country, but only about Page 3". Altså, i The Sun er det alltid nakne modeller på tredjesiden. Det er jo bare så latterlig genialt. Eller f.eks det de skrev om Hillsbourough, at Liverpool-fansen urinerte på de døde ofrene, og stjal fra dem etc. Det er jo grunnen til at så og si ingen scouser leser The Sun, verken Liverpool, Everton eller Tranmere-supporter. Husker godt Riise ble intervjuet i The Sun, det skapte oppstyr ;p Endret 9. juli 2008 av NightKeeper Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 (endret) Nettopp vært på ferie i madrid, og på et utested der såg jeg Ronaldo, Dama, Raul og noen andre karer jeg ikkke vet hvem var. En var eldre. ! Edit : Hvem tror meg? =D Endret 9. juli 2008 av Shade22 Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Man skriver ikke The Sun. Man skriver The Shite eller The S**. Eller så gidder man bare ikke bry seg om drittblekka i det hele tatt. Det er jo ingenting å bry seg om, absolutt alt de skriver er totalt møkk. Hele forretningsideen til idiotene bak er jo å presse penger ut av folk som bare må lese sladder, dritt, rykter og hva kjendiser gjorde i helga. Det kan faen ikke kalles en avis. Snakk om å bruke opp papir og regnskogens ressurser på usannsynlig møkk. Jeg er glad det var The S** som kom med Hillsborough-løgnene og gjorde seg til hat i Liverpool og omegn. Da selger de mye mindre, de får et dårligere rykte, noe de fortjener, og vi kan hate en avis som utelukkende er drittavis. Herlig. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 (endret) Nettopp vært på ferie i madrid, og på et utested der såg jeg Ronaldo, Dama, Raul og noen andre karer jeg ikkke vet hvem var. En var eldre. ! Edit : Hvem tror meg? =D Ikke jeg. Kommer sikkert noen som kommenterer meg og sier at jeg ikke tror på noe da Endret 9. juli 2008 av Raste Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg