Raste Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 http://www.skysports.com/story/0,19528,11095_3776679,00.html Trenger dere mer før dere tror meg at Ron blir i United? Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Er jo ikke første gang klubben forteller at Ronaldo ikke er til salgs. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Er jo ikke første gang klubben forteller at Ronaldo ikke er til salgs. Kanskje de prøver å nå fram med et poeng til alle dere tvilere? Lenke til kommentar
Essem Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Ronaldo er vel en tviler selv? Selv om det jeg vet helt sikkert er at han har sagt han vil bli Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Ronaldo har ingenting å si i denne saken. Han har fire år igjen av kontrakten, og hvis han ikke vet hva det innebærer å sette navnet sitt på et så viktig ark, bør han virkelig vurdere å aldri signere noe igjen. Ronaldo har oppført seg som den drittsekken han er i denne saken, uansett om han faktisk vil bli eller ikke. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Tviler på at United er interesserte i holde på en spiller som absolutt ikke vil være i klubben(hvis dette hadde vært tilfelle), så Ronaldo har noe han skulle sagt. Hvis han imidlertid sier at Real Madrid er uaktuelt, vil de kanskje gi seg. Så Ronaldos mening har endel å si, men det er selvfølgelig ikke han som bestemmer. Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Er jo ikke første gang klubben forteller at Ronaldo ikke er til salgs. Kanskje de prøver å nå fram med et poeng til alle dere tvilere? Ikke se på meg som en tviler. Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Nå er saken biff, nå har søstera hans sagt at han blir. Er The Sun som kilde, så anser dette som svært troverdig http://united.no/united/nyheter/nyheter/sa...r_det_soesteren Lenke til kommentar
Raste Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Ronaldo har ingenting å si i denne saken. Han har fire år igjen av kontrakten, og hvis han ikke vet hva det innebærer å sette navnet sitt på et så viktig ark, bør han virkelig vurdere å aldri signere noe igjen. Ronaldo har oppført seg som den drittsekken han er i denne saken, uansett om han faktisk vil bli eller ikke. Det er helt sant det du sier, han har ingenting i denne saken å si. Det er noen brukere her som har sagt at han drar, skal ikke si hvem det er. Men nå, dere ble eeeid. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Er jo blitt sånn at en kontrakt i prinsippet nesten bare er der for å heve prisen på en spiller da. Ronaldo har jo alt å si i denne saken samme om han har en kontrakt eller ikke. Har han ikke lyst til å spille i United har han ikke det, og da er ikke United tjent med å ha han i klubben heller. Skjønner ikke hvorfor ikke Ronaldo bare går offentlig ut på en pressekonferanse eller noe å sier at han blir hvis han har planer om å bli, i stedet for å si det ene den ene dagen og det andre den andre dagen. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Vell. Om Ronaldo vil dra, er det tåpelig av klubben og beholde han. Men, de har jo lov, og jeg skjønner at de vil gjøre det. Men jeg er ingen fan av klubber som holder på spillere imot spillerens ønske. Men, Vil ronaldo bort, og ikke kommer seg bort. Så lurer jeg hvordan han kommer til å gjøre det neste sesong. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Ronaldo har ingenting å si i denne saken. Han har fire år igjen av kontrakten, og hvis han ikke vet hva det innebærer å sette navnet sitt på et så viktig ark, bør han virkelig vurdere å aldri signere noe igjen. Ronaldo har oppført seg som den drittsekken han er i denne saken, uansett om han faktisk vil bli eller ikke. Det er helt sant det du sier, han har ingenting i denne saken å si. Det er noen brukere her som har sagt at han drar, skal ikke si hvem det er. Men nå, dere ble eeeid. Du hører fortsatt på det The sun når den kun meler din kake? Du vet at overgangsvinduet knapt er åpnet? Å alle kommentarer fra hovedpersonen selv etter EM har pekt mot Real Madrid. Er det rart man tror han går til Real. Å United selger om prisen er rett, det er ingen tvil om det selv om de sier noe annet. En annen ting er hvor mye de taper i merchandise hvis de selger Ronaldo, så kan hende de ser det regnestykket. Uansett, dette er silly season. Jeg håper han møter opp på Carrington om to uker, men kan ikke si at jeg blir overasket om det ikke skjer. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Vel, vi får se, han skal jo nå først opereres og går glipp av pre-season, så det Carrington-oppmøtet kan bli om en god stund. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Ronaldo har ingenting å si i denne saken. Han har fire år igjen av kontrakten, og hvis han ikke vet hva det innebærer å sette navnet sitt på et så viktig ark, bør han virkelig vurdere å aldri signere noe igjen. Ronaldo har oppført seg som den drittsekken han er i denne saken, uansett om han faktisk vil bli eller ikke. Det er helt sant det du sier, han har ingenting i denne saken å si. Det er noen brukere her som har sagt at han drar, skal ikke si hvem det er. Men nå, dere ble eeeid. Du hører fortsatt på det The sun når den kun meler din kake? Du vet at overgangsvinduet knapt er åpnet? Å alle kommentarer fra hovedpersonen selv etter EM har pekt mot Real Madrid. Er det rart man tror han går til Real. Å United selger om prisen er rett, det er ingen tvil om det selv om de sier noe annet. En annen ting er hvor mye de taper i merchandise hvis de selger Ronaldo, så kan hende de ser det regnestykket. Uansett, dette er silly season. Jeg håper han møter opp på Carrington om to uker, men kan ikke si at jeg blir overasket om det ikke skjer. Tror jeg på The SUn? SkySports er vel ikke akkurat The sun. Heller ikke Manutd.com? Lenke til kommentar
NuckChorris Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Jeg tror heller ikke han drar, rett og slett fordi han blir for dyr. Ingen spillere er verdt 700-800mill, og jeg tror aldri noen kommer til å betale slike summer. Og United har vel overtalt han en gang før så jeg tror det er 99% sikkert at han blir, desverre Men må si jeg misliker Ronaldo enda mer nå enn tidligere. Hadde han virkelig ønsket å bli i United hadde han gått ut og sagt det tidlig. Dette beviser jo bare at han enten vil bort nå eller sikter seg inn på høyere lønn. Fotballen har blitt litt tragisk med alle de bortskjemte spillere som hele tiden søker mer penger. Men men, sånn er det vel bare. Lenke til kommentar
NuckChorris Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Tror jeg på The SUn? SkySports er vel ikke akkurat The sun. Heller ikke Manutd.com? Nei, men nå skrev du jo i tidligere poster at ryktet om at Ronaldo skulle bort bare var løgn, mens et annet rykte litt senere sa at han skulle bli. Det siste trodde du helt på og begge kom vel fra The Sun Lenke til kommentar
Raste Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Nei, trodde ikke på det. Men håpte at det var sant. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Tror jeg på The SUn? SkySports er vel ikke akkurat The sun. Heller ikke Manutd.com? Hva har de sagt i det siste da som har endret situasjon iforhold til under EM og rett etter? Siden de som har sagt han går blir så "eid" da? Lenke til kommentar
Havard_92 Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Raste, med en gang en avis skriver noe som hinter til at Ronaldo blir, så jubler du og trur på det, men når noen aviser hinter til at han drar påstår du avisene ikke er troverdige. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg