Gå til innhold

Ronaldo-sagaen. Blir i år, går han til Madrid neste sommer?

Mr.SS

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ronaldo har ingenting å si i denne saken. Han har fire år igjen av kontrakten, og hvis han ikke vet hva det innebærer å sette navnet sitt på et så viktig ark, bør han virkelig vurdere å aldri signere noe igjen.

Ronaldo har oppført seg som den drittsekken han er i denne saken, uansett om han faktisk vil bli eller ikke.

Lenke til kommentar

Tviler på at United er interesserte i holde på en spiller som absolutt ikke vil være i klubben(hvis dette hadde vært tilfelle), så Ronaldo har noe han skulle sagt.

Hvis han imidlertid sier at Real Madrid er uaktuelt, vil de kanskje gi seg. Så Ronaldos mening har endel å si, men det er selvfølgelig ikke han som bestemmer.

Lenke til kommentar
Ronaldo har ingenting å si i denne saken. Han har fire år igjen av kontrakten, og hvis han ikke vet hva det innebærer å sette navnet sitt på et så viktig ark, bør han virkelig vurdere å aldri signere noe igjen.

Ronaldo har oppført seg som den drittsekken han er i denne saken, uansett om han faktisk vil bli eller ikke.

Det er helt sant det du sier, han har ingenting i denne saken å si. Det er noen brukere her som har sagt at han drar, skal ikke si hvem det er. Men nå, dere ble eeeid.

Lenke til kommentar

Er jo blitt sånn at en kontrakt i prinsippet nesten bare er der for å heve prisen på en spiller da. Ronaldo har jo alt å si i denne saken samme om han har en kontrakt eller ikke. Har han ikke lyst til å spille i United har han ikke det, og da er ikke United tjent med å ha han i klubben heller. Skjønner ikke hvorfor ikke Ronaldo bare går offentlig ut på en pressekonferanse eller noe å sier at han blir hvis han har planer om å bli, i stedet for å si det ene den ene dagen og det andre den andre dagen.

Lenke til kommentar

Vell. Om Ronaldo vil dra, er det tåpelig av klubben og beholde han. Men, de har jo lov, og jeg skjønner at de vil gjøre det. Men jeg er ingen fan av klubber som holder på spillere imot spillerens ønske.

Men, Vil ronaldo bort, og ikke kommer seg bort. Så lurer jeg hvordan han kommer til å gjøre det neste sesong.

Lenke til kommentar

Det er helt sant det du sier, han har ingenting i denne saken å si. Det er noen brukere her som har sagt at han drar, skal ikke si hvem det er. Men nå, dere ble eeeid.

Du hører fortsatt på det The sun når den kun meler din kake? Du vet at overgangsvinduet knapt er åpnet? Å alle kommentarer fra hovedpersonen selv etter EM har pekt mot Real Madrid. Er det rart man tror han går til Real. Å United selger om prisen er rett, det er ingen tvil om det selv om de sier noe annet. En annen ting er hvor mye de taper i merchandise hvis de selger Ronaldo, så kan hende de ser det regnestykket. Uansett, dette er silly season. Jeg håper han møter opp på Carrington om to uker, men kan ikke si at jeg blir overasket om det ikke skjer.

Lenke til kommentar

Du hører fortsatt på det The sun når den kun meler din kake? Du vet at overgangsvinduet knapt er åpnet? Å alle kommentarer fra hovedpersonen selv etter EM har pekt mot Real Madrid. Er det rart man tror han går til Real. Å United selger om prisen er rett, det er ingen tvil om det selv om de sier noe annet. En annen ting er hvor mye de taper i merchandise hvis de selger Ronaldo, så kan hende de ser det regnestykket. Uansett, dette er silly season. Jeg håper han møter opp på Carrington om to uker, men kan ikke si at jeg blir overasket om det ikke skjer.

Tror jeg på The SUn? SkySports er vel ikke akkurat The sun. Heller ikke Manutd.com?

Lenke til kommentar

Jeg tror heller ikke han drar, rett og slett fordi han blir for dyr. Ingen spillere er verdt 700-800mill, og jeg tror aldri noen kommer til å betale slike summer. Og United har vel overtalt han en gang før så jeg tror det er 99% sikkert at han blir, desverre :p

Men må si jeg misliker Ronaldo enda mer nå enn tidligere. Hadde han virkelig ønsket å bli i United hadde han gått ut og sagt det tidlig. Dette beviser jo bare at han enten vil bort nå eller sikter seg inn på høyere lønn. Fotballen har blitt litt tragisk med alle de bortskjemte spillere som hele tiden søker mer penger. Men men, sånn er det vel bare.

Lenke til kommentar
Tror jeg på The SUn? SkySports er vel ikke akkurat The sun. Heller ikke Manutd.com?

Nei, men nå skrev du jo i tidligere poster at ryktet om at Ronaldo skulle bort bare var løgn, mens et annet rykte litt senere sa at han skulle bli. Det siste trodde du helt på og begge kom vel fra The Sun ;)

Lenke til kommentar

Hva har de sagt i det siste da som har endret situasjon iforhold til under EM og rett etter? Siden de som har sagt han går blir så "eid" da?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...