Gå til innhold

Ronaldo-sagaen. Blir i år, går han til Madrid neste sommer?

Mr.SS

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Snakk om utakknemlig spiller med null hjerte for klubben som gjorde han til det han er idag. Nemlig verdens beste fotballspiller. Men egentlig ikke veldig overraskende når en setter ting i perspektiv, Roanldo er en klyse som jeg er ganske sikker på ikke tenker på annet enn pengene han får på book når han kommer til Real. Synd for Man Udt dette, veldig synd for engelsk fotball óg.

Lenke til kommentar

Hva babler du om? Tviler på at noe av det er sant. Noe er sikkert sant, men det meste er dikta opp.

Ronaldo kommer tilbake på Uniteds treningsfelt den 12 eller 13 Juni har jeg hørt.

(Er vel ganske sikkert det, selv om The sun har også diktet opp det)

Endret av Raste
Lenke til kommentar
Hva babler du om? Tviler på at noe av det er sant. Noe er sikkert sant, men det meste er dikta opp.

Ronaldo kommer tilbake på Uniteds treningsfelt den 12 eller 13 Juni har jeg hørt.

(Er vel ganske sikkert det, selv om The sun har også diktet opp det)

Det jeg babler om er at jeg tror det er svært liten sannsynlighet for at Ronaldo vil være på Old Trafford etter at overgangsvinduet er over. Tro meg, jeg har hatt rett før anngående overganger, og denne gangen hvirker det ganske klart for meg at ikke Ronaldo ønsker å være noe annet sted enn Real når sesongen begynner.

Lenke til kommentar
Han snakker i ville skyer. :)

Ronaldo vil til Real i fremtiden, men han har aldri sagt "selg meg nå til Real".

Nei, han har ikke sagt det direkte. Men, nå prøver jeg å tolke det han sier til pressen. Og, det han sier får meg til å tro det :)

Endret av Herad
Lenke til kommentar
Nei, han har ikke sagt det direkte. Men, nå prøver jeg å tolke det han sier til pressen. Og, det han sier får meg til å tro det :)

Det eneste du kan stole på er ManUtd.com og videoer. Bare det. Ingen andre. Marca og The Sun er de verste, noe ikke VG, Dagbladet, osv, har skjønt.

Lenke til kommentar

Ja, hvis det som hadde vært sant i intervju-artikler hadde Ronaldos karriere i United vært død. Men nå er det også snakk om kilder som Marca og The sun som har diktet dette bullshittet opp. Uheldigvis så er det folk som tror på dette.

Lenke til kommentar

Raste: Så når The Sun skriver at han vil til Real nå så er det oppspinn, og når samme avis skriver at han kommer tilbake til Uniteds treningsfelt snart da lyver de plutselig ikke lengre? Enten er de til å stole på eller så er de det ikke :whistle:

Men er enig i at alle rykter bør taes med en stor klype salt under silly season.

Hadde disse ryktene vært så hårreisende som du vil ha det til så er det jo rart at Ronaldo ikke har stått fram og lagt alle spekulasjoner død. Slik som Torres og resten av Liverpool har gjort med de fabrikerte ryktene angående Chelsea. Jeg tror Ronaldo var klar på at han skulle til Real, men innser vel at en overgang ikke kommer til å skje når United nekter å selge eller krever en sum som er helt hinsides. Og da skal man være ganske så tett i topplokket om man står fast på å bli solgt og gjør sin egen hverdag i United håpløs.

Lenke til kommentar
Raste: Så når The Sun skriver at han vil til Real nå så er det oppspinn, og når samme avis skriver at han kommer tilbake til Uniteds treningsfelt snart da lyver de plutselig ikke lengre? Enten er de til å stole på eller så er de det ikke :whistle:

Alt The Sun skriver er kun for å få lesere. Dvs at når de skriver at Ronaldo vil til Real rett etter CL-finalen, så er det naturlig at det er mange som vil lese at verdens beste fotballspiller vil bytte klubb. Så nå i ca en måned har The Sun skrevet masse kødd om at Ronaldo vil til Real osv, og når de plutselig skriver at Ronaldo mest sannsynlig blir i United tenker mange: "Men skulle ikke han til Real da, dette må jeg lese mer om." Med andre ord så er alt The Sun skriver oppspinn.

Hadde disse ryktene vært så hårreisende som du vil ha det til så er det jo rart at Ronaldo ikke har stått fram og lagt alle spekulasjoner død.

Ronaldo har en drøm om å spille i Real en dag, derfor vil han sikkert holde dørene åpne for en overgang, men bare hvis Real Madrid betaler nok og når United vil selge.

Endret av Aye
Lenke til kommentar

Men er enig i at alle rykter bør taes med en stor klype salt under silly season.

Hadde disse ryktene vært så hårreisende som du vil ha det til så er det jo rart at Ronaldo ikke har stått fram og lagt alle spekulasjoner død. Slik som Torres og resten av Liverpool har gjort med de fabrikerte ryktene angående Chelsea. Jeg tror Ronaldo var klar på at han skulle til Real, men innser vel at en overgang ikke kommer til å skje når United nekter å selge eller krever en sum som er helt hinsides. Og da skal man være ganske så tett i topplokket om man står fast på å bli solgt og gjør sin egen hverdag i United håpløs.

Nei, tror ikke på The sun. Ikke noe, men selvsagt må jo han ha ringt. THe Sun har jo bare diktet opp historien.

Jeg er ikke no fanboy eller noe, men jeg tror ikke på en dritt av det media har skrivd eller ei.

Ingen som husker etter VM 2006.? Var ikke det like mye rykter osv, men hva skjedde?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...