Nistelrooy Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Vi har allerede løsningen. Den ligger i Ferguson. Han er genial. Hvis han skulle la Ronaldo gå har han garantert en plan i bakhodet for hvordan vi skal fylla plassen hans. Ingen grunn til bekymring, og ikka ta alle sorgene på forskudd. Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 (endret) Fornuftig? Er jo dem som tror på alle slags rykter, jeg har evnt kun trodd på de som har video. Du refererer til et annet forum ... Jeg ser ikke hvorfor det er så mye bedre. Du tror på det de skriver på Red Café og forteller om det her, men kaller alt annet som er negativt iht din sak for løgn. Dobbeltmoral? Jeg er enig i at det meste (unntatt videointervjuer) må tas med store klyper salt, men la det gjelde for begge sider i denne saken! Endret 21. juni 2008 av Goscinny Lenke til kommentar
Raste Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Jeg skriver ingenting på Red Cafe, jeg sier det dem har sagt at det de har på video evnt. Jeg tror for å si det på ingenting, har ikke trodd på noe 110%. Det jeg vet er at Ron blir ihvertfall 1 år til. Han har sagt at "jeg blir", det forbeholder jeg meg til så lenge. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 (endret) <£40 millioner er det laveste jeg kan tenke meg. Men jeg blir skuffet om det blir så lite. Hvor mange spillere har hatt en så høy overgangs sum gjennom tidene? Nesten ingen? Men de ga så mye penger for Zidane. Så helt ærlig, Limbeck, er du fornøyd hvis Ronaldo selges for £30 mill? Da synes du vi har fått godt nok betalt? Ja, det er jeg. (Jeg vil aller helst at han vil bli, bare så det er klart). Hvorfor skal Ronaldo gå for en større sum? Zidane er et engangs tilfelle tror jeg. Ikke vanskelig å gi så mye når man ikke trenger å betale. Endret 21. juni 2008 av Limbeck Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Han har sagt at "jeg blir", det forbeholder jeg meg til så lenge. Seriøst Raste. Det sa han ute på banen etter at de hadde hentet CL trofeet. Tror du virkelig han hadde sagt "nå drar jeg" i midten av all jubelen? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Nå har han sagt det minst 3 ganger i ettertid da! Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Nå har han sagt det minst 3 ganger i ettertid da! Det er vel bare Ronaldo som kan få deg til å tenke annerledes Lenke til kommentar
Raste Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Nei, det er mange som kan få meg til å tenke annerledes Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Selg Ronaldo og kjøp Arshavin eller Sneijder. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Ganske sikker på at Ronaldo blir i United ein sesong til, tviler på at Gill, SAF og til og med Glazers endrer holding, blir for dumt. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Selg Ronaldo og kjøp Arshavin eller Sneijder. Hadde ikke forundret meg om Arshavin havnet i United Lenke til kommentar
Raste Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Ganske sikker på at Ronaldo blir i United ein sesong til, tviler på at Gill, SAF og til og med Glazers endrer holding, blir for dumt. Enig, ihvertfall nå som dem har har sagt at dem ikke selger han og anmeldt R M. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Selg Ronaldo og kjøp Arshavin eller Sneijder. Det med at Sneijder kan gå andre veien er bare tull. Han har sagt selv at han ikke vil gå til Manchester og at han er i drømmeklubben Lenke til kommentar
Nasri94 Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Ganske sikker på at Ronaldo blir i United ein sesong til, tviler på at Gill, SAF og til og med Glazers endrer holding, blir for dumt. Enig, ihvertfall nå som dem har har sagt at dem ikke selger han og anmeldt R M. Bare synd for dere at FIFA ikke har fulgt opp den anmeldelsen. Hvis Ronaldo vil så inderlig dra til oss, så burde ikke United holde han igjen mot sin vilje. Ikke alltid lurt det. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Vi må passe oss for one season wonders da. Det er mange av dem. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 (endret) Ganske sikker på at Ronaldo blir i United ein sesong til, tviler på at Gill, SAF og til og med Glazers endrer holding, blir for dumt. Enig, ihvertfall nå som dem har har sagt at dem ikke selger han og anmeldt R M. Bare synd for dere at FIFA ikke har fulgt opp den anmeldelsen. Hvis Ronaldo vil så inderlig dra til oss, så burde ikke United holde han igjen mot sin vilje. Ikke alltid lurt det. Til oss?? HA HA HA Slutt å referer som om du er en del av klubben da...hater det. Gjelder forsåvidt alle andre også... Endret 22. juni 2008 av Angels Eye Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Og hva er det som er galt med det? Supportere er jo hovedgrunnen til at fotballklubber finnes. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 (endret) Og hva er det som er galt med det? Supportere er jo hovedgrunnen til at fotballklubber finnes. Du ser poenget mitt. Viss eg "heier" på Hushovd så sier ikke eg at eg håper den og den kommer til "oss" (les Credit Agricole" EG syns bare det blir litt søgt...men det er min mening Endret 22. juni 2008 av Angels Eye Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Jeg sier alltid oss og vi om Manchester United. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Supportere er klubben. Har selv ingenting imot at folk skriver oss, så lenge de opplyser godt nok om hvem "oss" er. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg