RyanReynolds Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Fra Tjekkia kampen, er den gammel? Sa han klart og tydelig at han blir i Manchester? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Han sa rett etter Champions League at han ville være i United så lenge Ferguson var der, og jeg tror også Queiroz er en stor rolle i Ronaldo's United karriere. Ferguson og Queiroz var en stor støttespiller for Ronaldo etter hans far død. Hvorfor vil han si at han ikke bryr seg om SAF da? Ferguson har jo vært en far for Ronaldo har Ronaldo sagt før.Så jeg er ganske sikker på at Ronaldo blir ihvertfall en sesong til. Det er grunn nok til å ta det han sa med ei klype salt. Å uttale at ein vil være i ein klubb så lenge manageren er der høyrest ikkje spesielt truverdig ut. Spesielt ikkje når spelaren alltid har hatt lyst å spele for ein anna klubb. Ferguson kan lede United i 1, 2, 4, 7, 14 år til, det avgjerande for om Ronaldo vil bli i United eller flytte seg er sannsynlegvis meir enn Ferguson sin karriere i United. Det er ikkje noko problem å ville flytte på seg sjølv om ein trivest i ein klubb. Det er mange fordelar ved å flytte til Spania. Det er eit meir stabilt vær, varmare, han kjem frå Portugal som grenser til Spania. Han kan snakke spansk/portugesisk. Det største trekkmiddelet er vel uansett Real Madrid. Har sett mange som har forlatt klubbar som har vunnet serie og cuper. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Fra Tjekkia kampen, er den gammel? Sa han klart og tydelig at han blir i Manchester? Det var noe jeg leste at han sa at han blir. Husker ikke nøyaktig. Står på redcafe et eller annet sted. Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Jeg begynner å bli lei hele Ronaldo(sagaen).Hadde han ville blitt i United hadde han sagt klart å tydelig i fra. Han har gjort utrolig mye for oss denne sessongen, men det kan ikke fortsette slik. Nå heller jeg mest mot at vi bør selge han og få inn mest mulig for han. Kjøpe noen spillere, så er jeg sikker på at vi er et bedre lag uten han til høsten. Jeg sier ikke at jeg ikke ønsker å ha han i United, men det virker som om han har bestemt seg for lenge siden. Da er det ikke noe vits i å bruke mer ressurser på han. Verdens beste eller ei, han burde begynne å vise at han lever for United ellers syntes jeg vi kan lot han dra til Madrid. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Fra Tjekkia kampen, er den gammel? Klippene er jo bare fra CL finalen? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Se over da, jeg sier at den greia fra Tjekkia kampen ligger på redcafe. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Måtte bare skrive det innlegget over, for det er noen som tror på fuckings alle rykter så jeg blir irritert. Begynner også å bli irritert over hvor trangsynt og subjektiv du er. Største Ronaldo fanboyen jeg noensinne har sett. Ingen vits i å ha en spiller som ikke vil være i klubben. Selg mens vi fortsatt kan få noe for han, og gjerne et-par klassespillere over til oss + cash. Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 (endret) Se over da, jeg sier at den greia fra Tjekkia kampen ligger på redcafe. Og med mindre de har videobevis der er det like troverdig som alt som står på VG/DB osv osv om at han skal til Madrid. Endret 21. juni 2008 av TeggY Lenke til kommentar
Raste Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 (endret) Største fanboyen du vet? Du får si det du vil, men det bryr jeg meg ikke om. Det jeg sier er at Ronaldo sa ifra flere ganger etter CL osv at han ville bli, hvorfor skal han endre på det? Han har aldri sagt at han vil til Real Madrid nå og at United må selge han nå. Det han har sagt er at han ønsker seg en gang i fremtiden å være i R M. Er ikke det litt rart nå som United har anmeldt R M, så selger dem en spiller til klubben? Dem startet saken og sa fra med engang at Ron ikke var til salgs, og nå gir dem seg etter. Det hadde vel vært rart, eller hva? Se over da, jeg sier at den greia fra Tjekkia kampen ligger på redcafe. Og med mindre de har videobevis der er det like troverdig som alt som står på VG/DB osv osv om at han skal til Madrid. Leser ikke på de stedene som dere leser Gjorde det før, men nå holder jeg meg til bbc. Endret 21. juni 2008 av Raste Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Kva er det United har anmeldt Real Madrid for forresten? Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Største fanboyen du vet? Du får si det du vil, men det bryr jeg meg ikke om. Er ikke det litt rart nå som United har anmeldt R M, så selger dem en spiller til klubben? Dem startet saken og sa fra med engang at Ron ikke var til salgs, og nå gir dem seg etter. Det hadde vel vært rart, eller hva? Som jeg skrev da United offentliggjorde anmeldelsen på ManUtd.com; ingen sjans i verden for at det kom til å bli noe, de har ikke noe konkret. Og hvordan endte det? Jo, nettopp.... Ehm, du er jo fanboy da? Nekter å se ting rundt Ronaldo objektivt, tror ikke jeg er den eneste som mener det. Virker som du vet hva Ronaldo mener mer enn Ronaldo himself. Real Madrid vet at United er forbanna på de, utnytt det. Sneijder + cash, lett... Lenke til kommentar
Raste Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 http://united.no/united/nyheter/nyheter/real_madrid_anmeldt Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 http://united.no/united/nyheter/nyheter/real_madrid_anmeldt Newsflash..du har fått med deg at FIFA avviste anmeldelsen rimelig kjapt? Dumt av United i det hele tatt å anmelde, da de ikke hadde en dritt på Real. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Største fanboyen du vet? Du får si det du vil, men det bryr jeg meg ikke om. Er ikke det litt rart nå som United har anmeldt R M, så selger dem en spiller til klubben? Dem startet saken og sa fra med engang at Ron ikke var til salgs, og nå gir dem seg etter. Det hadde vel vært rart, eller hva? Som jeg skrev da United offentliggjorde anmeldelsen på ManUtd.com; ingen sjans i verden for at det kom til å bli noe, de har ikke noe konkret. Og hvordan endte det? Jo, nettopp.... Ehm, du er jo fanboy da? Nekter å se ting rundt Ronaldo objektivt, tror ikke jeg er den eneste som mener det. Virker som du vet hva Ronaldo mener mer enn Ronaldo himself. Real Madrid vet at United er forbanna på de, utnytt det. Sneijder + cash, lett... Sneijder vil jo ikke til oss. Det er ikke mye lett, han forblir i Real. Så hvis du drømmer om han, så foreslår jeg at du kutter ut med det for han kommer vel aldri til oss. Han er vel en som blir i Real, som Raul osv. Hvordan skal man utnytte Real Madrid når United er forbannet på dem? Dem holder jo seg unna nå, det sa Calderon idag. Ifølge SKysports. Tror du at Real Madrid legger cash og spillere på bordet fordi de vet at United er forbannet på de? http://united.no/united/nyheter/nyheter/real_madrid_anmeldt Newsflash..du har fått med deg at FIFA avviste anmeldelsen rimelig kjapt? Dumt av United i det hele tatt å anmelde, da de ikke hadde en dritt på Real. Ja, nå var det bare Zeph som ville vite hva de ble anmeldt for. Derfor jeg linket akkurat den artikelen for der sto det hva de ble anmeldt for. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Det er så mykje prat, avtaler, brotne avtaler og surr i overgangsmarkedet at eg aldri tar noko som helst for god fisk. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Se over da, jeg sier at den greia fra Tjekkia kampen ligger på redcafe. Trodde du bare trodde på ryktene som hadde videobevis Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Neimen Bruno, da! Du må da skjønne at det kommer an på hva som blir referert! Om det taler hans sak, er tekst og referering helt greit. Om det går andre veien, derimot, må det være video. Det er visst slik det er i Rastes verden ... Lenke til kommentar
Raste Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Jeg tar de ryktene som kommer fra de fleste aviser som en klype salt, så lenge det ikke finnes noe videobevis. Og det gjør det fra Tjekkia kampen, noe sånt hvis jeg ikke husker helt feil. Men hvis du skal være spydig, så hold det for deg selv Goscinny. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Sorry asså... Men det virker som kjærligheten for spilleren skygger litt for fornuften for enkelte her. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Fornuftig? Er jo dem som tror på alle slags rykter, jeg har evnt kun trodd på de som har video. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg