Limbeck Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 <£40 millioner er det laveste jeg kan tenke meg. Men jeg blir skuffet om det blir så lite. Hvor mange spillere har hatt en så høy overgangs sum gjennom tidene? Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 <£40 millioner er det laveste jeg kan tenke meg. Men jeg blir skuffet om det blir så lite. Hvor mange spillere har hatt en så høy overgangs sum gjennom tidene? Nesten ingen? Men de ga så mye penger for Zidane. Så helt ærlig, Limbeck, er du fornøyd hvis Ronaldo selges for £30 mill? Da synes du vi har fått godt nok betalt? Lenke til kommentar
Kjartan1234 Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 (endret) Det er tydelig at han vil til Real Madrid, greit nok. det er drømmen hans... Men når sier at han ikke bryr seg om hva SAF sier, så syns jeg han ikke fortjenter å spille i Manchester United.. makan.. http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=500798 http://www.timesonline.co.uk/tol/sport/foo...icle4183282.ece Endret 21. juni 2008 av Kjartan1234 Lenke til kommentar
Raste Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 (endret) Selfølgelig kan ikke United selge Ron nå til Real, hvor dumme er folk? Dem har anmeldt Real Madrid, dem har påstått hele veien at Ronaldo ikke er til salgs. Hvis United gir seg etter nå, så har jo dem tapt saken. Dem har jo truet og anmeldt Real Madrid, og så skal dem selge Ronaldo til dem? Gir ingen mening, eller gjør det? Ronaldo har sagt at det er en drøm å spille for Real Madrid, men han har aldri sagt "Selg meg nå". Eller har han? Det er bare media som er ute etter å vri om saken litt, så det kan se ut som han vil ha seg vekk nå. Han sa rett etter Champions League at han ville være i United så lenge Ferguson var der, og jeg tror også Queiroz er en stor rolle i Ronaldo's United karriere. Ferguson og Queiroz var en stor støttespiller for Ronaldo etter hans far død. Hvorfor vil han si at han ikke bryr seg om SAF da? Ferguson har jo vært en far for Ronaldo har Ronaldo sagt før. Så jeg er ganske sikker på at Ronaldo blir ihvertfall en sesong til. Dette var ment til de som postet i United tråden som ble slettet Endret 21. juni 2008 av Raste Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 (endret) Bra innlegg Raste. Det er godt å se at det er noen andre enn meg som ennå lever i håpet om at Ronaldo er United-spiller neste sesong også... Endret 21. juni 2008 av Aye Lenke til kommentar
Raste Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Han blir. På redcafe står det at han har sagt " Jeg vil bli, men det er opp til United". Det betyr jo at han vil bli. Han sa også sagt dette under EM: " i want to stay, but i will talk more after Euro". Den er kanskje uoffisiel, men tror det var noe sånt som sto på redcafe. Måtte bare skrive det innlegget over, for det er noen som tror på fuckings alle rykter så jeg blir irritert. Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Så med en gang det står at han _vil_ bli, da går du med en gang ut ifra at det er sant, men når det står at han vil dra til Real Madrid, da er det rent bull? Makes sense. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 (endret) Nei. Men når han selv har sagt det på video ifølge redcafe, så tyder jo på at det er sant. Her er en video etter CL finalen. http://www.youtube.com/watch?v=uiQG0tIcQXY Endret 21. juni 2008 av Raste Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 ... og han uttaler seg ganske anerledes senere (også i videoklipp). Hørt om seiersrus? Jeg sier ikke at han drar, men jeg tviler sterkt på at han har mest lyst til å bli på Old Trafford. Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Fornektelse er det første stadiet, Raste? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 (endret) Å herregud. Her er en video Ron sier at han blir: http://www.youtube.com/watch?v=04YJ7jj6JBA...feature=related Tror du at han forandrer på det plutselig? Endret 21. juni 2008 av Raste Lenke til kommentar
Kjartan1234 Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 (endret) ja, jeg er ikke sikker på noe, men sitter med en følelse av at mange prøvte å overtale han til å gå til Real Madrid under EM... Endret 21. juni 2008 av Kjartan1234 Lenke til kommentar
Raste Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Ja, det er sikkert noen i verden som prøver å overtale Ronaldo til å dra. Men Fergie banker litt fornuft i selveste gutten. Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Å herregud. Her er en video Ron sier at han blir: http://www.youtube.com/watch?v=04YJ7jj6JBA...feature=related Tror du at han forandrer på det plutselig? Så klart går det an å forandre mening så plutselig, er ikke så vanskelig som du vil ha det til. Begynner å bli litt lei av hvor trangsynt du er nå. Det er ikke meningen å støtte Ronaldo når jeg sier dette, men, hva ellers skulle han sagt etter CL-finalen? Han kunne ikke sagt noe annet enn det han sa der. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Han har jo sagt det i etterkamp, etter tjekkia kampen også. Det jeg begynner å bli lei av er folk som tror på alt de hører. Er så sjukt lei, tror dere på alt det dere leser? Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Jeg tror på det ronaldo sier i videointervjuer, og der har han sagt både det ene og det andre. Raste: Tror du ikke engang Ronaldo selv kunne tenke seg til Real Madrid nå i sommer, selv om det er klubben som har det siste ordet? Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Han har jo sagt det i etterkamp, etter tjekkia kampen også. Det jeg begynner å bli lei av er folk som tror på alt de hører. Er så sjukt lei, tror dere på alt det dere leser? Tror nesten ikke på noe av det som blir skrevet om Ronaldo om dagene. Men en må nesten tro på det han sier selv. Det virker jo som ikke du tror på noe som helst. Du tror bare at du har rett. Høres ut som du vet mer enn Ronaldo selv. Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 (endret) Hvis noen her finner en video der han sier at han vil til Real Madrid så skal jeg kanskje begynne å tro litt på det dere sier om at han drar osv... Endret 21. juni 2008 av Aye Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Han har jo sagt det i etterkamp, etter tjekkia kampen også. Det jeg begynner å bli lei av er folk som tror på alt de hører. Er så sjukt lei, tror dere på alt det dere leser? Du tror på alt han sier om at han blir, men ikke det han sier om han vil bli dra? Det er tydelig at han vil til Real. De klippene du sverger til er dessuten gamle og mye har skjedd siden den gang... Lenke til kommentar
Raste Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Fra Tjekkia kampen, er den gammel? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg