TeggY Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=500683Juhu! Man skal ikke holde en spiller i en klubb mot sin vilje, tåpelig av United, unnskyld å si det. Vil Ronaldo dra, så bør han egentlig få lov til det, selvom han er verdens beste. Hvor motivert kommer Ronaldo til å være de neste sesongene hvis han må spille i klubben som nektet ham å dra videre? Særdeles lite tror jeg. Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Helt enig, TeggY. Ser liten hensikt i holde en spiller mot sin vilje. Lenke til kommentar
Havard_92 Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Så kan vi få slutt på denne tråden. STENG? Why? Bare fordi du misliker spekulasjonene og ryktene? Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=500683Juhu! Man skal ikke holde en spiller i en klubb mot sin vilje, tåpelig av United, unnskyld å si det. Vil Ronaldo dra, så bør han egentlig få lov til det, selvom han er verdens beste. Hvor motivert kommer Ronaldo til å være de neste sesongene hvis han må spille i klubben som nektet ham å dra videre? Særdeles lite tror jeg. Forsåvidt enig med deg, men United viser hvem som er sjef og det liker jeg... Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Forsåvidt enig med deg, men United viser hvem som er sjef og det liker jeg... På samme måte som de tviholdt på alle andre, inntil dem motsa Sir Alex. Om Ronaldo sier han vil dra til Alex, vil det sikkert bli krangling, og RM kan ende opp med å betale 2-300 mill for han. Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 På samme måte som de tviholdt på alle andre, inntil dem motsa Sir Alex. Om Ronaldo sier han vil dra til Alex, vil det sikkert bli krangling, og RM kan ende opp med å betale 2-300 mill for han. Det må isåfall være et av de verste scenarioene vi kan få angående Ronaldo... Lenke til kommentar
Essem Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Hva er poenget med en kontrakt hvis han vil bytte klubb allerede nå? Det hjelper heller ikke å tvinge ham til å bli... Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Så kan vi få slutt på denne tråden. STENG? Why? Bare fordi du misliker spekulasjonene og ryktene? Nei fordi han har blåst ut at det bare er rykter hele tiden, å ikke trodd på noe som helst. Nå når han må innse fakta så brånekter han fortsatt, nesten så man skulle tro vi hadde med en sta fundamentalist å gjøre. Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Om han drar skjønner jeg egentlig ikke Real Madrid helt heller.. hvem vil ha en så illojal spiller? Jeg ville ikke hatt den typen spiller iallefall. Man forsøker å bygge opp et lag i rundt den spilleren, men med engang det kommer et bedre tilbud så stikker han? Dette gjelder selvsagt mange spillere.. det er mange som har gjort det samme... de er av verste sort. Sånn kan man jo også tenke om trenere som bytter klubb bare etter 1-2 år for at de har fått et bedre tilbud en annenplass.. gjerne etter at de har skrevet under en lang avtale med klubben.. Disse er søppel, null verdt.. Ja, jeg tenker bla. på Hareide og Rosenborg saken. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Å si at Real Madrid ikke burde være ute etter Ronaldo fordi han er illojal blir det samme som å si at du ikke vil ha en dame som har hatt type før. Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Om han drar skjønner jeg egentlig ikke Real Madrid helt heller.. hvem vil ha en så illojal spiller? Jeg ville ikke hatt den typen spiller iallefall. Man forsøker å bygge opp et lag i rundt den spilleren, men med engang det kommer et bedre tilbud så stikker han? Dette gjelder selvsagt mange spillere.. det er mange som har gjort det samme... de er av verste sort. Sånn kan man jo også tenke om trenere som bytter klubb bare etter 1-2 år for at de har fått et bedre tilbud en annenplass.. gjerne etter at de har skrevet under en lang avtale med klubben.. Disse er søppel, null verdt.. Ja, jeg tenker bla. på Hareide og Rosenborg saken. Tror neppe Ronaldo drar fra Madrid etter noen par år i klubben ettersom at han har sagt at han vil til Madrid helt siden han kom til Manchester. Jeg skjønner meg ikke på han ettersom at Madrid er en dårligere klubb, men det får bare være. Håper de ikke vinner noe som helst til neste år. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 La dem få han. 75-100mill pund så er jeg fornøyd. Sir Alex kunne godt ha ryddet skapet hans nå å sendt all hårvoksen til Madrid. Bli kvitt mannen snarest, vet ikke hva jeg skal gjøre om han blir å han mot formodning skulle spiller en like god sesong som i år. Uansett vil jeg gi han applaus den dagen han kommer tilbake på Old Trafford med evt RM. Gutten har gitt mye til klubben, selv om han aldri kan ha forstått hva det betyr å spille for Manchester United. Å måten han nå prøver å få til en overgang på er helt på trynet. Vitner om en umodenhet som jeg sidestiller med Mikels. Nei gi meg Ramos og Snejider. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Det finnes overhodet ikke en grunn til at Ramos skal gå fra RM til United. Dessuten tror jeg han hadde blitt spist levende i PL. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Det finnes overhodet ikke en grunn til at Ramos skal gå fra RM til United. Dessuten tror jeg han hadde blitt spist levende i PL. Jo, Ronaldo? Verdens beste klubb? Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Kan godt forstå hvorfor Ronaldo vil flytte til spania.. Har dere sett været i Spania kontra England? har dere sett hvordan fotballen spilles i Spania kontra England? Tror han vil gli rett inn jeg.. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Å si at Real Madrid ikke burde være ute etter Ronaldo fordi han er illojal blir det samme som å si at du ikke vil ha en dame som har hatt type før. Dem er ute etter han ja, selfølgelig. Det jeg benekter for er at han drar. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Det finnes overhodet ikke en grunn til at Ramos skal gå fra RM til United. Dessuten tror jeg han hadde blitt spist levende i PL. Jo, Ronaldo? Verdens beste klubb? Selv om United kanskje er verdens beste klubb for tiden, så betraktes både Barca og Real som større og bedre av deres fans. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Det finnes overhodet ikke en grunn til at Ramos skal gå fra RM til United. Dessuten tror jeg han hadde blitt spist levende i PL. Jo, Ronaldo? Verdens beste klubb? Selv om United kanskje er verdens beste klubb for tiden, så betraktes både Barca og Real som større og bedre av deres fans. Og Liverpool, Chelsea, Roma, Inter osv av deres fans. Det er sånn det er. ps! jeg regner ikke Manchester United som verdens beste klubb. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 <gjerne etter at de har skrevet under en lang avtale med klubben.. Disse er søppel, null verdt.. Ikke null verdt. Overgangs summen er en erstatning for brutt kontrakt. Hadde han et år igjen så hadde han gått for 5-10 mill pund. Nå kan vi få en mye større sum for han. Tipper 25 til 30 mill pund. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Ramos kommer nok aldri til å dra fra RM. Jeg likerstiller han med Raul, Casillas, Guti. Disse er real gutter, som blør for drakta, og vil bli karrieren ut. Lykke til med å få tak i noen av dem sier no jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg