Gå til innhold

Ronaldo-sagaen. Blir i år, går han til Madrid neste sommer?

Mr.SS

Anbefalte innlegg

Ok, det ser jo nesten ut som at saken er avgjort. Nå er det viktig for united å få skviset mest mulig spenn ut av denne situasjonen. Real Madrid burde absolutt ikke kunne selge nok Ronaldo supporter utstyr i løpet av en uke for å få dekket inn kjøpet. Det var vel noe slikt som skjedde når de kjøpte Beckham?

Skulle ønske vi hadde hatt en rik eier som Roman... da hadde ikke dette skjedd.. Da var det heller vi som hadde kjøpt Snijder, Robben og Canavaro...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Egentlig litt godt å se at man ikke kan kjøpe klubbfølelse. Ronaldo har alltid har RM som favorittklubb, og nå vil han spille for den klubben.

Håper United lar han gå for 3-400mill + 50 % av draktsalgsinntekter de neste 5 årene pga Ron.. eventuelt et bytte med cash+Robben!

Lenke til kommentar
Bryr meg nesten ikke noe om dette lengre. Synd å miste verdens beste fotballspiller, men når han har holdt på slik han har gjort, kan vi like godt få en haug med penger for ham å bruke de på flere verdensklassespillere, forhåpentligvis litt mer lojale.

Gøy er det dog at Raste får smelt nyheten rett i trynet etter at han var så utrolig bombesikker på at Ronaldo blir i United osv osv.

PS: Med forbehold om at han virkelig går til Real Madrid, selvom det er veldig mye som tyder på det akkurat nå.

Ronaldo blir, tro mine ord. Så lenge det ikke finnes videobevis av det intervjuet så tar jeg det med en klype salt.

Lenke til kommentar
Skulle ønske vi hadde hatt en rik eier som Roman... da hadde ikke dette skjedd.. Da var det heller vi som hadde kjøpt Snijder, Robben og Canavaro...

Dummaste jeg har hørt sålagt i dag (ganske tidlig). Hvilke forhold har Sneijder, Robben og Cannavaro til United?

Det er jo 100% klart at fyren vil til Madrid nå, men forhåpentligvis holder Alex han igjen et år.

Lenke til kommentar
Ok, det ser jo nesten ut som at saken er avgjort. Nå er det viktig for united å få skviset mest mulig spenn ut av denne situasjonen. Real Madrid burde absolutt ikke kunne selge nok Ronaldo supporter utstyr i løpet av en uke for å få dekket inn kjøpet. Det var vel noe slikt som skjedde når de kjøpte Beckham?

Jeg vil heller rykke ned noen divisjoner enn å ha en Roman i klubben.

Angående Beckham og supporter utstyr så er det bare tull. Det er noe de sier for å prøve å godtgjøre den økonomiske driften sin. Beckham får mesteparten av pengene fra supporterutsyr selv. Det fikk han alerede da han spilte hos oss.

Jeg tviler på at han går for mere enn 30 mill pund.

Lenke til kommentar

Joda, men hva vil han gjøre de 4årene da? vil han være motivert for å spille? spille for klubben som nektet han å oppfylle drømmen sin?

Hvilket bilde vil dette gi av United?

Ingen spillere vil ønske å signere langtidskontrakter med en klubb som ikke vil selge spillere som misstrives...

Man burde ikke tvinge en spiller til å holde seg i klubben... men at han har en 4års kontrakt vil jo gi oss en mulighet for å få litt mer penger for han..

Lenke til kommentar

Ja,blir jo forbanna artig å ha en spiller som ikke vil eller er motivert for å spille for United da.....

I mine øyne så er det bedre å selge ham for 1 mrd, men når klubben sier at han ikke er til salgs viser de at de vil beholde ham. Det kan jo være at de ombestemmer seg etter at de har snakket med Ronaldo, men det kan hende de allerede vet noe ikke vi vet.

Endret av Aye
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...