Havard_92 Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Ah bare la Ronaldo bli, jeg vil ikke lenger ha han i Madrid. Eneste er at det ville vært digg å slippe alle kidsa som sier ''ååå ronaldo er så god og kul og kan drible ååå''. Lenke til kommentar
Loffen1 Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Du kan vell ikke tenke deg at Faren/Petrucci er ute etter "tha mooney"?Hvis du ikke viste det så tjener de neste best i italia forferdelig dårlig (noe som også er fortjent iforhold til lønnsfesten i England). Ta hadde de tjent enda mer på en evt overgang til flerfoldige millioner på det tidspunktet han blir ettertraktet. Da begynner man å gamble igjen, blir man god eller ikke? (og i dette tilfellet velger jeg å si at Petrucci/faren valgt den enkle veien). Selv om United ikke har noen dårlig oppfølging av sine ung-gutter, snarere tvert imot. Poenget mitt med denne saken, var vell egentlig hvor slue United også! er på overgangsmarkedet. Dere er en Stor klubb, og VET hvordan dere skal utnytte det! Face It! Oi, en negativ komentar om Manchester United, Da må det være sant hehe, spill uskyldig. Men det hjelper ikke, dere er en stor klubb og vet hvordan dere skal utnytte det, som alle andre. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Får vel noe skikkeli svar fra fyren i nærmeste framtid også =) Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Får vel noe skikkeli svar fra fyren i nærmeste framtid også =) Ja, snart må vel svaret komme ettersom Portugal ble slått ut av EM i kveld. Ingen unskyldninger lenger. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Var det etter EM eller etter EM for Portugal? Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 *snip Skal det være nødvendig å quote hele tråden for å svare på et enkelt inlegg? Lær dere å svare skikkelig, slik at man slipper å scrolle forbi det samme om og om igjen. Takk! On T: nei, nå har han ingenting han skulle sagt. Bør få et klart svar fra fyren. Var det etter EM eller etter EM for Portugal? Og han vil nok drøye det lengst mulig, så hvem vet. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 (endret) Du trenger ikke å lese denne tråden da Tror kanskje han mente i nyhetene, sporten, aviser generelt. Selv mener jeg de bare bør la fyren gå (for en slump med penger), han har flørtet med Madrid lenge nå og slike spillere vil vel ikke United ha eller? Endret 19. juni 2008 av bruno99 Lenke til kommentar
Loffen1 Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 400 mill + Robben. Ja takk oki, jeg vill ihvertfall ikke ha en skiten robben, han har spilt på "the others" og da er det ikke aktuelt Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Robben = skader. Sjekket alderen hans på Wikipedia, og han er jo bare 24 år :O. Han ser jo mye eldre ut ! Ikke greit å miste hår tidlig ... Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 19. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2008 http://tv2sporten.no/fotball/landslag/euro...icle2000254.ece Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 - Real Madrid? Sjansene er store, men dette avhenger ikke av meg. Kven avhenger det då av? Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 http://www.dagbladet.no/sport/2008/06/20/538683.html Klyse. Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 19. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2008 It is settled then. Wait... Sir Alex Ferguson! Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Jeg så trodde det skulle være storm rundt denne tråden når fyren hadde mannet seg nok opp til å si noe. Jaja. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 The five stages of grief: Denial (this isn't happening to me!) Anger (why is this happening to me?) Bargaining (I promise I'll be a better person if...) Depression (I don't care anymore) Acceptance (I'm ready for whatever comes) Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 The five stages of grief: Denial (this isn't happening to me!) Anger (why is this happening to me?) Bargaining (I promise I'll be a better person if...) Depression (I don't care anymore) Acceptance (I'm ready for whatever comes) Er det meg eller deg det er snakk om her? Jeg er ikke Man U fanboy. Ikke Real hater heller. Hvis jeg skal være supporter må det bli LFC, men er ganske nøytral. Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Bryr meg nesten ikke noe om dette lengre. Synd å miste verdens beste fotballspiller, men når han har holdt på slik han har gjort, kan vi like godt få en haug med penger for ham å bruke de på flere verdensklassespillere, forhåpentligvis litt mer lojale. Gøy er det dog at Raste får smelt nyheten rett i trynet etter at han var så utrolig bombesikker på at Ronaldo blir i United osv osv. PS: Med forbehold om at han virkelig går til Real Madrid, selvom det er veldig mye som tyder på det akkurat nå. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 (endret) Jeg så trodde det skulle være storm rundt denne tråden... Depression (I don't care anymore) Er det meg eller deg det er snakk om her? Det er United-supporterene som ikkje kommenterer dei siste ryktene. TeggY bekrefta min uttalelse: Bryr meg nesten ikke noe om dette lengre. No kan jo det faktum at dette kom ut i tråden etter midnatt og være av ein viss betydning. Endret 19. juni 2008 av Zeph Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg