Gå til innhold

Ronaldo-sagaen. Blir i år, går han til Madrid neste sommer?

Mr.SS

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Da blir vel Ronaldo Real-spiller :D

Skal like å se gliset ditt når fløtepus- Torres stikker fra Liverpool om et år eller tre. :)

Hehe, Liksom, eierne sier jo at han ikke kommer til og bli til salgs, i tilleg til at Torres sier han blir. :p

håhå deja-vu

Lenke til kommentar

Hvorfor?

Han sier jo selv at han har bestemt seg for Real neste sesong, det kan godt hende dette er media-tull men jeg tror det er sant :D

Hvor har du lest at han har sagt dette? Sikker på at du ikke bare har lest at Ronaldo har sagt til noen gode venner at han skal til Madrid?

Siste nyheter: Ronaldo sa til fetteren sin gode venn at han er på vei til Hammarby.

Denne tråden begynner å bli tåpelig synes jeg. Saken er at media bare finne opp ting for å selge, og som vanlig sluker alle alt media har sagt. Jeg venter selv til etter EM...for da får vi vite det.

Lenke til kommentar

Enig.

Husk også i 2006 da han aldri kunne dra tilbake i Manchester igjen, men hva gjorde han og hvor voksen ble han i spillet sitt?

Jeg tviler sterkt på at han drar, han blir der han hører hjemme. Nemlig i Manchester United :)

Lenke til kommentar
Enig.

Husk også i 2006 da han aldri kunne dra tilbake i Manchester igjen, men hva gjorde han og hvor voksen ble han i spillet sitt?

Jeg tviler sterkt på at han drar, han blir der han hører hjemme. Nemlig i Manchester United :)

Er enig med Raste her, blir utrolig skuffet hvis Ronaldo forlater Manchester United, selv i fremtiden. Dessverre virker Ronaldo som den type spiller som kan forlate storklubber til fordel for andre storklubber. Ser helst han forblir i klubben sin ut karrieren. Han blir best husket slik.

Lenke til kommentar

Skal like å se gliset ditt når fløtepus- Torres stikker fra Liverpool om et år eller tre. :)

Gidder ikke blande meg inn i denne Ronaldo-sagaen deres, men denne må jo kommenteres. :) Torres er en helt annen type enn for eksempel Ronaldo, og har gjort det krystallklart at han ikke vil bort. Sier gang på gang at han vil være i Liverpool og at han trives. Og alle involverte i klubben sier selvsagt også det samme. Om han skulle stikke om tre år er jo umulig for oss å si, men Torres slår meg ikke som typen, som for eksempel Ronaldo er. Torres ville av egen fri vilje kun til Liverpool, og ba Atletico kun høre på bud fra Anfield. Vært supporter av klubben lenge, og gikk ned i lønn for å gå til Liverpool. Er vel ingen tvil om at Ronaldo virker til å være av den litt mindre lojale typen, det sier jo Man Utd-gjengen selv her.

Vi vil nok heldigvis se Torres i den helrød trøya en god del år til. Vent til "The Complete Torres Collection" kommer i butikkene, alle hans 365 mål for Liverpool over 11 sesonger. ;)

Lenke til kommentar
Vi vil nok heldigvis se Torres i den helrød trøya en god del år til. Vent til "The Complete Torres Collection" kommer i butikkene, alle hans 365 mål for Liverpool over 11 sesonger. ;)

Tviler ikke for å si det sånn :wee:

Meeen, gleder meg til dagene hvor han får sin første måltørke. Det takla han dårlig i Madrid og det er lov for oss andre å håpe på en reprise.

Lenke til kommentar
For ikke mange sider tilbake, klagde vell de fleste på oppførselen til Real Madrid.

Her er "nok" et eksempel på hvordan også United oppfører seg, og regelrett bruker det utrolig dårlige italienske spiller-overgangssystemet!

Her!

Dette er da noe helt annet. United utnytter et latterlig system som alle andre, å gutten selv har sagt at det var Roma's feil at han valgte United.

Forresten håper jeg Portugal ryker nå, slik at Ronaldo kan avklare om alt bare er piss å han blir. Eller om han stikker slik at vi kan handle noe for å fylle tomrommet.

Lenke til kommentar
For ikke mange sider tilbake, klagde vell de fleste på oppførselen til Real Madrid.

Her er "nok" et eksempel på hvordan også United oppfører seg, og regelrett bruker det utrolig dårlige italienske spiller-overgangssystemet!

Her!

Dette er da noe helt annet. United utnytter et latterlig system som alle andre, å gutten selv har sagt at det var Roma's feil at han valgte United.

Forresten håper jeg Portugal ryker nå, slik at Ronaldo kan avklare om alt bare er piss å han blir. Eller om han stikker slik at vi kan handle noe for å fylle tomrommet.

Det eneste som er annet her er at United oppfører seg på lik linje med RM!

Hele historien står ikke der, men kan også nevne at hvordan United "kontaktet" Petrucci ikke skal være på den "clean'e" siden.

For det andre så er vell egentlig faren som nærmest sagt har plantet meningene sine oppi hodet til lille uvitne Petrucci!

Og det er liten vits å bekrefte en setning ;)

Regner med han kommer tilbake som vrakgods, enten som lån eller med en 12 måneders skade!

Her!

Endret av Loffen1
Lenke til kommentar

Her!

Det eneste som er annet her er at United oppfører seg på lik linje med RM!

Hele historien står ikke der, men kan også nevne at hvordan United "kontaktet" Petrucci ikke skal være på den "clean'e" siden.

For det andre så er vell egentlig faren som nærmest sagt har plantet meningene sine oppi hodet til lille uvitne Petrucci!

Og det er liten vits å bekrefte en setning ;)

Regner med han kommer tilbake som vrakgods, enten som lån eller med en 12 måneders skade!

Du kommer med påstander du ikke backer opp. Jeg for min del tror på hva gutten selv sa til pressen, å at et hvert menneske styrer seg selv uansett alder. Å jeg ser ikke farens agenda, Roma kontra United annet enn at han vil at gutten skal ha beste mulig utviklingsmuligheter.

Lenke til kommentar

hehe, gidder ikke google livet av meg for å finne noe på italiensk som jeg selv ikke forstår engang (men heldigvis så har jeg en fin brutter som fixer italiensken ;) ).

Du kan vell ikke tenke deg at Faren/Petrucci er ute etter "tha mooney"?

Hvis du ikke viste det så tjener de neste best i italia forferdelig dårlig (noe som også er fortjent iforhold til lønnsfesten i England).

Btw: Nice av Ronaldo :)

Endret av Loffen1
Lenke til kommentar

Hvis du ikke viste det så tjener de neste best i italia forferdelig dårlig (noe som også er fortjent iforhold til lønnsfesten i England).

Ta hadde de tjent enda mer på en evt overgang til flerfoldige millioner på det tidspunktet han blir ettertraktet.

Endret av Hyrlen
Lenke til kommentar

Ta hadde de tjent enda mer på en evt overgang til flerfoldige millioner på det tidspunktet han blir ettertraktet.

Da begynner man å gamble igjen, blir man god eller ikke? (og i dette tilfellet velger jeg å si at Petrucci/faren valgt den enkle veien).

Selv om United ikke har noen dårlig oppfølging av sine ung-gutter, snarere tvert imot.

Poenget mitt med denne saken, var vell egentlig hvor slue United også! er på overgangsmarkedet. Dere er en Stor klubb, og VET hvordan dere skal utnytte det! Face It!

Lenke til kommentar

Da begynner man å gamble igjen, blir man god eller ikke? (og i dette tilfellet velger jeg å si at Petrucci/faren valgt den enkle veien).

Selv om United ikke har noen dårlig oppfølging av sine ung-gutter, snarere tvert imot.

Poenget mitt med denne saken, var vell egentlig hvor slue United også! er på overgangsmarkedet. Dere er en Stor klubb, og VET hvordan dere skal utnytte det! Face It!

Oi, en negativ komentar om Manchester United, Da må det være sant

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...