Gå til innhold

Ronaldo-sagaen. Blir i år, går han til Madrid neste sommer?

Mr.SS

Anbefalte innlegg

Han er en god fotballspiller ja.

Men, jeg klarer ikke oppførselen hans. Ego'et hans.

Ronaldo er en forbanna drittsekk og ei stor klyse. Jeg håper virkelig han drar til Real, så jeg slipper å se flere kvalme intervju med han etter kamper der han bare prater om hvor bra han spilte, og hvor god han er.

Håper han drar til real og råtner

Rart at han sier ofte at han fikk hjelp fra laget osv, tror du skal prøve å høre før du skriver.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå har jo Sir Alex gått ut å sagt at han slutter hvis Ronaldo blir solgt bak hans rygg.. Desto større grunn for å selge han.. Neida.. Men jeg tror at dette kanskje kan være det som får Ronaldo til å bli, for ingen i Manchester United ønsker å se Sir Alex gå ut av portene med det første.. Tror Ronaldo's fremtid i United er avhengig av Fergusons fremtid, men ikke minst assistenten Queiroz som har vært som en ekstra far for Ronaldo. Skulle Queiroz forlate klubben for å ta over Portugal etter Scolari, er vel sjansen litt større for at Ronaldo drar..

Han er en knallgod spiller, og derfor ønsker jeg at United selger han.. Hvem ønsker vel å spille mot et United med en Ronaldo i toppform..

Lenke til kommentar

Har du noen sikker kilde på dette?

MUSCSB.no har skrevet dette:

Slutter Sir Alex i protest hvis Ronaldo går til Real Madrid? Britisk presse spekulerer i det.

Det er Daily Telegraph, en av de mer seriøse avisene, som stiller spørsmålet om Ferguson har fått nok hvis Glazer velger å selge Ronaldo.

Glazer har over 600 millioner pund i gjeld, og det kan derfor være fristende å håve inn drøyt 75 millioner pund for Cristiano Ronaldo, tror avisen. En kilde nær Ferguson skal ha sagt til Telegraph:

- Sir Alex har satt ned foten. Han er så ubøyelig at hvis klubben våger å håve inn penger på Ronaldo mot hans ønske, skulle det ikke forundre meg om han slutter.

Det er imidlertid ikke mange ukene siden Ferguson offentlig takket Glazer for det fine samarbeidet.

Med andre ord virker det ikke som om noen vet at Ferguson har sagt dette. Virker nesten heller som antagelser. Dessuten har Ferguson, som United.no sier, sagt at eierne er bra. Var visst et eksempel i USA hvor disse eierne hadde satt hardt mot hardt og benket en ishockey(?)spiller i en situasjon som kan likne den som nå har oppstått med Ronaldo. Selv syns jeg det er bedre å selge ham, enn å la ham "råtne" på benken. Likevel er det jo irriterende at Real Madrid isåfall får det akkurat som de vil.

Endret av Goscinny
Lenke til kommentar

Tja, kan jo skjønne han da. Hvem mister vel ikke motivasjonen når man er manager for en av de største klubbene i verden og eierne selger klubbens beste spiller, en spiller som regnes som topp 3 i verden denne sesongen. Det er jo sånt som en ikke forventer i klubber av den størrelsen.

Men hva er det med Ronaldo og sluttspill? Ville han ikke bort i sist sluttspill også? Etter alt tullet med Rooney og England?

For min del må jeg bare innrømme at tanken på neste sesong uten Ferguson og Ronaldo som motstander, er bare herlig. Skal mye til for at det skjer, men er jo lov å drømme ;)

Lenke til kommentar

Uansett utfall, så oppfører Real Madrid seg så uetisk og kvalmende at jeg kjenner spysmaken i kjeften. Ikke misforstå, Ronaldo er ingen favoritt hos meg og han må gjerne gå, men måten Real prøver å "stjele" et annet lags spiller på er forkastelig.

De stjal jo Robben fra Chelsea også.

Møkkaklubb

Lenke til kommentar
Om du sammenligner United med Real Madrid på overgangsvinduet så bommer du stort i ditt forsøk på å arrestere meg. Sorry, you fail.

Lattis. United var vel så ille i den saken som Real er i Ronaldo-sagaen. Stam overgangen er jo også en historie. Samme greia med Ronaldinho. Men herlig at du trekker frem argumenter. Å jeg prøver ikke og arrestere deg, heller det å si at United ikke er stuerene på overgangsmarkedet. Å vi oppfattes ganske så arrogant i forhandlinger av særlig mindre klubber. Se bare på den siste med Ramsey, Arsenal sender Wenger. Vi sender G.Neville (wtf). Å er ikke lenge siden Sporting gikk ut å klagde på oss. Så "you fail" sånn rent egentlig. Å jeg prøvde ikke og "arrestere" deg, skrev tross alt vi.

Lenke til kommentar
Nåja, må feie litt for egen dør før vi kritiserer Real. Jeg nevner bare Hargreaves i farten.

Wrong.

Hargreaves ville til United før United meldte sin interesse. Kan ikke sammenlignes.

Hvor blir det sammenlignet? Poenget mitt står ovenfor m8

Endret av Hyrlen
Lenke til kommentar
Da blir vel Ronaldo Real-spiller :D

Skal like å se gliset ditt når fløtepus- Torres stikker fra Liverpool om et år eller tre. :)

Hehe, Liksom, eierne sier jo at han ikke kommer til og bli til salgs, i tilleg til at Torres sier han blir. :p

Endret av 96robert
Lenke til kommentar
Hehe, Liksom, eierne sier jo at han ikke kommer til og bli til salgs, i tilleg til at Torres sier han blir. :p

Om jeg skal være supporter på noen som helst måte, så vil det vel være LFC. Men det du sier der viser bare hvor naiv folk kan være, og hvor lite du følger med. Kan du fortelle meg hva Fergus og Rio sa under pressekonferansen før CL - finalen? De lo bare av journalistene som spurte om ronaldo var på vei bort, eller til salgs. Ronaldo selv også benektet dette.

Det finnes flere eksempler, trenger bare gå tilbake til Henry, han sa: "Arsenal for alltid". To uker senere var han solgt..

Forstår også at du ikke er gamle karen, med et 96 tall i nicket ditt. Jaja^^

Og hvorfor redigerer du en gang, for så å skrive et nytt inlegg minuttet etterpå?

Endret av Ballus
Lenke til kommentar
Da blir vel Ronaldo Real-spiller :D

Hvorfor?

Han sier jo selv at han har bestemt seg for Real neste sesong, det kan godt hende dette er media-tull men jeg tror det er sant :D

Hvor har du lest at han har sagt dette? Sikker på at du ikke bare har lest at Ronaldo har sagt til noen gode venner at han skal til Madrid?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...