Geir M Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Nei! Fordi ...? Fordi Raste har en man-crush på Ronaldo. Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Scolari, som akkurat har signert for chelsea? Jeg vil uansett påstå at spekulasjonene pågikk i høyeste grad før Scolari skrev under. Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Tror du ikke Scolari hadde gitt ham lov til en kort kommentar, ettersom det (om han vil bli i United) ville roet ned mediapresset noe veldig? Ryktene var der før EM-samlingen også. Scolari, som akkurat har signert for chelsea? Beklager, du har selvsagt helt rett. Dette er en eneste stor konspirasjon, hvor Scolari gjør alt som er i hans makt for å få Ronaldo til Real Madrid, slik at hans tid i Chelsea skal bli enklere. Scolari er sikkert hjernen bak alle de fabrikerte intervjuene også. Hvorfor skjønte jeg ikke det?! Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Poenget mitt er egentlig bare at man ikke skal danne seg bilde av en person, pga det som står i sladdermedia. jeg er ca gjennomført like useriøs og tabloid i mine uttalelser her, som det media er ang ronaldo - dessverre. Jeg skal ta å skjerpe meg nå, jeg tror poenget har nådd fram. Selvfølgelig kan det hende at ronaldo vil til real. Det kan også kanskje hende at han er en skikkelig kødd. Men det vet vi jo ikke..vi leser bare rykter basert på tull i media... Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Er ikke bare tilfeldigheter som avgjør hvordan man blir fremstilt i media heller. Solskjær fikk vel ikke en eneste negativ sak rettet mot seg under hele hans karriere omtrent. Veldig lite tull som skrives om f.eks. Scholes og Giggs også. Tviler på at mediene slår seg sammen for å få Ronaldo til å fremstå som en klyse f.eks. Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Jeg tar poenget ditt - det er fryktelig mye rykter ute og går (som forsåvidt hører denne tiden til). Jeg syns bare det er så rart at han har virket så usikker og sier ingenting klart. I intervjuet sier han "I stay", noe som er bra! Men for eksempel her sier han at han trives og at han vil spille for klubben. Etter 55 sekund, blir han spurt om han kan garrantere at han er i klubben neste sesong. Det kan han ikke gi noe klart svar på. Det er jo opp til han selv om han vil være her eller ikke, og da kunne han jo bare sagt "Ja", slik som i intervjuet etter CL-finalen. Jeg tror han blir minst en sesong til. Jeg tror samtidig han har lyst til å spille for RM og derfor ikke ville hatt så altfor mye imot en overgang nå, men at han gjerne tar på seg United-drakten igjen i august og gjør det han kan på banen. Når Ferguson er såpass bestemt som han er, og når det virker som om de to har (hadde, ihvertfall) et godt forhold seg imellom, skal det vel noe til - samme hvor mye RM måtte ønske det. Den eneste bekymringen er forholdet mellom Ferguson og Ronaldo. Om det går i vasken, har ikke manageren vår noen tradisjon for å holde på spillerne. Nå ryktes det jo at Ronaldo nekter å snakke med Ferguson (igjen bare noe media sier og som ikke kan bevises), men HVIS dette er sant, ser kanskje fremtiden til Ronaldo i United litt mørkere ut. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Verdens beste/Uniteds beste blir alltid frammstillt sånn. Rooney har blitt det. Beckham Ruud van N. Cantona George Best Rio Ferdinand (når dop-saken raste som verst) osv... Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 (endret) Nå skiller disse spillerne seg litt ut i forhold til Solskjær med tanke på for eksempel alkohol, dop, utroskap, temperament og seksualliv. Dette er jo noe sladrepressen elsker å skrive om ... Selvsagt er det også, som du sier, en stor sammenheng mellom popularitet og sladder i avisene. Om jornalistene graver dypt nok og har god nok fantasi, finner de noe på de fleste. Dessuten er det selvsagt klart at Beckham blir fulgt MYE tettere av media og paparazzi enn det Solskjær, Giggs og Scholes blir ... Egentlig er vi ganske enige, Alastor . God natt! Endret 15. juni 2008 av Goscinny Lenke til kommentar
Raste Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Nei! Fordi ...? Fordi Raste har en man-crush på Ronaldo. Okei? Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Du må innrømme at du forguder han Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Du må innrømme at du forguder han Det burde vel strengt tatt alle gjøre? Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 (endret) Enda flere rykter Hvorfor burde alle forgude Ronaldo, Aye? Endret 15. juni 2008 av Goscinny Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 42 mål på 46 kamper kanskje? Det var egentlig halvveis kødd altså, men han er jo tross alt verdens beste fotballspiller. (Shit, det føltes litt liverpool-aktig ut...) Lenke til kommentar
Raste Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Du må innrømme at du forguder han Jeg liker han som fotballspiller og jeg liker spillestilen hans. Derfor vil jeg at han skal bli i United. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Han er en god fotballspiller ja. Men, jeg klarer ikke oppførselen hans. Ego'et hans. Ronaldo er en forbanna drittsekk og ei stor klyse. Jeg håper virkelig han drar til Real, så jeg slipper å se flere kvalme intervju med han etter kamper der han bare prater om hvor bra han spilte, og hvor god han er. Håper han drar til real og råtner Lenke til kommentar
Essem Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Det er ikke akkurat klysete av ham å holde en lav profil under EM. Like greit at han ikke utbasunerer at han skal til Real eller at han blir, noe mange her tydeligvis vil at han skal. Ser ingen grunn til at Ronaldo skal stjele all oppmerksomheten under EM ved å gjøre seg altfor synlig i media. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Du må innrømme at du forguder han Det burde vel strengt tatt alle gjøre? Han er ein strålande fotballspelar. Har skjerpa seg veldig dei siste åra, men framleis meir å gå på. Eg kjenner han ikkje personleg, men ut frå det er ser på TV kan eg ikkje sjå på han som noko sympatisk person. Eg er glad i gode fotballspelarar, men eg synest framtoning er ein viktig del av det å være ein fotballspelar. Solskjær og Roar Strand er to eg kjem på i farten som har ein framtoning og væremåte eg kan respektere og sjå opp til, det kan eg ikkje sei om Ronaldo. Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 15. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2008 Hva er det som nøyaktig gjør at du ikke ser på Ronaldo som sympatisk? Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Ronaldo er en forbanna drittsekk og ei stor klyse. Jeg håper virkelig han drar til Real, så jeg slipper å se flere kvalme intervju med han etter kamper der han bare prater om hvor bra han spilte, og hvor god han er. Latterlig.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg