NightKeeper Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Håper at Ian Wrights' skarpe poeng når frem til Ronaldo og kan vekke litt følelser og moral. Link. Hmm...moral og Ronaldo? Hører ikke sammen. Drittlei hele forbanna fyren, samma hvor god han er. Takker høyere makter at det finnes lojale klubbspillere som Paul "Where do I sign?" Scholes etc. Du baserer altså hele ditt bilde av en fyr på rykter i media? Istedenfor det som vises på banen samt tv-intervjuet etter CL-finalen? Etter en CL-finaleseier kan man si mye rart. Jmfr. Gerrard i 2005 "How can I leave this club after this?" eller noe i den duren, og den påfølgende rubel-flørtingen. Ronaldo har ikke gått ut og sagt noe om saken, hvor jævla vanskelig kan det være? Overbetalte primadonna. Men det skal sies at Ronaldo aldri har vært en personlig favoritt heller, mye pga. oppførselen hans på banen, mtp diving og generelt sutrete oppførsel. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Kanskje han ignorerer dem som andre burde gjøre ? Tror også at ROnaldo ikke vil prate om dette tullet under EM. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Kanskje han ignorerer dem som andre burde gjøre ? Tror også at ROnaldo ikke vil prate om dette tullet under EM. Hvorfor kan han ikke gå ut på en pressekonferanse og si det klart og tydelig; "Jeg vil bli i Manchester United" HVOR JÆVLA VANSKELIG KAN DET VÆRE!? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 (endret) Han kan risikere å miste stemmen? Endret 14. juni 2008 av Raste Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Han kan risikere å miste stemmen? Shit, visste ikke at du hadde en skjult komiker under den flotte fasaden. Dette overgår Monty Python og Black Adder til sammen, Raste.. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Kanskje han ignorerer dem som andre burde gjøre ? Tror også at ROnaldo ikke vil prate om dette tullet under EM. Hvorfor kan han ikke gå ut på en pressekonferanse og si det klart og tydelig; "Jeg vil bli i Manchester United" HVOR JÆVLA VANSKELIG KAN DET VÆRE!? Har du tenkt på det at det er fra og med Portugals EM-samling starta, og FORBUD mot klubbuttalelser og pressekonferanser ang klubb osv ble ilagt, at alle disse ryktene starta å flomme? Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 (endret) Håper at Ian Wrights' skarpe poeng når frem til Ronaldo og kan vekke litt følelser og moral. Link. Jeg er 100% enig i ALT Ian Wright skriver i den artikkelen. AS a player, there’s no doubt what you’re capable of. As a man, you’re not showing any class whatsoever. Trist, men sant. Endret 14. juni 2008 av Geir M Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 (endret) Det er vel ingen tvil om at Ronaldo kan tenke seg å dra til Real Madrid nå i sommer. Spørsmålet er vel heller om han kan godta å vente litt til, og gi jernet for Man Utd en eller flere sesonger til før han flytter på seg ... Om han virkelig ville være i Man Utd neste sesong og ikke vurderte å flytte på seg, hadde han gjort som Torres og sagt klart ifra med en gang slike rykter oppstår. Ellers så er han veldig oppmerksomhetssyk - kanskje begge deler. For min del er det ingen krise om han drar. Vi har overlevt slike storheter tidligere, og med pengene vi får fra et eventuelt kjøp burde det ikke være noe veldig stort problem. Alastor: Han kunne da ha snakket med Ferguson, eller sagt ifra til media med en kort kommentar hvor han sier kort og konsist at han blir i Man Utd. Det er jo det som skaper mest ro for Ronaldo selv og det portugisiske landslaget om media kan slutte å spekulere i dette. Dessuten kunne han sagt noe før EM begynte også. Endret 14. juni 2008 av Goscinny Lenke til kommentar
Raste Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Han kan risikere å miste stemmen? Shit, visste ikke at du hadde en skjult komiker under den flotte fasaden. Dette overgår Monty Python og Black Adder til sammen, Raste.. Takk, jeg tar det som komplimant. Er det greit ? Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Håper at Ian Wrights' skarpe poeng når frem til Ronaldo og kan vekke litt følelser og moral. Link. Jeg er 100% enig i ALT Ian Wright skriver i den artikkelen. AS a player, there’s no doubt what you’re capable of. As a man, you’re not showing any class whatsoever. Trist, men sant. Nok en gang basert på det som står i media om ronaldo. Når har ronaldo, utenom silly season, ikke vist klasse som et menneske, og ikke fotballspilleren? Ian Wright skriver sitt syn basert på alle ryktene i media. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Kanskje han ignorerer dem som andre burde gjøre ? Tror også at ROnaldo ikke vil prate om dette tullet under EM. Hvorfor kan han ikke gå ut på en pressekonferanse og si det klart og tydelig; "Jeg vil bli i Manchester United" HVOR JÆVLA VANSKELIG KAN DET VÆRE!? Har du tenkt på det at det er fra og med Portugals EM-samling starta, og FORBUD mot klubbuttalelser og pressekonferanser ang klubb osv ble ilagt, at alle disse ryktene starta å flomme? Sorry, men her tar du feil. Ryktene startet i god tid før EM-samlinga, og det eneste Ronaldo har gjort er å øke oppmerksomheten rundt dette temaet. Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Vi kan jo sammenlikne dette med hvordan Torres har håndtert saken (ønsket av Chelsea) med hvordan Ronaldo har gjort det. Greit nok - Ronaldo-saken er mye større, men Torres gikk ut med en eneste gang og bekreftet at han ville bli i Liverpool. Ronaldo kunne gjort det samme ... Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Rykter har det stort sett alltid vært, år etter år etter år, igjennom sesong som utenom. Det jeg mente, var at det først eksploderte ca samtidig som EM-troppen samla seg. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Ron har jo gjort det, etter CL finalen eks. Han trenger vel ikke å si det hver dag vel? Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Vel ... Om jeg var Ronaldo, ville jeg kanskje vurdert å minne media på det når jeg så hvor mye oppstyr det ble, og når jeg i tillegg har uttalt meg uklart i (video)intervjuer. Hva ville du gjort? Tror folk legger mer vekt på det han har sagt i seinere intervjuer, enn hva han sa minutter etter å ha vunnet CL ... Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Men portugal har jo som sagt medieforbud ang det her... Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Tror du ikke Scolari hadde gitt ham lov til en kort kommentar, ettersom det (om han vil bli i United) ville roet ned mediapresset noe veldig? Ryktene var der før EM-samlingen også. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Tror du ikke Scolari hadde gitt ham lov til en kort kommentar, ettersom det (om han vil bli i United) ville roet ned mediapresset noe veldig? Ryktene var der før EM-samlingen også. Scolari, som akkurat har signert for chelsea? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg