Gå til innhold

Ronaldo-sagaen. Blir i år, går han til Madrid neste sommer?

Mr.SS

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Greit nok at media har en tendens til å dikte opp mye i denne såkalte "Silly Season". Men oftest er det et lite fnugg av sannhet i det de skriver. Jeg tror Ronaldo er tapt for United, og endelig kan vi legge tidenes overgangssaga bak oss!! Ronaldo går til Real Madrid, men kommer neppe til å bli en like stor hit der. Man Utd-fansen vil gråte sine tapre tårer over tapet av sin juvel, men når en erstatter er på plass vil nok ikke tårene være så mange..

Lykke til i Real Madrid

Lenke til kommentar

Mhm. Den kjente og meget seriøse nyhetsavisen daily express kommer med fakta i saken.

Spesiellt morsomt er det at Ronaldo skal ha sagt JA til et lønnstilbud fra Real ifølge den nyheten - Real Madrid har ikke anledning til å forhandle med agenten til Ronaldo med mindre de har fått klarsignal fra united, det er brudd på fifa og uefas regler.

Altså har det ikke skjedd.

Jeg fatter ikke at folk tror på det her ennå.

OG - hadde det vært sant, tror dere ikke express-maskinen hadde laget en litt større sak enn en mininotis?

Lenke til kommentar

Om Ronaldo sier ja viser han at det dreier seg kun om pengene for han. (Greit, penger er sikkert endel, og det å spille for Real M er vel en drøm, Uansett.) Enten så blir han i klubben som har hjulpet han å bli den fantastiske spilleren han er i dag, eller så gjør han det dumme, drar til Madrid og menger seg med de andre spillerne som har glemt hvorfor de faktisk startet å spille fotball.

Lenke til kommentar

Nei, dem kan ikke diskutere noe noe om kontrakten når det ikke har blitt tilbudt noe. 95 % av det media skriver er tull.

Håper at Ian Wrights' skarpe poeng når frem til Ronaldo og kan vekke litt følelser og moral.

Link.

Hmm...moral og Ronaldo? Hører ikke sammen. Drittlei hele forbanna fyren, samma hvor god han er. Takker høyere makter at det finnes lojale klubbspillere som Paul "Where do I sign?" Scholes etc.

Han har da absolutt ikke sagt noe om å dra til R M, eller hva? Hvis du kan finne et videobevis på det så skal jeg bøye meg i støvet. Men så lenge det ikke finnes videobevis på det så tror jeg ikke på det.

Endret av Raste
Lenke til kommentar
Om Ronaldo sier ja viser han at det dreier seg kun om pengene for han. (Greit, penger er sikkert endel, og det å spille for Real M er vel en drøm, Uansett.) Enten så blir han i klubben som har hjulpet han å bli den fantastiske spilleren han er i dag, eller så gjør han det dumme, drar til Madrid og menger seg med de andre spillerne som har glemt hvorfor de faktisk startet å spille fotball.

Usaklig. Ikke sant i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Håper at Ian Wrights' skarpe poeng når frem til Ronaldo og kan vekke litt følelser og moral.

Link.

Hmm...moral og Ronaldo? Hører ikke sammen. Drittlei hele forbanna fyren, samma hvor god han er. Takker høyere makter at det finnes lojale klubbspillere som Paul "Where do I sign?" Scholes etc.

Du baserer altså hele ditt bilde av en fyr på rykter i media? Istedenfor det som vises på banen samt tv-intervjuet etter CL-finalen?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...