Sameboe Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Jeg tror Cristiano Ronaldo's dager i Manchester United er talte, og at han går til Real Madrid og blir tidenes dyreste spiller.. Han føler nok at han har oppnådd det han kan i Manchester, samtidig står Real Madrid på sidelinjen og vifter med sjekkheftet.. Hvis Ronaldinho ser ut til å bli tilbydd en årslønn på 2 mill kr i Man City, kan nok Cristiano Ronaldo regne me 2,5-3 mill.. Regner med at Real Madrid må ut med nærmere £70 mill + en spiller, noe som trolig blir Robinho.. Da sitter Man Utd med en god slump penger, og en erstatter for Ronaldo allerede.. Bra deal for alle parter.. Som man sier, ingen er større enn klubben.. Vi sier kun ja til det tilbudet det gikk rykter om 500 mill kroner + Sergio Ramos + M.Diarra + Robinho, noe annet er ikke aktuelt Lenke til kommentar
Artec Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Årslønn på 2 millioner? Er vel heller snakk om ukelønn. En liten skrivefeil fra min side, selvfølgelig er det ukelønn det er snakk om Lenke til kommentar
Havard_92 Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Vi sier kun ja til det tilbudet det gikk rykter om 500 mill kroner + Sergio Ramos + M.Diarra + Robinho, noe annet er ikke aktueltHar du noe med den handelen der å gjøre i det hele tatt?...Og det du har ramsa opp der er jo bare å drømme om. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Pr. i dag kan ingen fotballspiller i verden erstatte Ronaldo. Sportslig sett ville et bytte Ronaldo<->Robinho være en katastrofal deal. For å være helt objektiv. Totti, Kaka, Zlatan, Eto og Messi er alle spillere som er på høyde med Ronaldo når de spiller på sitt beste. Å drømmesesongen til Ronaldo skyldes jo mye at United hadde vel ikke en spiller som spilte under pari i år. Ronaldo kan erstattes, får vi en bedre lagspiller vil andre spillere score mer mål. Er jo utallige ganger Rooney og Tevez har vært i bedre posisjon enn Ronaldo uten å få ballen i år. Å frisparkene, vel de er oppskrytt. Men for all del, jeg vil at Ronaldo skal bli. Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Å frisparkene, vel de er oppskrytt. Men for all del, jeg vil at Ronaldo skal bli. Vet at dette er en overgangstråd for Ronaldo, men å si at frisparkene til Ronaldo er oppskrytt blir jo helt feil. Så frisparkene til Juninho og Pirlo er også oppskrytte? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Frisparkene til Ronaldo er stort sett oppskrytte, utenom de som treffer. Juninho har mildt sagt puttet en del flere enn Ronaldo. Skal du snakke om frisparkene hans, må du også ta med de han bommer på - som er et par. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Vet at dette er en overgangstråd for Ronaldo, men å si at frisparkene til Ronaldo er oppskrytt blir jo helt feil. Så frisparkene til Juninho og Pirlo er også oppskrytte? Nei Pirlo og Juninho kan absolutt skyte frispark, de treffer ikke muren i 80% av tilfellene. Vi har våre store frisparkskyttere på 20m, de heter Tevez og Hargreaves. Fatter ikke hvorfor de ikke får skyte. På ca 25m skjønner jeg at Ronaldo skyter med sin kraft. Selvfølgelig er frisparkene til Ronaldo strålende... Når de treffer. Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Jeg trodde du mente at selveste skytemetoden var oppskrytt, men allikevel, Ronaldo er flink på frispark. Og de har hevet seg denne sesongen. Når han først treffer er de jo genial, og det ser jeg at dere er enige i. Men det er nok litt for mange som treffer muren, sant det. Og det er jo som regel Hargreaves som tar de frisparkene som er rett utenfor 16-meteren. Jeg er like spent hver gang Ronaldo fyrer til fra 25 meter, men men. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Det er ett fett om ballen går i muren, eller keeper redder, eller den går over. Faktum er at veldig få spillere kan score like mange som Ronaldo fra 25 + meter. Juninho scorer ikke hver gang, ikke annenhver heller for den saks skyld. Foreløpig er han bedre enn Ronaldo, det skal jeg ikke si noe på. Men ikke så ekstremt mye bedre. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Dessuten forbedrer han seg dramatisk på frisparkene etter min mening, og han har blitt mye farligere. Frisparket mot Tyrkia var nydelig. Juninho er bedre, men treffer langt fra annet hvert i mål. Pirlo er også bedre, men det samme her. Beckham var på ingen måte noe farligere enn det Ronaldo er derimot, men han regnes fortsatt som en av de store frisparkskytterne. Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 10. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2008 Manager Sir Alex Ferguson skal ifølge diverse søndagsaviser være rasende etter at Ronaldo har latt være å ta telefonen når han har ringt de siste ukene. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Link? Ronaldo burde vel være voksen nok til å ta telefonen mener jeg. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Hvis han vil gjøre seg uspiselig så gjør han ikke det. Irriterer meg grønn over at det ikke er noen som går ut å dementerer rykter. Hovedpersonen selv spesielt. Frykter et salg, men en del av meg håper på det. Dette rotet gidder jeg ikke. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Det har ALDRI kommet et ord fra munnen hans at han vil forlate United i år, så skjønner jeg heller ikke at supporterne i United begyner å hate/mislike han allerede. Er enig i at Ronaldo burde ta seg 3 min å avkrefte ryktene, men han vil kanskje kun konsetrere seg om EM som jeg er litt enig med. Jeg sa at Ronaldo burde være voksen til å ta telefonen i innlegget over, men det var visst det var sant. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Men noe skjer, det kan alle være enig om. Er ikke uten grunn at Scolari, Ferguson ++ alle har utalt seg i denne saken. Spesielt Sir Alex hadde jo en tirade jeg var noe sjokkert over. At det muligens kun er mellom klubbene det er gnisninger mellom er noe annet, men Sir Alex har jo tross alt avventet med kjøpene han skulle ha klargjort før EM. Så det er jo indisier på at ting skjer. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Det har jo skjedd noe. Real Madrid er annmeldt. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Ronaldo er alt for glad i oppmerksomheten. Han elsker ryktene. Det er derfor han ikke dementerer de. Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Skjønner ikke poenget med å sende klage på Madrid. Hva skal de få ut av det? Pengebot? de har jo en syltynn sak. Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Tror ikke meningen med klagen er at Real Madrid skal få straff, men heller en god måte å vise at de bør holde seg unna på, og at det faktisk kan være skadelig for Real Madrids rykte dersom de fortsetter med å lokke Ronaldo. Mulig saken er syltynn, men den har fått stor medieoppmerksomhet, og satt et fokus på at Real Madrid bruker skitne triks for å få Ronaldo. Sleipt er det, men det er nok effektivt også. Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Jaja, men nå har også Calderon gått ut å sagt at det er media som har skrevet om alt dette pisset, og at de alltid har sagt at det ikke er mulig å kjøpe en spiller som ikke er til salgs. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg