Gå til innhold

Ronaldo-sagaen. Blir i år, går han til Madrid neste sommer?

Mr.SS

Anbefalte innlegg

Hva ble det av pressekonferansjen Fredag? :confused:

Når har noen sagt at han skulle uttale seg fredag (Bortsett fra i fiktive intervjuer såklart)? Scolari hadde faktisk pressekonferanse i går, det han sa (og dette stemmer), er at spillerne ikke får uttale seg før EM (Jeg skrev aldri VM her, jeg lover :p) er omme...

Endret av Alastor
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg tror Cristiano Ronaldo's dager i Manchester United er talte, og at han går til Real Madrid og blir tidenes dyreste spiller.. Han føler nok at han har oppnådd det han kan i Manchester, samtidig står Real Madrid på sidelinjen og vifter med sjekkheftet.. Hvis Ronaldinho ser ut til å bli tilbydd en årslønn på 2 mill kr i Man City, kan nok Cristiano Ronaldo regne me 2,5-3 mill.. Regner med at Real Madrid må ut med nærmere £70 mill + en spiller, noe som trolig blir Robinho.. Da sitter Man Utd med en god slump penger, og en erstatter for Ronaldo allerede.. Bra deal for alle parter.. Som man sier, ingen er større enn klubben..

Lenke til kommentar
Jeg tror Cristiano Ronaldo's dager i Manchester United er talte, og at han går til Real Madrid og blir tidenes dyreste spiller.. Han føler nok at han har oppnådd det han kan i Manchester, samtidig står Real Madrid på sidelinjen og vifter med sjekkheftet.. Hvis Ronaldinho ser ut til å bli tilbydd en årslønn på 2 mill kr i Man City, kan nok Cristiano Ronaldo regne me 2,5-3 mill.. Regner med at Real Madrid må ut med nærmere £70 mill + en spiller, noe som trolig blir Robinho.. Da sitter Man Utd med en god slump penger, og en erstatter for Ronaldo allerede.. Bra deal for alle parter.. Som man sier, ingen er større enn klubben..

Har du drukket?

Lenke til kommentar
Har du drukket?

QFT

Da sitter Man Utd med en god slump penger, og en erstatter for Ronaldo allerede.. Bra deal for alle parter.. Som man sier, ingen er større enn klubben..

Pr. i dag kan ingen fotballspiller i verden erstatte Ronaldo. Sportslig sett ville et bytte Ronaldo<->Robinho være en katastrofal deal.

Endret av Tobbe777
Lenke til kommentar

Hehe, nei jeg har ikke drukket.. Jeg sier ikke at Ronaldo og Robinho er like gode.. Ronaldo er for tiden verdens beste spiller, og ingen kan fylle tomrommet etter verdens beste spiller. Men skulle Ronaldo dra til Real Madrid så ville Robinho vært en god erstatter.. Skulle de i tillegg få £70 mill, så er det også muligheter for andre store navn på Old Trafford.. Klart ville Real Madrid være vinneren i en slik deal, men Utd vil også få en grei kompensasjon..

Men for å si det sånn så vet vi ikke hvordan denne sagaen ender, før den virkelig er over.. Det virker som om alle vet hva Ronaldo vil, men ingen er helt enige.. Jeg for min del tror han drar, om ikke nå, så drar han neste sommer..

Endret av Artec
Lenke til kommentar

Jeg vil heller beholde Robinho enn å kjøpe Ronaldo. Klart, Ronaldo er en bedre spiller en Robinho, uten tvil, men Robinho er uansett en sterk spiller i laget vårt og jeg gleder meg til å se han utvikle seg videre neste sesong. Pengene vi ville brukt på Ronaldo kan heller brukes på å forsterke oss på andre steder.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...