Gonzolaz Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Jeg er klar over mitt lags historiske tilknytning til kritikkverdige ting som har skjedd i Spania, og det finnes mange ting jeg ikke setter pris på med Real Madrid. Men jeg er likevel stolt av laget mitt, og elsker det når vi vinner. Uansett, reagerte nok mer på det uprovoserte ordbruket ditt, som hadde vært like ille uansett hvilket lag det er snakk om. Lenke til kommentar
Loffen1 Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Real madrid, er å blir real madrid, og har styrt fotballen i en år-rekke , og av den grunn så blir det selvsagt mange konflikter. Dog, har RM gått over streken endel ganger, men det er vell fordi dem er vant med å styre, og ikke det at dette er forsvarlig på noen måte. Er selv RM og United supporter. Er selvsagt stolt over RM jeg å, men endel av deres saker skulle dessverre ikke skjedd. Det er vell ikke så altfor vanskelig å se hvorfor RM absolutt vill ha C.Ronaldo? :!: Og når C.Ronaldo kommer med endel litt småtvilsomme kommentarer i media, blir det selvsagt diskusjoner. C. Ronaldo har gjentatte ganger sagt at han skal bli i United, og er svært fornøyd osv. Men han har heller aldri lagt skjul på at han "engang i fremtiden" kunne tenke seg å spille for RM, når dette evt blir er ubestemt, og RM prøver av den grunn å Pushe dette til et tidligst mulig tidspunkt. En slik spiller mangler til og med på RM sitt stjernegalleri. Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Det som er litt morsomt er enkelte manu suppoerterne allerede har begynt å hate C. Ronaldo, selvom han kanskje ikke har sagt noe som helst enda. Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Hehe, litt artig det ja, selv har jeg alltid hata han, bare synd han er så jævlig god Lenke til kommentar
Essem Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Dagbladet siterer skysports, som igjen siterer sportinglife, som har sitert en spansk nettside...Hvorfor skal du da stole på dagbladet? Det er da en grunn til at Dagbladet stoler på kilden? Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Hvorfor skulle de det? De siterer bare en kilde...de har sitt på det tørre, og får lesere. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Det som er litt morsomt er enkelte manu suppoerterne allerede har begynt å hate C. Ronaldo, selvom han kanskje ikke har sagt noe som helst enda. Enig, skam at folk har begynt å hate Ronaldo enda når han kanskje ikke har sagt noe enda. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Det som er litt morsomt er enkelte manu suppoerterne allerede har begynt å hate C. Ronaldo, selvom han kanskje ikke har sagt noe som helst enda. Han har vel ikke benektet noe? Han kan vel ha en jævla pressekonferanse der han sier han vil bli i ManUtd vel? Så enkelt er det, men han gjør det jo tydeligvis ikke... Men som jeg har sagt mange ganger tidligere. Ronaldo har aldri vært min favorittspiller, og han kommer aldri til å bli min favorittspiller. Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 (endret) Er som NightKeeper sier. Jeg liker han fordi han er en god spiller, ikke pga oppførselen hans. Endret 7. juni 2008 av Kiruk Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 (endret) Det finnes inget interview hvor man kan se å høre Ronaldo sier noe annet enn "Jeg vil bli". Inntil dette er motbevist med Video link av nyeste dato, trekker jeg tilbake all negativ frustrasjon fra tidligere innlegg. Fra nåav tar jeg ALLE Rykter uansett hvor troverdig di vil være som REN LØGN og OPPDIKTET historie. Nå er jeg rett å slett lei. Dette er alt jeg vil kommentere i denne saken. Case Closed fra min side. Endret 7. juni 2008 av Uncle_2Fast4You Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Det finnes inget interview hvor man kan se å høre Ronaldo sier noe annet enn "Jeg vil bli".Inntil dette er motbevist med Video link av nyeste dato, trekker jeg tilbake all negativ frustrasjon fra tidligere innlegg. Fra nåav tar jeg ALLE Rykter uansett hvor troverdig di vil være som REN LØGN og OPPDIKTET historie. Nå er jeg rett å slett lei. Dette er alt jeg vil kommentere i denne saken. Case Closed fra min side. Se her, en til som har skjønt det . Bra. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Du glemte to Alastor, jeg har sagt det hele tiden at jeg ikke tror på det Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 (endret) Du glemte to Alastor, jeg har sagt det hele tiden at jeg ikke tror på det Du tror blindt på noe han sa retter cl finalen. Endret 7. juni 2008 av Limbeck Lenke til kommentar
Raste Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Hehe, artig du Det jeg tror på er meg selv, og jeg tror han blir i United! Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Hva ble det av pressekonferansjen Fredag? Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Hva ble det av pressekonferansjen Fredag? Det var vel også bare noe media fant på. Var det Scolari som sa at Ronaldo ikke ville prate om fremtiden før etter EM? Uansett.. sikkert bare media som fant på det med pressekonferansen, akkurat som de har funnet på og diktet opp alt annet. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Pressekonferansen er sikkert den etter kampen i kveld Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg