Raste Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Tror han hører på moren sin, og Ron ikke tvil på moren din. Hun har rett Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 hva har det med denne tråden og gjøre i det hele tatt? OT: nå vet jeg ikke lenger, moren uttaler seg som om han blir iallefall..håper Ron tar til fornuft og hører på SAF/mora si. http://www.dagbladet.no/sport/2008/06/06/537422.html Dagbladet siterer et nettsted som siterer en portugisisk tv-kanal sin nettavis.... Tror dere virkelig moren har uttalt seg? Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Etter gårsdagens frem og tilbake runder vet jeg ikke helt om jeg tror på det heller... Blir nok ikke kunngjort noe du kan stole på før etter EM tror jeg... Lenke til kommentar
Havard_92 Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Godt poeng av Alastor. Dere klagde på at kildene ikke var gode nok da Ronaldo sa at han ville spille for Madrid, men nå som moren uttaler seg så er det sant? Ikke det at jeg absolutt håper på det første, men er begge uttalelsene falske, eller er begge sakene sanne? Lenke til kommentar
Essem Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Tror dere virkelig moren har uttalt seg? Men i helvete. For hver uttalelse kommer du og sier at det ikke er sant? Kan man bare legge opp med å lese nettaviser da? Kall meg naiv, jeg tror ihvertfall på det norske aviser som Dagbladet skriver... Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Drittlei av hele fyren, uansett hvor god han er. At han flørter med Real Madrid anser jeg som lite annet enn svik. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 (endret) Drittlei av hele fyren, uansett hvor god han er. At han flørter med Real Madrid anser jeg som lite annet enn svik. Helt enig. Men nå har jeg sagt flere ganger i fortiden at Ronaldo aldri var en personlig favoritt, og at han aldri kom til å bli min favorittspiller i klubben, samme hvor god han var. Mye pga filmetendensene hans, da jeg ikke vil ha slikt i en stolt klubb som ManUtd. Han kan like godt gå til Real Madrid, er så forbanna lei de uttalelsene hans, fyren er da vel stødig nok i engelsk til å uttale seg ordentlig til mediene nå. Går han til Real Madrid, håper jeg han råtner i den skitne halvfacistiske Franco-klubben. Vi får uansett opp i mot en mrd for han, mer enn godt nok for å kjøpe inn 3 verdensklassespillere. Endret 6. juni 2008 av NightKeeper Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 (endret) Helt enig. Jeg turte bare ikke å skrive det (at han likegodt kan gå til Real), i frykt for å bli slaktet av kidsa på forumet. Alt jeg sier er: Vidic <3 Sånne spillere fremfor Ronaldo ANYDAY!! Edit: Serbia ikke med i EM engang Endret 6. juni 2008 av The Game Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 hehe nei Uannsett så skal ikke Ronaldo sie noe om sin ramtid før etter Em. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 De var de ikke nei... Skuffers Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Drittlei av hele fyren, uansett hvor god han er. At han flørter med Real Madrid anser jeg som lite annet enn svik. Når har ronaldo flørta med real madrid, unntatt i fiktive intervjuer publisert på useriøse nettsider og aviser? Tror dere virkelig moren har uttalt seg? Men i helvete. For hver uttalelse kommer du og sier at det ikke er sant? Kan man bare legge opp med å lese nettaviser da? Kall meg naiv, jeg tror ihvertfall på det norske aviser som Dagbladet skriver... Dagbladet siterer skysports, som igjen siterer sportinglife, som har sitert en spansk nettside...Hvorfor skal du da stole på dagbladet? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 1 av 100 artikler om Ron er sanne, ikke noe annet. Når skal folk slutte å tro på det de hører? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 (endret) Jeg? Ok, den var ment til NightKeeper den Endret 6. juni 2008 av Raste Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 (endret) Slutt og klag på Ronaldo! Fyren har gitt dere masse, og enda mer blir det om dere ender opp med 800 millioner! Tenk på den lønna han har håvet inn de siste årene da. Og sign-on-feene han sannsynligvis har mottat for å signere nye kontrakter? Uten United og Ferguson hadde han sannsynligvis ikke vært den fotballspilleren han er i dag og med tanke på at han har hele karrieren foran seg syns jeg objektivt sett at han burde bli et par år til. Har egentlig ikke så mye i mot å ha han i PL. Han bidrar til å gjøre PL til en av verdens beste ligaer og holder underholdningsverdien oppe. Dessuten tror jeg at United ville klart å ersattte ham ganske greit og i tillegg hente flere kvalitetspillere for de pengene. Endret 6. juni 2008 av iRoman Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 6 innlegg forsvant fra tråden. Gå på sak, ikke person. Lenke til kommentar
Havard_92 Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 (endret) Skulle gjerne klart meg uten Ronaldo i Madrid. Fyren er sikkert god og blablabla men har ingen forhold til bestemte klubber. Fyren vil bare bli så kjent som mulig, tjene så mye som mulig, og bli så god som mulig... Med andre ord en idiot. Endret 6. juni 2008 av Alastor Lenke til kommentar
Gonzolaz Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Drittlei av hele fyren, uansett hvor god han er. At han flørter med Real Madrid anser jeg som lite annet enn svik. Helt enig. Men nå har jeg sagt flere ganger i fortiden at Ronaldo aldri var en personlig favoritt, og at han aldri kom til å bli min favorittspiller i klubben, samme hvor god han var. Mye pga filmetendensene hans, da jeg ikke vil ha slikt i en stolt klubb som ManUtd. Han kan like godt gå til Real Madrid, er så forbanna lei de uttalelsene hans, fyren er da vel stødig nok i engelsk til å uttale seg ordentlig til mediene nå. Går han til Real Madrid, håper jeg han råtner i den skitne halvfacistiske Franco-klubben. Vi får uansett opp i mot en mrd for han, mer enn godt nok for å kjøpe inn 3 verdensklassespillere. Du kan syntes hva du vil om Real Madrid, eller hvilken som helst annen klubb, men er det nødvendig å provosere og legge opp til krangling? Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Tar gjerne en diskusjon om Real Madrid jeg. Jeg var nok litt krass der, men Real Madrid har ikke det beste ryktet på seg skal det sies, både pr.dags dato og i fortiden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg